Valt het mee of tegenquote:Op maandag 5 januari 2015 12:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jongens het is gewoon 2015. Ik besef het me nu pas.
Waar heb jij je lampen gehaaldquote:Op maandag 5 januari 2015 13:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja man
[..]
tegen, het jaar begonnen met ziek zijn
Te veel vrouwen. jwz.quote:
Ik kan hier heel lang naar kijken zonder verveeld te raken.quote:Op maandag 5 januari 2015 14:23 schreef Mathemaat het volgende:
Gevolg van Newtoniaanse zwaartekracht op en van 3 objecten met bijzondere beginposities.
[ afbeelding ]
Zoals Erdo abi heeft gezegd dienen wij ons voort te planten opdat we niet verdrongen worden door de koerden.quote:Op maandag 5 januari 2015 14:25 schreef WammesWaggel het volgende:
Mijn goede voornemen was om hier minder te posten wegens het gebrek aan Turken maar ik zie dat het hier weer tjokvol Turken zit en de sfeer net die van een koffiehuis is vlak voor de verkiezingen
Ik ben net terug van controle. Ze zeggen dat ik mijn andere twee verstandskiezen er ook uit moet laten trekken.quote:
Wat levenloosquote:Op maandag 5 januari 2015 14:47 schreef Che_ het volgende:
50 duizend maar. Zoveel postte ambipur in een halfjaar
vandaag was ik nog vrijquote:Op maandag 5 januari 2015 14:01 schreef Landysh het volgende:
Ben je al begonnen met school klinkerr?
Ja, ben best wel een aansteller wanneer ik ziek ben.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
vandaag was ik nog vrijdus toen naar kapper grweest met mn zieke hoofd
Mn oor doet echt pijn![]()
Jij thuisgebleven?
Is toch een van de perks van nog bij je ouders wonen.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:31 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, ben best wel een aansteller wanneer ik ziek ben.Ik ga zelfs niet eens naar de supermarkt 300m verderop hehe.
Huehe ja dat wel.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is toch een van de perks van nog bij je ouders wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |