quote:Op maandag 5 januari 2015 10:59 schreef Stimorol- het volgende:
Zargon pls. In 2011 werden bepaalde users ook al aangevallen.
In 2009 was het nog netjes.
quote:Op maandag 5 januari 2015 10:19 schreef zarGon het volgende:
Jij post past sinds oktober 2012 mee, je hebt geen idee hoe het was voordat je kwam posten. Als ik zeg dat de leukste users inmiddels al een heel tijdje niet posten heb je geen idee wie ik precies bedoel. Mja.
Ik heb het idee dat je wat leuk meepraat en maar wat zegt. Ik twijfel namelijk enorm dat je weet hoe het er in 2009 eraan toeging, zover ik weet postte je toen niet mee. En anders mag je best vertellen wie je was. Een aantal topics uit die tijd teruggelezen betekent niets, trouwens.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zargon pls. In 2011 werden bepaalde users ook al aangevallen.
In 2009 was het nog netjes.
Dat je deze vraag skipt zegt ook wel wat.quote:
Cok unutgansin loooooquote:Op maandag 5 januari 2015 11:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je wat leuk meepraat en maar wat zegt. Ik twijfel namelijk enorm dat je weet hoe het er in 2009 eraan toeging, zover ik weet postte je toen niet mee. En anders mag je best vertellen wie je was. Een aantal topics uit die tijd teruggelezen betekent niets, trouwens.
Verder:
[..]
Dat je deze vraag skipt zegt ook wel wat.
Maar goed, het is niet de bedoeling om te kijken wanneer het fout ging/minder werd, maar meer om te kijken hoe het nu beter kan. Oh well...
Stimo, dit is 'vermoeiend'. Ik vraag je meerdere malen om duidelijke antwoorden en jij draat er maar een beetje omheen.quote:
Alsof je Stimi niet kentquote:Op maandag 5 januari 2015 11:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Stimo, dit is 'vermoeiend'. Ik vraag je meerdere malen om duidelijke antwoorden en jij draat er maar een beetje omheen.
Mja, whateva.
Tis niet mijn schuld dat je dingen niet onthoudt. Je doet weer wat je altijd doet: bal terugschoppen. Doe ik niet aan mee.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Stimo, dit is 'vermoeiend'. Ik vraag je meerdere malen om duidelijke antwoorden en jij draat er maar een beetje omheen.
Mja, whateva.
Je kunt ook gewoon antwoord geven in plaats van eromheen draaien.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tis niet mijn schuld dat je dingen niet onthoudt.
Ja, leuk, maar je geeft weer geen antwoord en weer - zoals altijd - doe je het af met een smoesje.quote:Je doet weer wat je altijd doet: bal terugschoppen. Doe ik niet aan mee.
quote:Op maandag 5 januari 2015 11:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
En toevallig ben jij de enige die dit weet![]()
![]()
Maar je spreekt haar nooit hoor! Echt niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd zoveel frustraties jijquote:Op maandag 5 januari 2015 12:11 schreef Weissman het volgende:
Zullen we gewoon weer teruggaan naar posts zoals;
''hhhhnnnhhhnnngggg''
'' Dolma''
'' Cheesecake''
'' Crip, welk merk eyeliner vind je het beste''
Al snap ik ook niet hoe je dat jaar in jaar uit kan volhoudenmaar dat zal wel weer aan mij liggen.
Doe niet alsof je weet hoe het in 2009 was. En als je dat wel doet, onderbouw het dan even. Zo simpel is het.quote:
En dit de zoveelste postquote:Op maandag 5 januari 2015 12:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Doe niet alsof je weet hoe het in 2009 was. En als je dat wel doet, onderbouw het dan even. Zo simpel is het.
Dit is al de zoveelste post waarin je niet inhoudelijk gaat.
Awh, sterkte.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:19 schreef Atak het volgende:
Ik moet naar de tandarts zo. Wens me succes.
Je hebt zo'n beetje met iedereen in deze reeks ruzie gehadquote:
Zoveel gedronken?quote:Op maandag 5 januari 2015 12:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jongens het is gewoon 2015. Ik besef het me nu pas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |