SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
http://www.asos.com/ASOS/(...)tyles=318&gridsize=3quote:Op zondag 4 januari 2015 04:40 schreef Landysh het volgende:
http://shop.mango.com/NL/(...)240&ts=1420342130240
Damesss als jullie een op deze lijkende top ergens in S of M vinden mij tippen plzzz.
thanks maar dat is 'm net niet. Die ik wil heeft een ronde hals (ik haat v hals) en dunnere bandjes.quote:Op zondag 4 januari 2015 04:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://www.asos.com/ASOS/(...)tyles=318&gridsize=3
http://www.wehkamp.nl/dam(...)2fN-1y6dZprt&IsSeg=0quote:Op zondag 4 januari 2015 04:51 schreef Landysh het volgende:
[..]
thanks maar dat is 'm net niet. Die ik wil heeft een ronde hals (ik haat v hals) en dunnere bandjes.
Heb ik ook wel eensquote:Op zondag 4 januari 2015 04:54 schreef mrstylo het volgende:
Serieus wtf ben ik aan het doen![]()
Ik doe echt alles om maar niet te leren![]()
Turkentopic heeft heeft alles verpestquote:
Ga slapen of leren plz.quote:Op zondag 4 januari 2015 04:54 schreef mrstylo het volgende:
http://www.asos.com/ASOS/(...)yles=1755&gridsize=3
Ja of nee? Twijfel
[..]
http://www.wehkamp.nl/dam(...)2fN-1y6dZprt&IsSeg=0
Dun genoeg?
Ja maar dit kwam door jou. Ik zocht niet meer op jouw plaatje, maar naar tops met een ronde hals en wat dunnere bandquote:
Leuk dat iemand die niet onder stoelen en banken schoof Turkije en alle inwoners intens te haten hier nu toch gezellig meepostquote:Op zondag 4 januari 2015 05:10 schreef mrstylo het volgende:
Ik ga slapen.
Moet weer eens slaappillen halen
Oh snap, say whuuutquote:Op zondag 4 januari 2015 05:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat iemand die niet onder stoelen en banken schoof Turkije en alle inwoners intens te haten hier nu toch gezellig meepost
Komen dan hier, in de Sittard. Dan maken ik die voor jou.quote:
Je mag mij ook wel met de hand afwassen, nomsayin'.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:58 schreef Crip het volgende:
Ik was altijd nog met de hand af als een diehard.
quote:Op zondag 4 januari 2015 04:54 schreef mrstylo het volgende:
http://www.asos.com/ASOS/(...)yles=1755&gridsize=3
Ja of nee? Twijfel
[..]
Dun genoeg?
Nee I dunno what you're sayin'quote:Op zondag 4 januari 2015 06:51 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Komen dan hier, in de Sittard. Dan maken ik die voor jou.
[..]
Je mag mij ook wel met de hand afwassen, nomsayin'.
quote:Op zondag 4 januari 2015 04:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Turkentopic heeft heeft alles verpest
Vroeger nog een serie volgens ofzo. Nu is het koken, vrouwenkleding en make-up
Misschien dit eens halen:
http://www.theverge.com/2(...)cube-solved-17-by-17
Reclames zijn geheel gecustomized voor de persoon zelf. Dus interesses, zoekacties, etc.....quote:Op zondag 4 januari 2015 11:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom krijg ik reclame voor lesbi dating?
dude.quote:Op zondag 4 januari 2015 11:00 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Met je handen en wat zeep mij schoonmaken. Do you know what I am saying?
Ik krijg ze ook.quote:Op zondag 4 januari 2015 11:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom krijg ik reclame voor lesbi dating?
heb nog helemaal niks opgezocht op mn iphonequote:Op zondag 4 januari 2015 12:29 schreef Peunage het volgende:
[..]
Reclames zijn geheel gecustomized voor de persoon zelf. Dus interesses, zoekacties, etc.....
Ik ben al een kwartier aan het wachten, maar het filmpje wil maar niet laden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zitoen, zeytoen?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom spreken Marokkanen dat zo raar uit
quote:Op zondag 4 januari 2015 16:19 schreef TheMagnificent het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=928999880456939
Thug life...
Zietoen zeggen ze met hun hoofden.quote:Op zondag 4 januari 2015 15:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bijna elke mocro spreekt het anders uit die ik tot nu toe heb horen zeggen
Ik ooook. Behalve oorpijn dan.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee voorhoofdholte is hlml naar de klote en oorpijn en behhhh
En jij?
samen griep, hoe romantiessssquote:Op zondag 4 januari 2015 20:34 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ooook. Behalve oorpijn dan.
Is raar want dit is dag 5 en het ziet er niet naar uit dat ik binnen een paar dagen beter ga worden. Volgens mij is dit een griep ipv verkoudheid? Dunnow.
quote:Op zondag 4 januari 2015 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
samen griep, hoe romantiessss
Lol wou net ook een oplader gerelateerde vraag stellen.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:47 schreef TheMagnificent het volgende:
Borte, wat voor iets heb jij als mobiele oplader voor je iPhone? Er is veels te veel aanbod; geen idee welke ik moet nemen.
Thnx! Ik zal er naar kijken.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Lol wou net ook een oplader gerelateerde vraag stellen.![]()
Ik heb deze: http://www.bol.com/nl/p/c(...)nk/9200000028129597/
Duurt bijna 8 uur voordat de powerbank zelf helemaal is opgeladen maar uiteindelijk kun je je iphone (5s in mijn geval) zo'n 4 keer helemaal opladen. Hij is wel redelijk zwaar. Iets zwaarder dan de iphone 4s zelf.
Ja, daarom twijfel ik dus ook. Ik heb toen ik een 4s had een 'neppe' oplader gekocht bij een officiele apple dealer omdat die tegen mij zeiden dat die net zo goed werkten. Na twee keer opladen deed die het al niet meer.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Thnx! Ik zal er naar kijken.
Ik weet niet of dit ook voor de iPad geldt, maar voor de iPhone werken onofficiële kabels niet meer (goed). De kabel van de oplader van mijn zusje was laatst ook stukgegaan en toen had ze een neppe gekocht, maar die laadde ook niet goed (schokkerig, dan weer wel, dan weer niet). Eerst dachten we dat het misschien aan de ingang van de oplader lag, maar nadat we een kabel van Apple zelf hadden gekocht, deed-ie het weer. Blijkbaar heeft Apple in de software (vanaf iPhone 5, geloof ik) verwerkt dat onofficiële opladers niet meer goed werken. Maar nogmaals, geen idee of ze dit ook bij de iPad hebben gedaan.
Ik ga altijd overdreven lachen en : "aaaahw lief!" zeggen en allerlei onnodig gebrabbel.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ben ik. Iets geven vind ik oké en leuk, maar wanneer ik iets ontvang (cadeautje of een compliment) kan ik er niet mee omgaan.
RTquote:Op zondag 4 januari 2015 21:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ben ik. Iets geven vind ik oké en leuk, maar wanneer ik iets ontvang (cadeautje of een compliment) kan ik er niet mee omgaan.
Lighting kabel van de iPhone is digitaal en hebben het beveiligt met software. Doormiddel van een licentie bij Apple kan je een officiële oplader uitbrengen dat goed werkt. Kabels zonder die licentie krijgen die melding en zal nooit perfect werken.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Thnx! Ik zal er naar kijken.
Ik weet niet of dit ook voor de iPad geldt, maar voor de iPhone werken onofficiële kabels niet meer (goed). De kabel van de oplader van mijn zusje was laatst ook stukgegaan en toen had ze een neppe gekocht, maar die laadde ook niet goed (schokkerig, dan weer wel, dan weer niet). Eerst dachten we dat het misschien aan de ingang van de oplader lag, maar nadat we een kabel van Apple zelf hadden gekocht, deed-ie het weer. Blijkbaar heeft Apple in de software (vanaf iPhone 5, geloof ik) verwerkt dat onofficiële opladers niet meer goed werken. Maar nogmaals, geen idee of ze dit ook bij de iPad hebben gedaan.
Of ik reageer awkward of ik reageer gewoon nietquote:Op zondag 4 januari 2015 21:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ookkkk haha.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
Aah ik heb er al een besteld via die ene site die ik hierboven heb geplaatst. Zou een ekte Apple oplader zijn.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lighting kabel van de iPhone is digitaal en hebben het beveiligt met software. Doormiddel van een licentie bij Apple kan je een officiële oplader uitbrengen dat goed werkt. Kabels zonder die licentie krijgen die melding en zal nooit perfect werken.
Ik heb naast mijn officiële ook eentje van dx. Werkt wel maar niet goed. Batterij van mijn iPhone is eerder leeg en is nooit echt 100% opgeladen.
[..]
Of ik reageer awkward of ik reageer gewoon niet
Is allemaal onzinquote:Op zondag 4 januari 2015 22:12 schreef Landysh het volgende:
[..]
Aah ik heb er al een besteld via die ene site die ik hierboven heb geplaatst. Zou een ekte Apple oplader zijn.
Ben ik genept nu?quote:Op zondag 4 januari 2015 22:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is allemaal onzin
Alleen de grotere accessoires makers en Apple verkopen de 'ekte'
Kan nooit met 100% zekerheid zeggen, maar ik twijfel hierdoor:quote:Op zondag 4 januari 2015 22:17 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ben ik genept nu?
http://www.phonemarket.nl(...)5-ipad-mini-ipad-4-1
Sinds wanneer doet Apple aan 'bulk'?quote:Deze variant wordt 'bulk' geleverd. Dit houdt in dat de USB kabel geleverd wordt zoals bij een nieuwe iPhone en dus zonder de Apple verkoopverpakking.
picsquote:Op zondag 4 januari 2015 22:19 schreef Stimorol- het volgende:
Omg wat is kumpir toch fucking lekkerrr.
quote:Op zondag 4 januari 2015 22:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan nooit met 100% zekerheid zeggen, maar ik twijfel hierdoor:
[..]
Sinds wanneer doet Apple aan 'bulk'?
Ik ken die webshop niet, dus kan best fout hebben.quote:
Hebben ze dit bij alle modellen (inclusief iPad) doorgevoerd met de laatste softwareupdate of alleen vanaf iPhone 5? Bij mijn oude telefoon, een 4s, werkte een neppe kabel nog wel, volgens mij.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lighting kabel van de iPhone is digitaal en hebben het beveiligt met software. Doormiddel van een licentie bij Apple kan je een officiële oplader uitbrengen dat goed werkt. Kabels zonder die licentie krijgen die melding en zal nooit perfect werken.
Ik heb naast mijn officiële ook eentje van dx. Werkt wel maar niet goed. Batterij van mijn iPhone is eerder leeg en is nooit echt 100% opgeladen.
Dat was de originele Apple oplader(niet digitaal) en niet de Lighting kabel.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hebben ze dit bij alle modellen (inclusief iPad) doorgevoerd met de laatste softwareupdate of alleen vanaf iPhone 5? Bij mijn oude telefoon, een 4s, werkte een neppe kabel nog wel, volgens mij.
Ah oké, die met die brede kop/ingang bedoel je.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat was de originele Apple oplader(niet digitaal) en niet de Lighting kabel.
Jaquote:Op zondag 4 januari 2015 22:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ah oké, die met die brede kop/ingang bedoel je.
Geen Apple elkedag2xopladen hebbenquote:
Ben je gehackt, Borte?quote:Op zondag 4 januari 2015 22:44 schreef Landysh het volgende:
Ik heb mini haribo snoepjes en omg ze zijn zoooooooooo schattig niet normaal.
Ik snap je niet.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geen Apple elkedag2xopladen hebben
[..]
Ben je gehakt, Borte?
Net te laat met mijn ninjaeditquote:
Oh echt? Wil je zeggen dat ik een manwijf ben?quote:Op zondag 4 januari 2015 22:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Net te laat met mijn ninjaedit
Maar echt een vrouw-vrouwreactie. Niet gewend van jou.
Ik erger me daar altijd dood aan. Kijk het dus nooit.quote:
Nee dat ook niet.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh echt? Wil je zeggen dat ik een manwijf ben?![]()
Die Engelse jeugd die naar die goedkope plekken in Griekenland gaan.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
wat wat wat ik heb geen tv what's going onn
Moeilijk te zeggen. Vaio verkopen ze namelijk niet meer (Sony heeft het afgestoten). Dus ff bellen of kijken op hun sitequote:Op zondag 4 januari 2015 23:03 schreef TheMagnificent het volgende:
Kun je bij de bekende elektronicawinkels trouwens los laptopopladers krijgen (voor de Vaio in mijn geval)? Ik heb er morgen meteen eentje nodig, dus ik bedoel niet via de webshop.
Oh oh cherso uk versie dus.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die Engelse jeugd die naar die goedkope plekken in Griekenland gaan.
@tm: nee, vieze plekken
Ha!quote:Op zondag 4 januari 2015 23:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Komkommer met sumac ding kruiden.
#voorspelbare.
Oh, ik zie dat er zoiets bestaat als een universele laptopoplader met meerdere ingangen, dus morgen even langsgaan.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen. Vaio verkopen ze namelijk niet meer (Sony heeft het afgestoten). Dus ff bellen of kijken op hun site
Wat stimo zei.quote:
Ik word hier zo kwaad om. Meisjes van 13, 14 die zuur in het gezicht gegooid krijgen omdat ze niet willen trouwen met iemand of nog erger, omdat ze hun leraar seks weigeren.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:27 schreef TheMagnificent het volgende:
Korte docu over vrouwen in Pakistan die zuur gestrooid hebben gekregen in hun gezicht en nu plastische chirurgie krijgen, mocht iemand willen kijken.
Vond het geen goede documentaire eigk..quote:Op zondag 4 januari 2015 23:27 schreef TheMagnificent het volgende:
Korte docu over vrouwen in Pakistan die zuur gestrooid hebben gekregen in hun gezicht en nu plastische chirurgie krijgen, mocht iemand willen kijken.
Inderdaad. In Iran heb je dat, qisas, dat je dezelfde verwonding mag aanrichten bij degene die je heeft aangevallen. Wat mij betreft ook terecht, maarja zo'n meisje krijgt daardoor niet haar oude gezicht terug en ik vraag me af of het bevredigend is. Er zou sowieso levenslang op moeten staan, wat ze in Pakistan volgens mij ook recentelijk hebben doorgevoerd. Komt ook terug in de docu.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:34 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik word hier zo kwaad om. Meisjes van 13, 14 die zuur in het gezicht gegooid krijgen omdat ze niet willen trouwen met iemand of nog erger, omdat ze hun leraar seks weigeren.
Deze mensen wil je toch levend martelen, of niet soms?
Nou ja bevredigend of niet, het lijkt mij tenminste dat het meer mannen zou afschrikken als zoiets echt doorgevoerd zou worden..quote:Op zondag 4 januari 2015 23:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad. In Iran heb je dat, qisas, dat je dezelfde verwonding mag aanrichten bij degene die je heeft aangevallen. Wat mij betreft ook terecht, maarja zo'n meisje krijgt daardoor niet haar oude gezicht terug en ik vraag me af of het bevredigend is. Er zou sowieso levenslang op moeten staan, wat ze in Pakistan volgens mij ook recentelijk hebben doorgevoerd. Komt ook terug in de docu.
Van die korte en rechte, meer smaakquote:Op zondag 4 januari 2015 23:22 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wat stimo zei.Ik heb het nog steeds niet geprobeerd met sumac.
Maar ik heb nu sowieso tursu, dus zal wss tot de tursu op is geen komkommer met limontuzu meer eten.
Denk ik ook ja.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nou ja bevredigend of niet, het lijkt mij tenminste dat het meer mannen zou afschrikken als zoiets echt doorgevoerd zou worden..
Lekker vage onderzoek..quote:Op maandag 5 januari 2015 06:23 schreef Landysh het volgende:
SEX / Vaker sex ? Geef je man sambal
Apart dit. Het is ook algemeen bekend dat hoe warmer het klimaat, hoe heter het eten. Adana staat niet voor niks bekend om zijn pittig gekruide gerechten. Though, in het Zuid-Westen van Turkije kan het net zo warm zijn terwijl ze daar helemaal niet heet eten. Dus, eten Adanali'lar en andere warme gebieden in Turkije en het Midden-Oosten meer heet omdat ze meer testosteron in zich hebben of omdat ze leven in een warme omgeving? Adana heeft ook de reputatie kort lontje en agressieve/gevaarlijke mensen euehue.
Kip en of het ei verhaal?quote:Op maandag 5 januari 2015 06:23 schreef Landysh het volgende:
Apart dit. Het is ook algemeen bekend dat hoe warmer het klimaat, hoe heter het eten. Adana staat niet voor niks bekend om zijn pittig gekruide gerechten. Though, in het Zuid-Westen van Turkije kan het net zo warm zijn terwijl ze daar helemaal niet heet eten. Dus, eten Adanali'lar en andere warme gebieden in Turkije en het Midden-Oosten meer heet omdat ze meer testosteron in zich hebben of omdat ze leven in een warme omgeving?
Ja, maar wel een interessant onderwerp.quote:
Ik ging serieus stuk om mijn grap. Maar mijn ochtend humeur is altijd goed.quote:
Ik hou van pittig maar nietquote:Op maandag 5 januari 2015 06:23 schreef Landysh het volgende:
Apart dit. Het is ook algemeen bekend dat hoe warmer het klimaat, hoe heter het eten. Adana staat niet voor niks bekend om zijn pittig gekruide gerechten. Though, in het Zuid-Westen van Turkije kan het net zo warm zijn terwijl ze daar helemaal niet heet eten. Dus, eten Adanali'lar en andere warme gebieden in Turkije en het Midden-Oosten meer heet omdat ze meer testosteron in zich hebben of omdat ze leven in een warme omgeving? Adana heeft ook de reputatie kort lontje en agressieve/gevaarlijke mensen euehue.
Dunner.quote:Op maandag 5 januari 2015 06:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, maar wel een interessant onderwerp.
Trouwens, ben jij dunner of dikker dan dit:
SEX / BBW voorkeur
Morning bbyquote:Op maandag 5 januari 2015 06:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik hou van pittig maar nietsambal
Vooral die zoute chinese
Sambal.quote:Op maandag 5 januari 2015 06:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik hou van pittig maar nietsambal
Vooral die zoute chinese
Ze hebben allemaal overgewicht. Maar die chick in bikini thoquote:Op maandag 5 januari 2015 06:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
Een of andere klapjosti daar beweert dat dat wijf geen overgewicht heeft, vandaar.![]()
Ik bedoel die in paarse bikini dus. Mooi figuur heeft ze maar om nou te beweren dat ze geen overgewicht heeft.quote:Op maandag 5 januari 2015 06:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal overgewicht. Maar die chick in bikini tho![]()
Ik lijk nu meer op dat dikkerdje in die witte bikini denk ik. Met die kroon.
Ja is overgewicht. Wat die vrouw dunner doet lijken is haar zandloper figuur en har houding.quote:Op maandag 5 januari 2015 06:47 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik bedoel die in paarse bikini dus. Mooi figuur heeft ze maar om nou te beweren dat ze geen overgewicht heeft.!!
quote:Op maandag 5 januari 2015 06:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja is overgewicht. Wat die vrouw dunner doet lijken is haar zandloper figuur en har houding.
Het ia allemaal te dik. Vooral die chick van plus.
Zout mixen met heet.. kan niet. Net zoals zout in ijsquote:Op maandag 5 januari 2015 06:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
Sambal.Vooral die gemalen sambal die je bij je doner krijgt.
![]()
Ik hou van zout, ik hou van heet, ik houd van sambal.
quote:Op maandag 5 januari 2015 06:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zout mixen met heet.. kan niet. Net zoals zout in ijs
A gay man singing vetzak je bent mooi. Juist ja.quote:
Tis vies.quote:Op maandag 5 januari 2015 06:54 schreef Landysh het volgende:
[..]
En mensen die karamel en zeezout niet waarderen.![]()
Che ga terug je bed in plz.
quote:Op maandag 5 januari 2015 06:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
A gay man singing vetzak je bent mooi. Juist ja.
Ja zou ik graag willenquote:Op maandag 5 januari 2015 06:54 schreef Landysh het volgende:
[..]
En mensen die karamel en zeezout niet waarderen.![]()
Che ga terug je bed in plz.
Arme jongen.quote:Op maandag 5 januari 2015 06:58 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb drie dagen achterelkaar bijna niks gegeten (4 kilo afgevallen). Echt wtf![]()
![]()
Been there. Vochtquote:Op maandag 5 januari 2015 06:58 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb drie dagen achterelkaar bijna niks gegeten (4 kilo afgevallen). Echt wtf![]()
![]()
Normaal niet, maar nu wel. Het is geen stress, want dan eet ik juist wel veel. Kan ff niet bedenken wat de reden isquote:
Ja i knowquote:
Welke shampoo van Jacob blabla gebruik je? Wij hebben die amandelolie hier. Zusje gebruikt die altijd. Maar ik wil iets nieuws proberen qua shampoo. tipzz?quote:
Dr organicquote:Op maandag 5 januari 2015 07:03 schreef Landysh het volgende:
[..]
Welke shampoo van Jacob blabla gebruik je? Wij hebben die amandelolie hier. Zusje gebruikt die altijd. Maar ik wil iets nieuws proberen qua shampoo. tipzz?
Neehee check je haar postgeschiedenis dan niet of zo. Is eerste wat ik doe wanneer ik opsta.quote:
Hahahahahahquote:Op maandag 5 januari 2015 07:09 schreef Landysh het volgende:
[..]
Neehee check je haar postgeschiedenis dan niet of zo. Is eerste wat ik doe wanneer ik opsta.
Guhlquote:Op maandag 5 januari 2015 07:03 schreef Landysh het volgende:
[..]
Welke shampoo van Jacob blabla gebruik je? Wij hebben die amandelolie hier. Zusje gebruikt die altijd. Maar ik wil iets nieuws proberen qua shampoo. tipzz?
Ben net overgestapt idd. Ik gebruik nu brandnetelshampoo. Ik zweer je mn haar is heerlijk nu. Dr Organic maakte het te droog.quote:Op maandag 5 januari 2015 07:09 schreef Landysh het volgende:
[..]
Neehee check je haar postgeschiedenis dan niet of zo. Is eerste wat ik doe wanneer ik opsta.
Ze zegt dat ze jacob van hooy gebruikt.
Ik kan je niet adviseren. Heb heel anders haarquote:
Zo vroeg werken en dan nog rustig eerst zitten en koffie drinken. Tataquote:Op maandag 5 januari 2015 07:25 schreef Stimorol- het volgende:
Mi gado, zit aan de keukentafel ad koffie.
Ik doe behalve shampoo en conditioner echt helemaal niks aan mijn haren qua olie en shit. Heb wel droog haar dus even checken of die natuurlijke zooi helpt.quote:Op maandag 5 januari 2015 07:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kan je niet adviseren. Heb heel anders haarQua olie sws jojoba olie.
Mi gado, zit aan de keukentafel ad koffie. Wil niet werken.
Morgen vrij tho
Ik gebruik altijd kastanjeolie voor mijn baard.quote:Op maandag 5 januari 2015 07:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik doe behalve shampoo en conditioner echt helemaal niks aan mijn haren qua olie en shit. Heb wel droog haar dus even checken of die natuurlijke zooi helpt.
Dit.quote:Op maandag 5 januari 2015 07:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zo vroeg werken en dan nog rustig eerst zitten en koffie drinken. Tata
Welke baard la.quote:Op maandag 5 januari 2015 07:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd kastanjeolie voor mijn baard.
Daar heb je slootwater. Dat drink ik nietquote:Op maandag 5 januari 2015 07:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dit.
Koffie drinken doe je op werk. Laatste minuut rennen voor je leven, koffie kiezen op automaat, ondertussen jas en spullen opbergen en daarna met koffie in hand naar werkplek hollen en daar rustig opdrinken.
Ik moet naar school nu.quote:
Koffie zo vroeg in de morgen is er alleen om wakker te worden.quote:Op maandag 5 januari 2015 07:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Daar heb je slootwater. Dat drink ik niet
Ja of je neemt helemaal geen koffie. Eetlust weg. Gewoon na een kwartier beginnen aan 8 boterhammen/broodjesquote:Op maandag 5 januari 2015 07:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dit.
Koffie drinken doe je op werk. Laatste minuut rennen voor je leven, koffie kiezen op automaat, ondertussen jas en spullen opbergen en daarna met koffie in hand naar werkplek hollen en daar rustig opdrinken.
Ik ben nog steeds ziek, ga bellen en zeggen dat ik niet kom. Ik ben eigenlijk vet moe maar IK HAAT SLAPEN MET EEN VERSTOPTE NEUS ZOOOO ERG. ZOOOO ERG.quote:
Nee, om 05:30 heb ik echt koffie nodig. Honger krijg ik pas rond een uur of 7.quote:Op maandag 5 januari 2015 07:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja of je neemt helemaal geen koffie. Eetlust weg. Gewoon na een kwartier beginnen aan 8 boterhammen/broodjes
minder eten voor het slapen gaan.quote:Op maandag 5 januari 2015 07:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, om 05:30 heb ik echt koffie nodig. Honger krijg ik pas rond een uur of 7.
Ben in de ochtend ook altijd vet misselijk.
Geen Siciliaanse mechanische cappuccinomachine op je werk hebbenquote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 07:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Geen Siciliaanse mechanische cappuccinomachine op je werk hebben
Werk je op een sociale werkplaats ofzo
we hebben t over koffie olm wat cappuccinoquote:Op maandag 5 januari 2015 07:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Geen Siciliaanse mechanische cappuccinomachine op je werk hebben
Werk je op een sociale werkplaats ofzo
heb je problemen oid? Was gewoon serieus vetklep.quote:Op maandag 5 januari 2015 07:39 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heeft er niks mee te maken, mongool.
Cappuccino is gewoon een Italiaanse koffiebereidingquote:Op maandag 5 januari 2015 07:40 schreef xaban06 het volgende:
[..]
we hebben t over koffie olm wat cappuccino
vertelquote:Op maandag 5 januari 2015 07:43 schreef Che_ het volgende:
[..]
Cappuccino is gewoon een Italiaanse koffiebereiding
quote:Op maandag 5 januari 2015 07:42 schreef xaban06 het volgende:
[..]
...die dus wel op een sociale werkplek werkt, de ironie
Hoe vaker jij mij een vetklep noemt hoe minder interessant je wordt om op te reageren.quote:Op maandag 5 januari 2015 07:41 schreef xaban06 het volgende:
[..]
heb je problemen oid? Was gewoon serieus vetklep.
quote:Op maandag 5 januari 2015 07:45 schreef Landysh het volgende:
[..]
[..]
Hoe vaker jij mij een vetklep noemt hoe minder interessant je wordt om op te reageren.
Dat je reactie niet op zijn plaats was snap je dus echt nietquote:Op maandag 5 januari 2015 07:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat valt er te vertellen. Is gewoon een koffievariant. Wat moet ik nog vertellen
Hihihihi ja hhheeerlijk hihihihihquote:Op maandag 5 januari 2015 07:48 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat je reactie niet op zijn plaats was snap je dus echt nietga jij maar cappuccino drinken meisje
Oh hier wil ik nog wel op reageren.quote:Op maandag 5 januari 2015 07:42 schreef xaban06 het volgende:
[..]
...die dus wel op een sociale werkplek werkt, de ironie
quote:Op maandag 5 januari 2015 07:54 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh hier wil ik nog wel op reageren.
Nope, ik werk niet op een sociale werkplaats. Wel typisch though, een grote bek terwijl je zelf geen fuck voorstelt en niet eens man genoeg bent om je woord na te komen. Je breekt je beloftes voor een paar honderd euro maar gaat vervolgens anderen belachelijk maken om hun baan. Van zo'n persoon zou je tenminste verwachten dat hij zoveel verdient dat die 200 euro hem niks zou moeten schelen. Maar nee hoor, meneer heeft een simpel kantoorbaantje met een salaris zo weinig dat hij voldoening moet halen in het belachelijk maken van mensen die minder verdienen dan hijzelf. meh.
Nee, hoor. Helemaal niet. Ik ben mij al jaren bewust van de arrogantie die bepaalde users hier met zich meedragen maar ik heb mij nooit geschaamd voor wat ik doe. Het is gewoon fijn om jou op jou plek te zetten. Maar reageren op 'vetklep' reacties terwijl mijn kilo's en cm's openbaar zijn is gewoon meh. Vooral ook als je nagaat dat je zelf overgewicht hebt en dat ik eigenlijk makkelijk in jouw buik alleen al pas. Je maakt jezelf belachelijk.quote:Op maandag 5 januari 2015 08:00 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ach ben je geschaad in je trots, yaziiiik.
Als je je hersenen even gebruikt en terug leest zie je wie er met sociale werkplaats strooide en wie er lacherig om moest doen. Niet huilen nu.
quote:Op maandag 5 januari 2015 08:10 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, hoor. Helemaal niet. Ik ben mij al jaren bewust van de arrogantie die bepaalde users hier met zich meedragen maar ik heb mij nooit geschaamd voor wat ik doe. Het is gewoon fijn om jou op jou plek te zetten. Maar reageren op 'vetklep' reacties terwijl mijn kilo's en cm's openbaar zijn is gewoon meh. Vooral ook als je nagaat dat je zelf overgewicht hebt en dat ik eigenlijk makkelijk in jouw buik alleen al pas. Je maakt jezelf belachelijk.
Oh en niemand strooide met 'sociale werkplaatsen'. Che was overduidelijk aan het grappen en ik moest lachen om zijn sarcasme. Iedereen hier is er van op de hoogte dat jij niet op een sociale werkplaats werkt dus die hele fucking reactie van jou was overtrokken. Ik als user zit jou duidelijk dwars en je probeert iedere mogelijkheid aan te nemen om mij aan te vallen. Maar ik amuseer mij wel hoor. Ik hoef eigenlijk weinig te doen.
Wat jij doet hier doet is vaak genoeg besproken. Ik heb er weinig van onthouden maar wat ik wel weet is dat het geen sociale werkplaats is maar dat het verder geen fuck voorstelt aangezien je voldoening moet halen in het kleineren van anderen om hun baan.quote:
spreek je je zelf wel eens vaker tegen?quote:Op maandag 5 januari 2015 08:15 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wat jij doet hier doet is vaak genoeg besproken. Ik heb er weinig van onthouden maar wat ik wel weet is dat het geen sociale werkplaats is maar dat het verder geen fuck voorstelt aangezien je voldoening moet halen in het kleineren van anderen om hun baan.
Hou eens op.quote:Op maandag 5 januari 2015 08:17 schreef xaban06 het volgende:
[..]
spreek je je zelf wel eens vaker tegen?
Ik spreek mezelf niet tegen. Je probeert jezelf er onderuit te lullen door te mierenneuken maar je faalt hard. Dat ik mij herinner dat iets is besproken betekent niet perse dat ik de inhoud er ook van heb onthouden of de details for that matter.quote:Op maandag 5 januari 2015 08:17 schreef xaban06 het volgende:
[..]
spreek je je zelf wel eens vaker tegen?
Kap met je eenvoudige manier van mensen opfokken. Gedraag je eens man. Je bent ouder dan de meesten hier em gedraagt je erger dan ikquote:
Oh god the ironyquote:Op maandag 5 januari 2015 08:34 schreef Stimorol- het volgende:
Kap met je eenvoudige manier van mensen opfokken. Gedraag je eens man. Je bent ouder dan de meesten hier em gedraagt je erger dan ik
en welgeteld jij moet dit mij vertellenquote:Op maandag 5 januari 2015 08:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kap met je eenvoudige manier van mensen opfokken. Gedraag je eens man. Je bent ouder dan de meesten hier em gedraagt je erger dan ik
Hasta iste.quote:Op maandag 5 januari 2015 08:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mal blijft maar reageren op mij![]()
Alle werklozen zijn ook wakker.
quote:Op maandag 5 januari 2015 09:48 schreef zarGon het volgende:
totaal niet nodig. Mja.
Gewoon zonde. Het is dat het min of meer een gewoonte is geworden om deze reeks zo nu en dan door te lezen, anders was ik allang gestopt met posten in deze reeks. Totaal geen leuke sfeer meer en de toffe gesprekken waar je later nog aan denkt zijn er ook niet meer. Net een verlepte zuurlingen bij elkaar, die de kleuter in zichzelf niet kunnen opvoeden.
Maar goed... Mja.
Awh zit je ook nooit mee he? En het is in Utrecht dit keer ook zie ik.quote:Op maandag 5 januari 2015 09:59 schreef zarGon het volgende:
Met FOK! als eerste naar Taken 3.
Zaterdag 10 januari. Altijd op een werkdag, en net die ene keer dat ik al wel wat hebt staan... op de zaterdag. Hmpf. Leek me anders wel leuk voor een minifilmmeet. Al is Taken inmiddels wel enorm uitgemolken ().
Abartma.quote:Op maandag 5 januari 2015 09:48 schreef zarGon het volgende:
Ooit konden we posten in deze reeks zonder elkaar te kwetsen en als er dan was het wel weer snel opgelost. Uitzonderingen zullen er natuurlijk zijn, maar de sfeer was in ieder geval niet zo kut als nu. Best wel zonde dat een paar brutalen het zo kunnen verneuken.
Het is wachten dat ik op mijn eigen gedrag wordt aangesproken, terwijl het juist de bedoeling is dat je even over jezelf gaat nadenken. Dat 'maar jij doet het zo, dus...' is totaal niet nodig. Mja.
Gewoon zonde. Het is dat het min of meer een gewoonte is geworden om deze reeks zo nu en dan door te lezen, anders was ik allang gestopt met posten in deze reeks. Totaal geen leuke sfeer meer en de toffe gesprekken waar je later nog aan denkt zijn er ook niet meer. Net een verlepte zuurlingen bij elkaar, die de kleuter in zichzelf niet kunnen opvoeden.
Maar goed... Mja.
2 was erg matig. Ben benieuwd naar deze want 1 was wel goed.quote:Op maandag 5 januari 2015 09:59 schreef zarGon het volgende:
Met FOK! als eerste naar Taken 3.
Zaterdag 10 januari. Altijd op een werkdag, en net die ene keer dat ik al wel wat hebt staan... op de zaterdag. Hmpf. Leek me anders wel leuk voor een minifilmmeet. Al is Taken inmiddels wel enorm uitgemolken ().
Jij post past sinds oktober 2012 mee, je hebt geen idee hoe het was voordat je kwam posten. Als ik zeg dat de leukste users inmiddels al een heel tijdje niet posten heb je geen idee wie ik precies bedoel. Mja.quote:
Ben ik niet leuk?quote:Op maandag 5 januari 2015 10:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij post past sinds oktober 2012 mee, je hebt geen idee hoe het was voordat je kwam posten. Als ik zeg dat de leukste users inmiddels al een heel tijdje niet posten heb je geen idee wie ik precies bedoel. Mja.
Dat heb ik wel.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij post past sinds oktober 2012 mee, je hebt geen idee hoe het was voordat je kwam posten. Als ik zeg dat de leukste users inmiddels al een heel tijdje niet posten heb je geen idee wie ik precies bedoel. Mja.
Doubt it.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Hij heeft het eigenlijk alleen over jou.
Dan heb je het over de eerste 100-200 delen van deze reeks ofzo. Vroeger was het vaak niet veel anders met AryaMehr en Burakius.quote:Op maandag 5 januari 2015 09:48 schreef zarGon het volgende:
Ooit konden we posten in deze reeks zonder elkaar te kwetsen en als er dan was het wel weer snel opgelost. Uitzonderingen zullen er natuurlijk zijn, maar de sfeer was in ieder geval niet zo kut als nu. Best wel zonde dat een paar brutalen het zo kunnen verneuken.
Het is wachten dat ik op mijn eigen gedrag wordt aangesproken, terwijl het juist de bedoeling is dat je even over jezelf gaat nadenken. Dat 'maar jij doet het zo, dus...' is totaal niet nodig. Mja.
Maar goed... Mja.
Ook AryaMehr postte gezellig mee (voordat hij full retard ging), af en toe een opstootje, maar geen langdurige ruzies en het gevoel dat je in een relatie zit met een sleur. Wel steeds meer botsingen, maar niet dat je daardoor wilde stoppen met posten (zoals nu wel het geval is). Burakius postte niet echt noemenswaardig mee, en alhoewel dat ook uit de hand liep werd de sfeer snel weer hersteld. Want zo ging dat, deze reeks had een zelfherstellend vermogen. Maar goed, 'vroeger' was alles beter.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dan heb je het over de eerste 100-200 delen van deze reeks ofzo. Vroeger was het vaak niet veel anders met AryaMehr en Burakius.
Zargon pls. In 2011 werden bepaalde users ook al aangevallen.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ook AryaMehr postte gezellig mee (voordat hij full retard ging), af en toe een opstootje, maar geen langdurige ruzies en het gevoel dat je in een relatie zit met een sleur. Wel steeds meer botsingen, maar niet dat je daardoor wilde stoppen met posten (zoals nu wel het geval is). Burakius postte niet echt noemenswaardig mee, en alhoewel dat ook uit de hand liep werd de sfeer snel weer hersteld. Want zo ging dat, deze reeks had een zelfherstellend vermogen. Maar goed, 'vroeger' was alles beter..
Ik wil eigenlijk geen vergelijkingen maken met vroeger, omdat je dan de maars gaat krijgen zoals nu. Waar het mij om gaat is meer... waar zijn we mee bezig? Merk wel dat de users die elkaar gezien hebben respectvoller met elkaar omgaan, dus wat dat betreft zijn de meets wel nuttig.
quote:Op maandag 5 januari 2015 10:59 schreef Stimorol- het volgende:
Zargon pls. In 2011 werden bepaalde users ook al aangevallen.
In 2009 was het nog netjes.
quote:Op maandag 5 januari 2015 10:19 schreef zarGon het volgende:
Ik heb het idee dat je wat leuk meepraat en maar wat zegt. Ik twijfel namelijk enorm dat je weet hoe het er in 2009 eraan toeging, zover ik weet postte je toen niet mee. En anders mag je best vertellen wie je was. Een aantal topics uit die tijd teruggelezen betekent niets, trouwens.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zargon pls. In 2011 werden bepaalde users ook al aangevallen.
In 2009 was het nog netjes.
Dat je deze vraag skipt zegt ook wel wat.quote:
Cok unutgansin loooooquote:Op maandag 5 januari 2015 11:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je wat leuk meepraat en maar wat zegt. Ik twijfel namelijk enorm dat je weet hoe het er in 2009 eraan toeging, zover ik weet postte je toen niet mee. En anders mag je best vertellen wie je was. Een aantal topics uit die tijd teruggelezen betekent niets, trouwens.
Verder:
[..]
Dat je deze vraag skipt zegt ook wel wat.
Maar goed, het is niet de bedoeling om te kijken wanneer het fout ging/minder werd, maar meer om te kijken hoe het nu beter kan. Oh well...
Stimo, dit is 'vermoeiend'. Ik vraag je meerdere malen om duidelijke antwoorden en jij draat er maar een beetje omheen.quote:
Alsof je Stimi niet kentquote:Op maandag 5 januari 2015 11:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Stimo, dit is 'vermoeiend'. Ik vraag je meerdere malen om duidelijke antwoorden en jij draat er maar een beetje omheen.
Mja, whateva.
Tis niet mijn schuld dat je dingen niet onthoudt. Je doet weer wat je altijd doet: bal terugschoppen. Doe ik niet aan mee.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Stimo, dit is 'vermoeiend'. Ik vraag je meerdere malen om duidelijke antwoorden en jij draat er maar een beetje omheen.
Mja, whateva.
Je kunt ook gewoon antwoord geven in plaats van eromheen draaien.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tis niet mijn schuld dat je dingen niet onthoudt.
Ja, leuk, maar je geeft weer geen antwoord en weer - zoals altijd - doe je het af met een smoesje.quote:Je doet weer wat je altijd doet: bal terugschoppen. Doe ik niet aan mee.
quote:Op maandag 5 januari 2015 11:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
En toevallig ben jij de enige die dit weet![]()
![]()
Maar je spreekt haar nooit hoor! Echt niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd zoveel frustraties jijquote:Op maandag 5 januari 2015 12:11 schreef Weissman het volgende:
Zullen we gewoon weer teruggaan naar posts zoals;
''hhhhnnnhhhnnngggg''
'' Dolma''
'' Cheesecake''
'' Crip, welk merk eyeliner vind je het beste''
Al snap ik ook niet hoe je dat jaar in jaar uit kan volhoudenmaar dat zal wel weer aan mij liggen.
Doe niet alsof je weet hoe het in 2009 was. En als je dat wel doet, onderbouw het dan even. Zo simpel is het.quote:
En dit de zoveelste postquote:Op maandag 5 januari 2015 12:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Doe niet alsof je weet hoe het in 2009 was. En als je dat wel doet, onderbouw het dan even. Zo simpel is het.
Dit is al de zoveelste post waarin je niet inhoudelijk gaat.
Awh, sterkte.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:19 schreef Atak het volgende:
Ik moet naar de tandarts zo. Wens me succes.
Je hebt zo'n beetje met iedereen in deze reeks ruzie gehadquote:
Zoveel gedronken?quote:Op maandag 5 januari 2015 12:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jongens het is gewoon 2015. Ik besef het me nu pas.
Valt het mee of tegenquote:Op maandag 5 januari 2015 12:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jongens het is gewoon 2015. Ik besef het me nu pas.
Waar heb jij je lampen gehaaldquote:Op maandag 5 januari 2015 13:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja man
[..]
tegen, het jaar begonnen met ziek zijn
Te veel vrouwen. jwz.quote:
Ik kan hier heel lang naar kijken zonder verveeld te raken.quote:Op maandag 5 januari 2015 14:23 schreef Mathemaat het volgende:
Gevolg van Newtoniaanse zwaartekracht op en van 3 objecten met bijzondere beginposities.
[ afbeelding ]
Zoals Erdo abi heeft gezegd dienen wij ons voort te planten opdat we niet verdrongen worden door de koerden.quote:Op maandag 5 januari 2015 14:25 schreef WammesWaggel het volgende:
Mijn goede voornemen was om hier minder te posten wegens het gebrek aan Turken maar ik zie dat het hier weer tjokvol Turken zit en de sfeer net die van een koffiehuis is vlak voor de verkiezingen
Ik ben net terug van controle. Ze zeggen dat ik mijn andere twee verstandskiezen er ook uit moet laten trekken.quote:
Wat levenloosquote:Op maandag 5 januari 2015 14:47 schreef Che_ het volgende:
50 duizend maar. Zoveel postte ambipur in een halfjaar
vandaag was ik nog vrijquote:Op maandag 5 januari 2015 14:01 schreef Landysh het volgende:
Ben je al begonnen met school klinkerr?
Ja, ben best wel een aansteller wanneer ik ziek ben.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
vandaag was ik nog vrijdus toen naar kapper grweest met mn zieke hoofd
Mn oor doet echt pijn![]()
Jij thuisgebleven?
Is toch een van de perks van nog bij je ouders wonen.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:31 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, ben best wel een aansteller wanneer ik ziek ben.Ik ga zelfs niet eens naar de supermarkt 300m verderop hehe.
Huehe ja dat wel.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is toch een van de perks van nog bij je ouders wonen.
aww voel je je nog steeds zo belabberd?quote:Op maandag 5 januari 2015 15:31 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, ben best wel een aansteller wanneer ik ziek ben.Ik ga zelfs niet eens naar de supermarkt 300m verderop hehe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |