Aah ik heb er al een besteld via die ene site die ik hierboven heb geplaatst. Zou een ekte Apple oplader zijn.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lighting kabel van de iPhone is digitaal en hebben het beveiligt met software. Doormiddel van een licentie bij Apple kan je een officiële oplader uitbrengen dat goed werkt. Kabels zonder die licentie krijgen die melding en zal nooit perfect werken.
Ik heb naast mijn officiële ook eentje van dx. Werkt wel maar niet goed. Batterij van mijn iPhone is eerder leeg en is nooit echt 100% opgeladen.
[..]
Of ik reageer awkward of ik reageer gewoon niet
Is allemaal onzinquote:Op zondag 4 januari 2015 22:12 schreef Landysh het volgende:
[..]
Aah ik heb er al een besteld via die ene site die ik hierboven heb geplaatst. Zou een ekte Apple oplader zijn.
Ben ik genept nu?quote:Op zondag 4 januari 2015 22:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is allemaal onzin
Alleen de grotere accessoires makers en Apple verkopen de 'ekte'
Kan nooit met 100% zekerheid zeggen, maar ik twijfel hierdoor:quote:Op zondag 4 januari 2015 22:17 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ben ik genept nu?
http://www.phonemarket.nl(...)5-ipad-mini-ipad-4-1
Sinds wanneer doet Apple aan 'bulk'?quote:Deze variant wordt 'bulk' geleverd. Dit houdt in dat de USB kabel geleverd wordt zoals bij een nieuwe iPhone en dus zonder de Apple verkoopverpakking.
picsquote:Op zondag 4 januari 2015 22:19 schreef Stimorol- het volgende:
Omg wat is kumpir toch fucking lekkerrr.
quote:Op zondag 4 januari 2015 22:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan nooit met 100% zekerheid zeggen, maar ik twijfel hierdoor:
[..]
Sinds wanneer doet Apple aan 'bulk'?
Ik ken die webshop niet, dus kan best fout hebben.quote:
Hebben ze dit bij alle modellen (inclusief iPad) doorgevoerd met de laatste softwareupdate of alleen vanaf iPhone 5? Bij mijn oude telefoon, een 4s, werkte een neppe kabel nog wel, volgens mij.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lighting kabel van de iPhone is digitaal en hebben het beveiligt met software. Doormiddel van een licentie bij Apple kan je een officiële oplader uitbrengen dat goed werkt. Kabels zonder die licentie krijgen die melding en zal nooit perfect werken.
Ik heb naast mijn officiële ook eentje van dx. Werkt wel maar niet goed. Batterij van mijn iPhone is eerder leeg en is nooit echt 100% opgeladen.
Dat was de originele Apple oplader(niet digitaal) en niet de Lighting kabel.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hebben ze dit bij alle modellen (inclusief iPad) doorgevoerd met de laatste softwareupdate of alleen vanaf iPhone 5? Bij mijn oude telefoon, een 4s, werkte een neppe kabel nog wel, volgens mij.
Ah oké, die met die brede kop/ingang bedoel je.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat was de originele Apple oplader(niet digitaal) en niet de Lighting kabel.
Jaquote:Op zondag 4 januari 2015 22:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ah oké, die met die brede kop/ingang bedoel je.
Geen Apple elkedag2xopladen hebbenquote:
Ben je gehackt, Borte?quote:Op zondag 4 januari 2015 22:44 schreef Landysh het volgende:
Ik heb mini haribo snoepjes en omg ze zijn zoooooooooo schattig niet normaal.
Ik snap je niet.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geen Apple elkedag2xopladen hebben
[..]
Ben je gehakt, Borte?
Net te laat met mijn ninjaeditquote:
Oh echt? Wil je zeggen dat ik een manwijf ben?quote:Op zondag 4 januari 2015 22:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Net te laat met mijn ninjaedit
Maar echt een vrouw-vrouwreactie. Niet gewend van jou.
Ik erger me daar altijd dood aan. Kijk het dus nooit.quote:
Nee dat ook niet.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh echt? Wil je zeggen dat ik een manwijf ben?![]()
Die Engelse jeugd die naar die goedkope plekken in Griekenland gaan.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
wat wat wat ik heb geen tv what's going onn
Moeilijk te zeggen. Vaio verkopen ze namelijk niet meer (Sony heeft het afgestoten). Dus ff bellen of kijken op hun sitequote:Op zondag 4 januari 2015 23:03 schreef TheMagnificent het volgende:
Kun je bij de bekende elektronicawinkels trouwens los laptopopladers krijgen (voor de Vaio in mijn geval)? Ik heb er morgen meteen eentje nodig, dus ik bedoel niet via de webshop.
Oh oh cherso uk versie dus.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die Engelse jeugd die naar die goedkope plekken in Griekenland gaan.
@tm: nee, vieze plekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |