O MIJN GOD WANNEER ZE BISMILLAH ZEGT VOOR HET ZINGEN. I DIIEDquote:Op zondag 4 januari 2015 00:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Crip, kijk, een Algerijns meisje dat Turks zingt. Een redelijk oké uitspraak heeft ze.
156 bbyquote:Op zondag 4 januari 2015 00:11 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
jij bent net 1.60 en noemt mij bby?
Dat betekend ongeacht t aantal cm's van je hakken ik blijf de man in de dansroutine!quote:
Hoe lang ben jij dan?quote:Op zondag 4 januari 2015 00:13 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dat betekend ongeacht t aantal cm's van je hakken ik blijf de man in de dansroutine!
I'm in!
Bahquote:Op zondag 4 januari 2015 00:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Ait. Niet dat ik vaak hakken draag, eigenlijk nooit. No worries bby.
Niemand maakt voor mij.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dommie. Je moet kippesoep eten als je verkouden bent
wat is t verschil? dat jij nooit afwast?quote:Op zondag 4 januari 2015 00:54 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oke ik wil kippensoep. Turkish style. Niet dat afwaswater wat jullie altijd drinken.
Meh. Lame.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:54 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
wat is t verschil? dat jij nooit afwast?
Oh we'll ik ben alleen dus vind een vaatwasser vind ik enigzins onzin.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:56 schreef Landysh het volgende:
[..]
Meh. Lame.
En ja, heb een vaatwasser.
Terechtquote:Op zondag 4 januari 2015 00:58 schreef Crip het volgende:
Ik was altijd nog met de hand af als een diehard.
Haha forever aloner.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:57 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Oh we'll ik ben alleen dus vind een vaatwasser vind ik enigzins onzin.
Of je moet er 2 hebben 1 voor de vieze vaat die je afwisseld met de schone!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 januari 2015 01:02 schreef Landysh het volgende:
[..]
Haha forever aloner.Nah, been there done that.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna weer thuis nu weer alleen.
Maar als je alleen bent maakt die ene pan met die 2 borden echt geen fuck uit!
Toch?Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
Nee, inderdaad. Sowieso gaat je vaatwasser stinken als je het te lang laat wachten. En om nou een hele vaatwasser te draaien voor twee pannen is te overdreven.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:03 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Nah, been there done that.
Daarna weer thuis nu weer alleen.
Maar als je alleen bent maakt die ene pan met die 2 borden echt geen fuck uit!
Toch?
bu ne laquote:
Lig nu zo in mijn bedquote:Op zondag 4 januari 2015 01:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Oké, too much internet voor vandaag, Crip.
quote:
Geen TV. Tell me mooore.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Russische/Syberische modelletjes die doorbreken in china, nu op canvas.
Kan je dit gaan kijkenquote:Op zondag 4 januari 2015 02:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omdat syberir rusland goedkoper is met vliegen enzo voor landen als china en ze hebben toch de exotische europese look
Maar het programma duurde maar een halfuur
ja dit was het !quote:Op zondag 4 januari 2015 02:33 schreef Landysh het volgende:
Ze krijgen geen zakgeld als ze aankomen.Damn ik heb ook zo'n job nodig!!!!
lelijk ben je niet en met die modellen vergelijken doet niemand goed. Die meisjes passen twee drie keer ij mij denk ik zoquote:Op zondag 4 januari 2015 02:41 schreef Landysh het volgende:
[..]
Voel mij echt lelijk en dik na het kijken van deze docu.
Als het niet meer is. Mjah DIT JAAR GA IK ECHT EEN SKINNY BITCH WORDEN. I MEAN IT.quote:Op zondag 4 januari 2015 02:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lelijk ben je niet en met die modellen vergelijken doet niemand goed. Die meisjes passen twee drie keer ij mij denk ik zo![]()
en als je skinny bitch bent, en dan?quote:Op zondag 4 januari 2015 02:44 schreef Landysh het volgende:
[..]
Als het niet meer is. Mjah DIT JAAR GA IK ECHT EEN SKINNY BITCH WORDEN. I MEAN IT.
Lief van je.quote:Op zondag 4 januari 2015 02:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
en als je skinny bitch bent, en dan?
TMs filmtips volg ik altijd braaf opquote:Op zondag 4 januari 2015 02:46 schreef mrstylo het volgende:
Mijn film tip negeren.... voel me net als TM nu
hoeveel kg wil je worden?quote:Op zondag 4 januari 2015 02:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
Lief van je.
Maar ik weeg 66 kilo atm.
quote:Op zondag 4 januari 2015 02:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
TMs filmtips volg ik altijd braaf op
En wow mega dejavu moment nu door dit
Waar gaat die kurdische film over dan? Ik klikte op yt linkje maar blijkbaar is dat de hele film meteen al
quote:The film revolves around two shoeshine boys who set off for America on their donkey, named Michael Jackson.
Is toch goed?quote:Op zondag 4 januari 2015 02:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
Lief van je.
Maar ik weeg 66 kilo atm.
55.quote:Op zondag 4 januari 2015 02:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hoeveel kg wil je worden?
Was niet lullig bedoeld ofzo hoor.. Meer van, waar is de grens dan
55 is echt te weinig hoorquote:
Ik vind van wel. Laat me met rustquote:
Wow 3 kilo verschilquote:Op zondag 4 januari 2015 02:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
55 is echt te weinig hoorja ik mag dat zeggen want ik krijg dat ook steeds te horen
58 is beter
Ja, wat anderen zeggen boeit mij niet zo heel veel meer eigenlijk. Mijn gewicht is mijn hele leven al een probleem geweest. Als kind was ik te dun (zo dun dat ik zelfs in het ziekenhuis belandde en sondevoeding kreegquote:Op zondag 4 januari 2015 02:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
55 is echt te weinig hoorja ik mag dat zeggen want ik krijg dat ook steeds te horen
58 is beter
Verwar 3 kilo vet en spier niet met vocht he. Puur vet en spier kan best veel schelen in iemands uiterlijk.quote:Op zondag 4 januari 2015 02:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Laat me met rust
[..]
Wow 3 kilo verschil
Voor buitenstaanders niet te zien. Denk voor de vrouw zelf wel.quote:Op zondag 4 januari 2015 02:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Denken dat die drie kilo niks voorstelt.
quote:Op zondag 4 januari 2015 02:56 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, wat anderen zeggen boeit mij niet zo heel veel meer eigenlijk. Mijn gewicht is mijn hele leven al een probleem geweest. Als kind was ik te dun (zo dun dat ik zelfs in het ziekenhuis belandde en sondevoeding kreeg), puber te dik. Het is echt nooit goed bij mij.
Tegenwoordig gaat het dan ook aan een oor er in, andere eruit.
Natuurlijk ook een snelweg:quote:Op zondag 4 januari 2015 02:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Okokkkk, succes danwaar een wil is, is een weg
Zeg het hemmmm!!!!!!quote:Op zondag 4 januari 2015 03:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Een paar kilo verschil is voor buitenstaanders ook wel te zien. Mijn zusje is pas 3-4 kg kwijtgeraakt en je merkt het wel gewoon.
Zelf heb ik een paar jaar terug ook iets van 3 kg minder gewogen voor een tijdje en kreeg er toen ook opmerkingen over.
IKRquote:Op zondag 4 januari 2015 03:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja als je 170+ lang bent en je weegt 54-55kg is dat sws te weinig
1.66 en 66 kilo is gewoon goed. Zou als ik jou was gewoon gaan sporten(ook krachttraining!) en dan kijken hoe alles gaat. Soms kan een beetje strakker lichaam (door krachttraining) al een grote verschil maken.quote:Op zondag 4 januari 2015 03:29 schreef Landysh het volgende:
Lol die chicks zijn allemaal 10 cm langer dan ik. Ik ben maar 1.66 he.
Zit dat in de top2000?quote:Op zondag 4 januari 2015 03:44 schreef JanPiraat het volgende:
Kom je mee naar Diemen-Zuid, mee naar Diemen-zuid, mee naar Diemen-Zuid, want je ziet er lekker uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |