abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135836497
MAN (34) STOOT TEEN AAN BED

van onze redactie

GRONINGEN - In de nacht van zaterdag op zondag heeft TS zijn grote teen aan zijn bed gestoten. Toen het voorval gebeurde riep de onfortuinlijke man: OEI! Buurtgenoten verklaarden later aan een verslaggever van onze krant een schreeuw gehoord te hebben, maar er verder geen aandacht aan te hebben geschonken. Over de precieze toedracht van het ongeval, wil TS geen uitspraken doen, maar vermoed wordt, dat er alcohol in het spel is geweest.
TS zegt in een reactie: "Ik ging om een uur of vier richting mijn bed, het was zaterdag, dus het was wat later geworden. Alles was eigenlijk heel normaal. Eerst heb ik gewoon nog even mijn tanden gepoetst, toen ik de slaapkamer inliep, net mijn broek had uitgedaan, gebeurde het. Het was vreselijk, een nachtmerrie."
In Nederland alleen al vinden jaarlijks naar schatting 1,8 miljoen huis-, tuin- en keukenongelukken plaats. Als je naar deze cijfers kijkt, is het verbazingwekkend dat slechts 2% van de Nederlanders een EHBO-diploma heeft. Het is belangrijk om te weten wat je in noodsituaties wel en niet moet doen, dat schrijft het GHOR op haar website.
De TS is er met zijn kneuzing nog goed vanaf gekomen. Afgelopen avond is hem nogmaals om een reactie gevraagd, en hij zegt het naar omstandigheden goed te maken. Hij lijkt inmiddels vrijgekomen van de schrik, doch heeft de GGZ hem inmiddels per brief laten weten hem psychisch te willen bijstaan, om deze nare gebeurtenis te helpen verwerken. Mevrouw de Groot, eerstelijnspsychologe van GGZ zegt hierover: "men onderschat vaak de impact van wat een klein voorval lijkt, maar het kan toch een zware druk leggen op slachtoffers en kan zelfs lijden tot ernstige psychische schade, tenzij men op tijd hulp inschakelt."
Het slachtoffer wil via deze weg ook van de gelegenheid gebruik maken, zijn dank uit te spreken voor de vele steunbetuigingen die hij afgelopen dagen heeft ontvangen. "Hartverwarmend. Bedankt."
pi_135836502
groeit wel weer recht joh
pi_135836504
HAHAHA VEEG ME OP
  Overall beste user 2022 donderdag 23 januari 2014 @ 06:03:16 #4
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_135836538
Dat dit kan in Nederland. Het is een schandaal dat jarenlang links beleid tot dit soort uitwassen heeft kunnen leiden. Het is ook duidelijk dat de media op de hand is van genoemde linkse kerk, door de rol van de bekende allochtone bontkraagjes te verzwijgen. Iets dat niet gebeurd zou zijn als Pim Fortuyn nog had geleefd, omdat die wel zei waarop het stond. Er rest ons slechts een ding te doen, en dat is het organiseren van een stille tocht. Opdat wij het niet vergeten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 23 januari 2014 @ 07:24:01 #5
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
  donderdag 23 januari 2014 @ 07:33:48 #6
3542 Gia
User under construction
pi_135836752
Ik mis een bronvermelding.

Enneh, pics, or it didn't happen.
pi_135836776
Wat een nieuws. Is het weer komkommer tijd ofzo. :')
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_135836809
Ah, Groningen. Misschien kun je Henk Kamp de schuld geven. Dat door de bevingen het bed opeens anders dan anders stond. En je bed is nu minder waard. En je vrouw is ook bij je weg.

Pak je scootmobiel en je megafoon maar alvast uit het schuurtje.
pi_135836909
Hopelijk komt er snel een EU-commissie bijeen om te onderzoeken hoe we zo effectief mogelijk alle scherpe randjes op teen-, scheen-, knie- en ellebooghoogte kunnen voorzien van een laagje schuimrubber.
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_135837035
Heeft Wilders al gereageerd? Alle bedden het land uit! :(
Nieuw is niet altijd beter.
pi_135837093
TS moet naar het ziekenhuis voor onderzoeken, als je zoveel betaalt voor de ziektekosten als in nederland, heb je daar toch recht op!
pi_135837126
Is er al wet- en regelgeving???

Denk aan de kinderen mensen, de kinderen.
  donderdag 23 januari 2014 @ 08:32:33 #13
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_135837172
De beddenindustrie is op haar teentjes getrapt, nu ze in zo'n kwaad daglicht worden gesteld.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_135837487
Dat dit stuk zo vergelijkbaar is met elk willekeurig artikel uit de media, geeft maar weer eens aan hoe onvoorstelbaar slecht de journalistiek is. Mooi gedaan TS.
pi_135837658
--> ONZ

[ Bericht 88% gewijzigd door Specularium op 23-01-2014 10:51:16 ]
pi_135843679
quote:
FOK!-user verspilt twee minuten van leven
ZWOLLE - FOK!-user Elfletterig heeft donderdag rond het middaguur op trieste wijze twee minuten van zijn leven verspild. Tegen beter weten in klikte hij een topic aan met de titel ONZ / Man (34) stoot teen aan bed om vervolgens de openingspost volledig te lezen.

Het typen van een passende reactie kostte hem vervolgens nog eens twee minuten van zijn kostbare tijd. Of en hoe de gedupeerde zijn tijd ooit terug krijgt, is onbekend. De directie van FOK! wilde niet op het voorval reageren.
pi_135843863
Ik moet zeggen dat die man zich nog netjes uitdrukt, ik sta meestal vijf minuten te vloeken als een bootwerker als ik mijn teen gestoten heb.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
  donderdag 23 januari 2014 @ 12:13:37 #18
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_135843893
Ik voel wel wat voor een verplichte schuimrubberen omhulling van de poten van tafels, bedden en kastjes. Met nieuwe wetten waar de politie of een nieuw op te richten afdeling toezicht kan houden door regelmatige controle op naleving.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 23 januari 2014 @ 12:19:15 #19
411434 Lejenk
Doe maar een banaan
pi_135844092
Gaan we ook nog een stille tocht organiseren voor TS? :')
pi_135844135
Soms, tijdens het Fok!ken, klik je een topic aan waarvan je weet dat je het eigenlijk niet zou moeten lezen. Je dag gaat lekker, je relatie loopt goed, het werk is af en je verheugt je op je twee witte bolletjes met pitjeskaas en glaasje karnemelk tijdens de lunch. En dan klik je tóch dat topic aan. Het verdriet en de pijn slaat om je hart. In je maag vormt zich een knoop die voelt als een groeiende haarbal. Al je geluk ten spijt leef je mee met iemand die zoiets verschrikkelijks te verwerken heeft. Je probeert onder woorden te brengen wat je voelt, je wilt steun geven maar er komt niks anders uit je toetsenbord dan:

"RIP aan de nabestaanden"

En dan word je even heel stil en nederig.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_135844202
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2014 12:13 schreef jogy het volgende:
Ik voel wel wat voor een verplichte schuimrubberen omhulling van de poten van tafels, bedden en kastjes. Met nieuwe wetten waar de politie of een nieuw op te richten afdeling toezicht kan houden door regelmatige controle op naleving.
Een verbod op het uittrekken van beschermende kleding is eenvoudiger.
  donderdag 23 januari 2014 @ 12:23:45 #22
408445 john-hert
Ben hooggeleid G
pi_135844248
Hilarisch TS
  donderdag 23 januari 2014 @ 12:24:16 #23
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_135844273
quote:
10s.gif Op donderdag 23 januari 2014 12:19 schreef Lejenk het volgende:
Gaan we ook nog een stille tocht organiseren voor TS? :')
Durf je wel! Een beetje gaan lopen terwijl TS amper kan hinken! Zeg je ook 'Kijk eens uit!' tegen een blinde of zo :{w.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_135844398
Geniaal, maar iets te lang
I never forget a face, but in your case I’d be glad to make an exception.
  donderdag 23 januari 2014 @ 12:31:20 #25
411434 Lejenk
Doe maar een banaan
pi_135844553
quote:
8s.gif Op donderdag 23 januari 2014 12:24 schreef jogy het volgende:

[..]

Durf je wel! Een beetje gaan lopen terwijl TS amper kan hinken! Zeg je ook 'Kijk eens uit!' tegen een blinde of zo :{w.
Ja, maar alleen als het al te laat is :')

Regelen we een rolstoel voor TS, hoeft hij de kantjes er niet vanaf te lopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')