Die hebben we gelukkig. Stuur een proefnieuwsberichtje+de bron naar frontpage@fok.nl en gooi er dan ook een motivatie bij. Dan zijn we al een heel end denk ikquote:Op zondag 4 januari 2015 20:36 schreef LelijKnap het volgende:
Ik zou kunnen helpen mits jullie een spellchecker (in de vorm van een persoon) leveren.
Er is niet een specifiek tijdsslot helemaal ongedekt, de dekking is over de hele linie niet genoeg. Vooral weekenden en ochtenden, maar mensen die middagen en/of avonden kunnen zijn ook welkomquote:Op zondag 4 januari 2015 20:39 schreef Renesite het volgende:
Wellicht tijdslot handig te vermelden, wat betreft ANP/Novum feed plaatsen? In de ochtend de FP volgooien of tijdens de lunch of...
Welke dekking mis je?
Top. Zal even kijken of ik een interessant bericht kan vinden. Maar mijn uitlatingen op het forum spelen niet mee in de overweging?quote:Op zondag 4 januari 2015 20:44 schreef timmmmm het volgende:
Die hebben we gelukkig. Stuur een proefnieuwsberichtje+de bron naar frontpage@fok.nl en gooi er dan ook een motivatie bij. Dan zijn we al een heel end denk ik
Stel het voorquote:Op zondag 4 januari 2015 20:28 schreef Klokov het volgende:
Kettlebellnieuws is geen categorie of wel?
Nou ja, als je FOK!crew bent, zou het vrij fijn zijn als je je niet als een volslagen lul op het forum gedraagt, want dan staat FOK! er nogal slecht op hè? Aan de hand van je sollicitatie met proefbericht gaan we verder kijken.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:52 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Top. Zal even kijken of ik een interessant bericht kan vinden. Maar mijn uitlatingen op het forum spelen niet mee in de overweging?
Hier heb ik toevallig vandaag een (uitgebreide) post over geplaatst. FB / Welke kant gaat het op met de FPquote:Op zondag 4 januari 2015 20:58 schreef robin007bond het volgende:
Door de (extreem)rechtse signatuur soms wil ik me er niet mee geassocieerd zien worden.
Ik denk dat er meer FOK!kers zijn die prima stukjes kunnen schrijven, maar zich hierdoor afgeschrikt voelen.
quote:Op zondag 4 januari 2015 21:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier heb ik toevallig vandaag een (uitgebreide) post over geplaatst. FB / Welke kant gaat het op met de FP
Dat leek mij dus ook inderdaad.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:55 schreef timmmmm het volgende:
Nou ja, als je FOK!crew bent, zou het vrij fijn zijn als je je niet als een volslagen lul op het forum gedraagt, want dan staat FOK! er nogal slecht op hè? Aan de hand van je sollicitatie met proefbericht gaan we verder kijken.
Daar was ik mij dan weer niet bewust van. Ik dacht dat gebruikers afzeiken (itt groepen discrimineren) gedoogd werd. Gezien zulk gedrag inherent is aan mijn (FOK!)persoonlijkheid moet ik voor mijzelf eerst maar even overwegen of ik daar verandering in kan of wil brengen.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:55 schreef timmmmm het volgende:
Nou zie ik in je notes dat je de laatste tijd vrij vocaal bent in je onvrede naar users, dus wellicht is het goed dat even in je sollicitatie te benoemen, of en hoe je je niet als een volslagen lul op het forum gaat gedragen.
Volgens mij kun je als auteur van je eigen cv alles erop zetten wat je wil.quote:
Gewoon proberen! Zelfs als je bijvoorbeeld qua spelling niet zo goed bent, hebben we spellcheckers. We gaan je om een proefberichtje vragen, en als we daar wat mee kunnen en verder vinden we niks heel raars aan je, ben je binnen. En als je twijfelt hoe je dat proefberichtje het best aan kunt pakken, stuur je me een DM en geef ik je wat tips.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:20 schreef Unites het volgende:
Leuk, maar ik denk dat ik kansloos ben.
Heb al zo vaak gesolliciteerd voor zo'n soort functie op verschillende sites, maar ben nooit aangenomen. (helaas)
En als je het een beetje fatsoenlijk doet, vind ik het zelfs prima als je me als referentie opgeeftquote:Op zondag 4 januari 2015 21:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Volgens mij kun je als auteur van je eigen cv alles erop zetten wat je wil.
Dat lijkt me nou juist een goede reden om te solliciteren. Als je vindt dat er te rechts geschreven wordt, word dan crew en ga linkse stukjes plaatsen.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:58 schreef robin007bond het volgende:
Door de (extreem)rechtse signatuur soms wil ik me er niet mee geassocieerd zien worden.
Ik denk dat er meer FOK!kers zijn die prima stukjes kunnen schrijven, maar zich hierdoor afgeschrikt voelen.
Absoluut, zeker als het ook nog in de lijn van je werk of opleiding ligt.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En als je het een beetje fatsoenlijk doet, vind ik het zelfs prima als je me als referentie opgeeft
Maak ik ook eens kans als ik al eens verbannen ben (een jaar geleden o.i.d.) en soms niet zo lief ben in de Klaagbaak? Daar ben ik gewoon niet serieus, maar op andere gedeeltes van het forum juist weer wel.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gewoon proberen! Zelfs als je bijvoorbeeld qua spelling niet zo goed bent, hebben we spellcheckers. We gaan je om een proefberichtje vragen, en als we daar wat mee kunnen en verder vinden we niks heel raars aan je, ben je binnen. En als je twijfelt hoe je dat proefberichtje het best aan kunt pakken, stuur je me een DM en geef ik je wat tips.
Het mooie van FOK! is dat we niet zo streng/strikt/ zijn.
Dat kan ook inderdaad. Die post van timmmm heeft het een en ander verhelderd.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou juist een goede reden om te solliciteren. Als je vindt dat er te rechts geschreven wordt, word dan crew en ga linkse stukjes plaatsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |