Dat weet men inmiddels wel van u, stadgenoot LK.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:02 schreef LelijKnap het volgende:
Ik dacht dat gebruikers afzeiken (itt groepen discrimineren) gedoogd werd. Gezien zulk gedrag inherent is aan mijn (FOK!)persoonlijkheid moet ik voor mijzelf eerst maar even overwegen of ik daar verandering in kan of wil brengen.
In welke zin dan als ik vragen mag?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:32 schreef Fascination het volgende:
Let er wel op dat je postverleden een grote rol speelt bij het aannemen.
Waarschijnlijk hoe je je hebt gedragen. :-)quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:53 schreef I-care het volgende:
[..]
In welke zin dan als ik vragen mag?
Like a bad boy..quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:07 schreef Unites het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hoe je je hebt gedragen. :-)
'de teksten'? Welke teksten bedoel je precies?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:20 schreef Chadi het volgende:
Mag je de teksten ook aanpassen zodat ze neutraal erop komen?
Die je krijgt aangeboden uit onze neutrale kranten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:21 schreef Bart het volgende:
[..]
'de teksten'? Welke teksten bedoel je precies?
In principe kan je als redacteur zelf bepalen hoe je dingen online zet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:24 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die je krijgt aangeboden uit onze neutrale kranten.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:29 schreef Bart het volgende:
[..]
In principe kan je als redacteur zelf bepalen hoe je dingen online zet.
Ben trots op jequote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:08 schreef Inolvidable het volgende:
Ik heb m'n sollicitatie ingestuurd.
Snap ik na 80 bezoekjes in mijn FoBo.quote:
Daar meld ik me voor aan.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:36 schreef LelijKnap het volgende:
Ik zou kunnen helpen mits jullie een spellchecker (in de vorm van een persoon) leveren.
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:03 schreef Nicksanders het volgende:
Wat schuift het.
Voor minder dan 3000 zeg ik me huidige baan niet op.
kan mij 't schelen hoe ik schrijf op fok.quote:
quote:Op zondag 4 januari 2015 20:58 schreef robin007bond het volgende:
Door de (extreem)rechtse signatuur soms wil ik me er niet mee geassocieerd zien worden.
Ik denk dat er meer FOK!kers zijn die prima stukjes kunnen schrijven, maar zich hierdoor afgeschrikt voelen.
Waarom kan ik daar niet inquote:Op zondag 4 januari 2015 21:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier heb ik toevallig vandaag een (uitgebreide) post over geplaatst. http://forum.fok.nl/topic/2185126/1/50#148315622
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |