abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148346599
quote:
14s.gif Op maandag 5 januari 2015 07:54 schreef Landysh het volgende:

[..]

Oh hier wil ik nog wel op reageren.

Nope, ik werk niet op een sociale werkplaats. Wel typisch though, een grote bek terwijl je zelf geen fuck voorstelt en niet eens man genoeg bent om je woord na te komen. Je breekt je beloftes voor een paar honderd euro maar gaat vervolgens anderen belachelijk maken om hun baan. Van zo'n persoon zou je tenminste verwachten dat hij zoveel verdient dat die 200 euro hem niks zou moeten schelen. Maar nee hoor, meneer heeft een simpel kantoorbaantje met een salaris zo weinig dat hij voldoening moet halen in het belachelijk maken van mensen die minder verdienen dan hijzelf. meh.
:D
Ach ben je geschaad in je trots, yaziiiik.

Als je je hersenen even gebruikt en terug leest zie je wie er met sociale werkplaats strooide en wie er lacherig om moest doen. Niet huilen nu.
pi_148346652
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 08:00 schreef xaban06 het volgende:

[..]

:D
Ach ben je geschaad in je trots, yaziiiik.

Als je je hersenen even gebruikt en terug leest zie je wie er met sociale werkplaats strooide en wie er lacherig om moest doen. Niet huilen nu.
Nee, hoor. Helemaal niet. Ik ben mij al jaren bewust van de arrogantie die bepaalde users hier met zich meedragen maar ik heb mij nooit geschaamd voor wat ik doe. Het is gewoon fijn om jou op jou plek te zetten. Maar reageren op 'vetklep' reacties terwijl mijn kilo's en cm's openbaar zijn is gewoon meh. Vooral ook als je nagaat dat je zelf overgewicht hebt en dat ik eigenlijk makkelijk in jouw buik alleen al pas. Je maakt jezelf belachelijk.

Oh en niemand strooide met 'sociale werkplaatsen'. Che was overduidelijk aan het grappen en ik moest lachen om zijn sarcasme. Iedereen hier is er van op de hoogte dat jij niet op een sociale werkplaats werkt dus die hele fucking reactie van jou was overtrokken. Ik als user zit jou duidelijk dwars en je probeert iedere mogelijkheid aan te nemen om mij aan te vallen. Maar ik amuseer mij wel hoor. Ik hoef eigenlijk weinig te doen.
pi_148346668
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 08:10 schreef Landysh het volgende:

[..]

Nee, hoor. Helemaal niet. Ik ben mij al jaren bewust van de arrogantie die bepaalde users hier met zich meedragen maar ik heb mij nooit geschaamd voor wat ik doe. Het is gewoon fijn om jou op jou plek te zetten. Maar reageren op 'vetklep' reacties terwijl mijn kilo's en cm's openbaar zijn is gewoon meh. Vooral ook als je nagaat dat je zelf overgewicht hebt en dat ik eigenlijk makkelijk in jouw buik alleen al pas. Je maakt jezelf belachelijk.

Oh en niemand strooide met 'sociale werkplaatsen'. Che was overduidelijk aan het grappen en ik moest lachen om zijn sarcasme. Iedereen hier is er van op de hoogte dat jij niet op een sociale werkplaats werkt dus die hele fucking reactie van jou was overtrokken. Ik als user zit jou duidelijk dwars en je probeert iedere mogelijkheid aan te nemen om mij aan te vallen. Maar ik amuseer mij wel hoor. Ik hoef eigenlijk weinig te doen.
:')
Weet jij wat mijn functie is?
pi_148346684
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 08:13 schreef xaban06 het volgende:

[..]

:')
Weet jij wat mijn functie is?
Wat jij doet hier doet is vaak genoeg besproken. Ik heb er weinig van onthouden maar wat ik wel weet is dat het geen sociale werkplaats is maar dat het verder geen fuck voorstelt aangezien je voldoening moet halen in het kleineren van anderen om hun baan.
pi_148346699
quote:
14s.gif Op maandag 5 januari 2015 08:15 schreef Landysh het volgende:

[..]

Wat jij doet hier doet is vaak genoeg besproken. Ik heb er weinig van onthouden maar wat ik wel weet is dat het geen sociale werkplaats is maar dat het verder geen fuck voorstelt aangezien je voldoening moet halen in het kleineren van anderen om hun baan.
spreek je je zelf wel eens vaker tegen?
pi_148346749
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 08:17 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Hou eens op.
pi_148346754
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 08:17 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ik spreek mezelf niet tegen. Je probeert jezelf er onderuit te lullen door te mierenneuken maar je faalt hard. Dat ik mij herinner dat iets is besproken betekent niet perse dat ik de inhoud er ook van heb onthouden of de details for that matter.

Maar ik twijfel nu wel. Werkte je misschien toch wel op een sociale werkplaats? Ik herinner mij dat je zei dat je geen opleiding had afgerond. Je komt ook wel een beetje over als een mongool, dus zou het dan toch?
pi_148346801
Susun lan aq.
pi_148346829
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 08:23 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Hou eens op.
oké zus
pi_148346837
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 08:32 schreef xaban06 het volgende:

[..]

oké zus
Kap met je eenvoudige manier van mensen opfokken. Gedraag je eens man. Je bent ouder dan de meesten hier em gedraagt je erger dan ik :N
pi_148346852
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 08:34 schreef Stimorol- het volgende:
Kap met je eenvoudige manier van mensen opfokken. Gedraag je eens man. Je bent ouder dan de meesten hier em gedraagt je erger dan ik :N
Oh god the irony :')
pi_148346859
Ha bi sen eksiktin.
pi_148346867
Sanada gunaydin sekerim :* _O-
pi_148346875
quote:
10s.gif Op maandag 5 januari 2015 08:37 schreef Weissman het volgende:
Sanada gunaydin sekerim :* _O-
Ik ga zo slapen. Even mijn neus op jou leegsnuiten. :*
pi_148346879
Kusje op je neus :*

Tatli ruyalar :*
pi_148346889
quote:
17s.gif Op maandag 5 januari 2015 08:38 schreef Weissman het volgende:
Awh te lief dit.

Ik pak wel even een tissue in plaats.
pi_148346903
quote:
10s.gif Op maandag 5 januari 2015 08:36 schreef Landysh het volgende:
Ha bi sen eksiktin.
Mal blijft maar reageren op mij :')
Alle werklozen zijn ook wakker.
pi_148346920
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 08:34 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

en welgeteld jij moet dit mij vertellen :D
Aangeven dat ik moet kappen maar nog geen minuut later zelf afgeven op andere :D ...met je werkloze

Ulan Ambi :D
pi_148346953
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 08:40 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Alle werklozen zijn ook wakker.
Hasta iste.
pi_148346966

Best tissues eveeeeaaah. _O_

Oke nu ga ik echt.
pi_148347030
quote:
17s.gif Op maandag 5 januari 2015 08:38 schreef Weissman het volgende:

Kijk, nu ben jij ook ziek door die rare fetish van je.
pi_148347201
Sabah sabah kafami siktiler.
  maandag 5 januari 2015 @ 09:34:42 #233
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_148347501
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 08:40 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

_O-
pi_148347661
Wauw echt gezellig zijn jullie. Zo vroeg al aan het bitchen allemaal. 8)7
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_148347675
Ooit konden we posten in deze reeks zonder elkaar te kwetsen en als er dan was het wel weer snel opgelost. Uitzonderingen zullen er natuurlijk zijn, maar de sfeer was in ieder geval niet zo kut als nu. Best wel zonde dat een paar brutalen het zo kunnen verneuken.

Het is wachten dat ik op mijn eigen gedrag wordt aangesproken, terwijl het juist de bedoeling is dat je even over jezelf gaat nadenken. Dat 'maar jij doet het zo, dus...' is totaal niet nodig. Mja.

Gewoon zonde. Het is dat het min of meer een gewoonte is geworden om deze reeks zo nu en dan door te lezen, anders was ik allang gestopt met posten in deze reeks. Totaal geen leuke sfeer meer en de toffe gesprekken waar je later nog aan denkt zijn er ook niet meer. Net een verlepte zuurlingen bij elkaar, die de kleuter in zichzelf niet kunnen opvoeden.

Maar goed... Mja.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2015 09:48:38 ]
pi_148347687
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 09:48 schreef zarGon het volgende:
totaal niet nodig. Mja.

Gewoon zonde. Het is dat het min of meer een gewoonte is geworden om deze reeks zo nu en dan door te lezen, anders was ik allang gestopt met posten in deze reeks. Totaal geen leuke sfeer meer en de toffe gesprekken waar je later nog aan denkt zijn er ook niet meer. Net een verlepte zuurlingen bij elkaar, die de kleuter in zichzelf niet kunnen opvoeden.

Maar goed... Mja.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_148347839
Met FOK! als eerste naar Taken 3.

Zaterdag 10 januari. Altijd op een werkdag, en net die ene keer dat ik al wel wat hebt staan... op de zaterdag. Hmpf. Leek me anders wel leuk voor een minifilmmeet. Al is Taken inmiddels wel enorm uitgemolken ( :{ ).

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2015 10:00:19 ]
pi_148347955
quote:
3s.gif Op maandag 5 januari 2015 09:59 schreef zarGon het volgende:
Met FOK! als eerste naar Taken 3.

Zaterdag 10 januari. Altijd op een werkdag, en net die ene keer dat ik al wel wat hebt staan... op de zaterdag. Hmpf. Leek me anders wel leuk voor een minifilmmeet. Al is Taken inmiddels wel enorm uitgemolken ( :{ ).
Awh zit je ook nooit mee he? En het is in Utrecht dit keer ook zie ik. :)
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_148347996
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 09:48 schreef zarGon het volgende:
Ooit konden we posten in deze reeks zonder elkaar te kwetsen en als er dan was het wel weer snel opgelost. Uitzonderingen zullen er natuurlijk zijn, maar de sfeer was in ieder geval niet zo kut als nu. Best wel zonde dat een paar brutalen het zo kunnen verneuken.

Het is wachten dat ik op mijn eigen gedrag wordt aangesproken, terwijl het juist de bedoeling is dat je even over jezelf gaat nadenken. Dat 'maar jij doet het zo, dus...' is totaal niet nodig. Mja.

Maar goed... Mja.
Abartma.
pi_148348046
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 10:07 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Abartma.
Hij heeft het eigenlijk alleen over jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')