abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148346889
quote:
17s.gif Op maandag 5 januari 2015 08:38 schreef Weissman het volgende:
Kusje op je neus :*
Tatli ruyalar :*
Awh te lief dit.

Ik pak wel even een tissue in plaats.
pi_148346903
quote:
10s.gif Op maandag 5 januari 2015 08:36 schreef Landysh het volgende:
Ha bi sen eksiktin.
Mal blijft maar reageren op mij :')
Alle werklozen zijn ook wakker.
pi_148346920
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 08:34 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Kap met je eenvoudige manier van mensen opfokken. Gedraag je eens man. Je bent ouder dan de meesten hier em gedraagt je erger dan ik :N
en welgeteld jij moet dit mij vertellen :D
Aangeven dat ik moet kappen maar nog geen minuut later zelf afgeven op andere :D ...met je werkloze

Ulan Ambi :D
pi_148346953
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 08:40 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Alle werklozen zijn ook wakker.
Hasta iste.
pi_148346966

Best tissues eveeeeaaah. _O_

Oke nu ga ik echt.
pi_148347030
quote:
17s.gif Op maandag 5 januari 2015 08:38 schreef Weissman het volgende:
Kusje op je neus :*

Tatli ruyalar :*
Kijk, nu ben jij ook ziek door die rare fetish van je.
pi_148347201
Sabah sabah kafami siktiler.
  maandag 5 januari 2015 @ 09:34:42 #233
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_148347501
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 08:40 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

_O-
pi_148347661
Wauw echt gezellig zijn jullie. Zo vroeg al aan het bitchen allemaal. 8)7
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_148347675
Ooit konden we posten in deze reeks zonder elkaar te kwetsen en als er dan was het wel weer snel opgelost. Uitzonderingen zullen er natuurlijk zijn, maar de sfeer was in ieder geval niet zo kut als nu. Best wel zonde dat een paar brutalen het zo kunnen verneuken.

Het is wachten dat ik op mijn eigen gedrag wordt aangesproken, terwijl het juist de bedoeling is dat je even over jezelf gaat nadenken. Dat 'maar jij doet het zo, dus...' is totaal niet nodig. Mja.

Gewoon zonde. Het is dat het min of meer een gewoonte is geworden om deze reeks zo nu en dan door te lezen, anders was ik allang gestopt met posten in deze reeks. Totaal geen leuke sfeer meer en de toffe gesprekken waar je later nog aan denkt zijn er ook niet meer. Net een verlepte zuurlingen bij elkaar, die de kleuter in zichzelf niet kunnen opvoeden.

Maar goed... Mja.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2015 09:48:38 ]
pi_148347687
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 09:48 schreef zarGon het volgende:
totaal niet nodig. Mja.

Gewoon zonde. Het is dat het min of meer een gewoonte is geworden om deze reeks zo nu en dan door te lezen, anders was ik allang gestopt met posten in deze reeks. Totaal geen leuke sfeer meer en de toffe gesprekken waar je later nog aan denkt zijn er ook niet meer. Net een verlepte zuurlingen bij elkaar, die de kleuter in zichzelf niet kunnen opvoeden.

Maar goed... Mja.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_148347839
Met FOK! als eerste naar Taken 3.

Zaterdag 10 januari. Altijd op een werkdag, en net die ene keer dat ik al wel wat hebt staan... op de zaterdag. Hmpf. Leek me anders wel leuk voor een minifilmmeet. Al is Taken inmiddels wel enorm uitgemolken ( :{ ).

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2015 10:00:19 ]
pi_148347955
quote:
3s.gif Op maandag 5 januari 2015 09:59 schreef zarGon het volgende:

Zaterdag 10 januari. Altijd op een werkdag, en net die ene keer dat ik al wel wat hebt staan... op de zaterdag. Hmpf. Leek me anders wel leuk voor een minifilmmeet. Al is Taken inmiddels wel enorm uitgemolken ( :{ ).
Awh zit je ook nooit mee he? En het is in Utrecht dit keer ook zie ik. :)
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_148347996
quote:
Ooit konden we posten in deze reeks zonder elkaar te kwetsen en als er dan was het wel weer snel opgelost. Uitzonderingen zullen er natuurlijk zijn, maar de sfeer was in ieder geval niet zo kut als nu. Best wel zonde dat een paar brutalen het zo kunnen verneuken.

Het is wachten dat ik op mijn eigen gedrag wordt aangesproken, terwijl het juist de bedoeling is dat je even over jezelf gaat nadenken. Dat 'maar jij doet het zo, dus...' is totaal niet nodig. Mja.

Maar goed... Mja.
Abartma.
pi_148348046
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 10:07 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Abartma.
Hij heeft het eigenlijk alleen over jou.
  maandag 5 januari 2015 @ 10:13:54 #241
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_148348100
quote:
3s.gif Op maandag 5 januari 2015 09:59 schreef zarGon het volgende:

2 was erg matig. Ben benieuwd naar deze want 1 was wel goed.
pi_148348173
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 10:07 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Abartma.
Jij post past sinds oktober 2012 mee, je hebt geen idee hoe het was voordat je kwam posten. Als ik zeg dat de leukste users inmiddels al een heel tijdje niet posten heb je geen idee wie ik precies bedoel. Mja.
pi_148348183
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 10:19 schreef zarGon het volgende:

[..]

Jij post past sinds oktober 2012 mee, je hebt geen idee hoe het was voordat je kwam posten. Als ik zeg dat de leukste users inmiddels al een heel tijdje niet posten heb je geen idee wie ik precies bedoel. Mja.
Ben ik niet leuk? ;(
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_148348238
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 10:19 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dat heb ik wel.

Maar eigk geef ik je gelijk hoor. Laatste tijd is het helemaal bagger.
pi_148348244
quote:
15s.gif Op maandag 5 januari 2015 10:10 schreef xminator het volgende:

[..]

Hij heeft het eigenlijk alleen over jou.
Doubt it.
pi_148348245
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 10:23 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dat heb ik wel.

Vertel. Zonder te spieken.
pi_148348286
quote:

Maar goed... Mja.
Dan heb je het over de eerste 100-200 delen van deze reeks ofzo. Vroeger was het vaak niet veel anders met AryaMehr en Burakius.
pi_148348424
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 10:26 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Dan heb je het over de eerste 100-200 delen van deze reeks ofzo. Vroeger was het vaak niet veel anders met AryaMehr en Burakius.
Ook AryaMehr postte gezellig mee (voordat hij full retard ging), af en toe een opstootje, maar geen langdurige ruzies en het gevoel dat je in een relatie zit met een sleur. Wel steeds meer botsingen, maar niet dat je daardoor wilde stoppen met posten (zoals nu wel het geval is). Burakius postte niet echt noemenswaardig mee, en alhoewel dat ook uit de hand liep werd de sfeer snel weer hersteld. Want zo ging dat, deze reeks had een zelfherstellend vermogen. Maar goed, 'vroeger' was alles beter. :P.

Ik wil eigenlijk geen vergelijkingen maken met vroeger, omdat je dan de maars gaat krijgen zoals nu. Waar het mij om gaat is meer... waar zijn we mee bezig? Merk wel dat de users die elkaar gezien hebben respectvoller met elkaar omgaan, dus wat dat betreft zijn de meets wel nuttig.
  maandag 5 januari 2015 @ 10:36:27 #249
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_148348475
2011 was leuk
pi_148348979
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 10:34 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ook AryaMehr postte gezellig mee (voordat hij full retard ging), af en toe een opstootje, maar geen langdurige ruzies en het gevoel dat je in een relatie zit met een sleur. Wel steeds meer botsingen, maar niet dat je daardoor wilde stoppen met posten (zoals nu wel het geval is). Burakius postte niet echt noemenswaardig mee, en alhoewel dat ook uit de hand liep werd de sfeer snel weer hersteld. Want zo ging dat, deze reeks had een zelfherstellend vermogen. Maar goed, 'vroeger' was alles beter. :P.

Ik wil eigenlijk geen vergelijkingen maken met vroeger, omdat je dan de maars gaat krijgen zoals nu. Waar het mij om gaat is meer... waar zijn we mee bezig? Merk wel dat de users die elkaar gezien hebben respectvoller met elkaar omgaan, dus wat dat betreft zijn de meets wel nuttig.
Zargon pls. In 2011 werden bepaalde users ook al aangevallen.

In 2009 was het nog netjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')