Die ban in 2013 vind ik persoonlijk niet onoverkomelijk en in je notes zie ik de laatste tijd ook niks schokkends. Ik doe geen garanties en voor jou geldt hetzelfde als wat ik tegen LelijKnap zei, dat we het natuurlijk wel fijn vinden als je als FOK!crew je niet als een volslagen lul gedraagt. Ook in KLB. Maar ik zie zo op het eerste oog geen onoverkomelijke hindernissen in je verledenquote:Op zondag 4 januari 2015 21:27 schreef Unites het volgende:
[..]
Maak ik ook eens kans als ik al eens verbannen ben (een jaar geleden o.i.d.) en soms niet zo lief ben in de Klaagbaak? Daar ben ik gewoon niet serieus, maar op andere gedeeltes van het forum juist weer wel.
Bedankt voor je aanbod trouwens om me wat tips te geven. Zal morgens een kijken hoever ik zelf kom, anders schakel ik je hulplijn wel in. Haha!
Nu weten mensen meteen waar m'n tagje voor staatquote:Op zondag 4 januari 2015 21:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gewoon proberen! Zelfs als je bijvoorbeeld qua spelling niet zo goed bent, hebben we spellcheckers. We gaan je om een proefberichtje vragen, en als we daar wat mee kunnen en verder vinden we niks heel raars aan je, ben je binnen. En als je twijfelt hoe je dat proefberichtje het best aan kunt pakken, stuur je me een DM en geef ik je wat tips.
Het mooie van FOK! is dat we niet zo streng/strikt/ zijn.
Je kunt columns insturen. En er is trouwens ook een weblog.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:30 schreef robin007bond het volgende:
Mag je ook een opinieartikel sturen in plaats van een nieuwsbericht?
Gewoon proberen, het lijkt moeilijker dan het is.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:27 schreef Unites het volgende:
[..]
Maak ik ook eens kans als ik al eens verbannen ben (een jaar geleden o.i.d.) en soms niet zo lief ben in de Klaagbaak? Daar ben ik gewoon niet serieus, maar op andere gedeeltes van het forum juist weer wel.
Bedankt voor je aanbod trouwens om me wat tips te geven. Zal morgens een kijken hoever ik zelf kom, anders schakel ik je hulplijn wel in. Haha!
Terwijl het in het Engels spell checker is.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nu weten mensen meteen waar m'n tagje voor staat
Jij komt om in je werkquote:Op zondag 4 januari 2015 21:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik vul die shit niet inquote:Op zondag 4 januari 2015 21:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Terwijl het in het Engels spell checker is.
Ja en in andere talen weer wat anders, is het niet fantastisch?quote:Op zondag 4 januari 2015 21:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Terwijl het in het Engels spell checker is.
Columnist kan je ook worden. Natuurlijk heb ik liever dat je bij mij bij nieuws komtquote:Op zondag 4 januari 2015 21:30 schreef robin007bond het volgende:
Mag je ook een opinieartikel sturen in plaats van een nieuwsbericht?
Tovenaarquote:Op zondag 4 januari 2015 21:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, Bart.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja en in andere talen weer wat anders, is het niet fantastisch?
Er staan dingen in die je zelf gepost hebt, dus dan weet je zelf wel of het schokkend is.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:40 schreef KaoloJoeka het volgende:
Staat er iets schokkends in mijn notes? Dat wil ik wel graag weten voordat ik iets ga proberen.
Je weet zelf wel hoe je gedraagt op het forum, gewoon proberenquote:Op zondag 4 januari 2015 21:40 schreef KaoloJoeka het volgende:
Staat er iets schokkends in mijn notes? Dat wil ik wel graag weten voordat ik iets ga proberen.
In het Nederlands uiteraard, we posten nooit Engels nieuws op de frontpagequote:Op zondag 4 januari 2015 21:58 schreef mig72 het volgende:
Mogen de berichtjes in het Engels of moeten ze daadwerkelijk vertaald worden? Dat wordt dan lastig aangezien het gros van het wereldnieuws eerder in Engels is.
Ah bekijk het dan maar; ik zal geen tijd hebben de berichtjes te vertalen icm mijn werk.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:59 schreef Bart het volgende:
[..]
In het Nederlands uiteraard, we posten nooit Engels nieuws op de frontpage.
Je plan was copy en paste ?quote:Op zondag 4 januari 2015 22:02 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ah bekijk het dan maar; ik zal geen tijd hebben de berichtjes te vertalen icm mijn werk.
Nja copy and paste kan iedereen ? Heb je ook geen spellcheck nodigquote:Op zondag 4 januari 2015 22:10 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dat is toch wat bedoeld wordt? Of zoeken ze journalisten?
Je kunt ook een bericht van de NOS herschrijven hequote:Op zondag 4 januari 2015 22:02 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ah bekijk het dan maar; ik zal geen tijd hebben de berichtjes te vertalen icm mijn werk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |