Dat was de originele Apple oplader(niet digitaal) en niet de Lighting kabel.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hebben ze dit bij alle modellen (inclusief iPad) doorgevoerd met de laatste softwareupdate of alleen vanaf iPhone 5? Bij mijn oude telefoon, een 4s, werkte een neppe kabel nog wel, volgens mij.
Ah oké, die met die brede kop/ingang bedoel je.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat was de originele Apple oplader(niet digitaal) en niet de Lighting kabel.
Jaquote:Op zondag 4 januari 2015 22:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ah oké, die met die brede kop/ingang bedoel je.
Geen Apple elkedag2xopladen hebbenquote:
Ben je gehackt, Borte?quote:Op zondag 4 januari 2015 22:44 schreef Landysh het volgende:
Ik heb mini haribo snoepjes en omg ze zijn zoooooooooo schattig niet normaal.
Ik snap je niet.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geen Apple elkedag2xopladen hebben
[..]
Ben je gehakt, Borte?
Net te laat met mijn ninjaeditquote:
Oh echt? Wil je zeggen dat ik een manwijf ben?quote:Op zondag 4 januari 2015 22:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Net te laat met mijn ninjaedit
Maar echt een vrouw-vrouwreactie. Niet gewend van jou.
Ik erger me daar altijd dood aan. Kijk het dus nooit.quote:
Nee dat ook niet.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh echt? Wil je zeggen dat ik een manwijf ben?![]()
Die Engelse jeugd die naar die goedkope plekken in Griekenland gaan.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
wat wat wat ik heb geen tv what's going onn
Moeilijk te zeggen. Vaio verkopen ze namelijk niet meer (Sony heeft het afgestoten). Dus ff bellen of kijken op hun sitequote:Op zondag 4 januari 2015 23:03 schreef TheMagnificent het volgende:
Kun je bij de bekende elektronicawinkels trouwens los laptopopladers krijgen (voor de Vaio in mijn geval)? Ik heb er morgen meteen eentje nodig, dus ik bedoel niet via de webshop.
Oh oh cherso uk versie dus.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die Engelse jeugd die naar die goedkope plekken in Griekenland gaan.
@tm: nee, vieze plekken
Ha!quote:Op zondag 4 januari 2015 23:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Komkommer met sumac ding kruiden.
#voorspelbare.
Oh, ik zie dat er zoiets bestaat als een universele laptopoplader met meerdere ingangen, dus morgen even langsgaan.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen. Vaio verkopen ze namelijk niet meer (Sony heeft het afgestoten). Dus ff bellen of kijken op hun site
Wat stimo zei.quote:
Ik word hier zo kwaad om. Meisjes van 13, 14 die zuur in het gezicht gegooid krijgen omdat ze niet willen trouwen met iemand of nog erger, omdat ze hun leraar seks weigeren.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:27 schreef TheMagnificent het volgende:
Korte docu over vrouwen in Pakistan die zuur gestrooid hebben gekregen in hun gezicht en nu plastische chirurgie krijgen, mocht iemand willen kijken.
Vond het geen goede documentaire eigk..quote:Op zondag 4 januari 2015 23:27 schreef TheMagnificent het volgende:
Korte docu over vrouwen in Pakistan die zuur gestrooid hebben gekregen in hun gezicht en nu plastische chirurgie krijgen, mocht iemand willen kijken.
Inderdaad. In Iran heb je dat, qisas, dat je dezelfde verwonding mag aanrichten bij degene die je heeft aangevallen. Wat mij betreft ook terecht, maarja zo'n meisje krijgt daardoor niet haar oude gezicht terug en ik vraag me af of het bevredigend is. Er zou sowieso levenslang op moeten staan, wat ze in Pakistan volgens mij ook recentelijk hebben doorgevoerd. Komt ook terug in de docu.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:34 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik word hier zo kwaad om. Meisjes van 13, 14 die zuur in het gezicht gegooid krijgen omdat ze niet willen trouwen met iemand of nog erger, omdat ze hun leraar seks weigeren.
Deze mensen wil je toch levend martelen, of niet soms?
Nou ja bevredigend of niet, het lijkt mij tenminste dat het meer mannen zou afschrikken als zoiets echt doorgevoerd zou worden..quote:Op zondag 4 januari 2015 23:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad. In Iran heb je dat, qisas, dat je dezelfde verwonding mag aanrichten bij degene die je heeft aangevallen. Wat mij betreft ook terecht, maarja zo'n meisje krijgt daardoor niet haar oude gezicht terug en ik vraag me af of het bevredigend is. Er zou sowieso levenslang op moeten staan, wat ze in Pakistan volgens mij ook recentelijk hebben doorgevoerd. Komt ook terug in de docu.
Van die korte en rechte, meer smaakquote:Op zondag 4 januari 2015 23:22 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wat stimo zei.Ik heb het nog steeds niet geprobeerd met sumac.
Maar ik heb nu sowieso tursu, dus zal wss tot de tursu op is geen komkommer met limontuzu meer eten.
Denk ik ook ja.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nou ja bevredigend of niet, het lijkt mij tenminste dat het meer mannen zou afschrikken als zoiets echt doorgevoerd zou worden..
Lekker vage onderzoek..quote:Op maandag 5 januari 2015 06:23 schreef Landysh het volgende:
SEX / Vaker sex ? Geef je man sambal
Apart dit. Het is ook algemeen bekend dat hoe warmer het klimaat, hoe heter het eten. Adana staat niet voor niks bekend om zijn pittig gekruide gerechten. Though, in het Zuid-Westen van Turkije kan het net zo warm zijn terwijl ze daar helemaal niet heet eten. Dus, eten Adanali'lar en andere warme gebieden in Turkije en het Midden-Oosten meer heet omdat ze meer testosteron in zich hebben of omdat ze leven in een warme omgeving? Adana heeft ook de reputatie kort lontje en agressieve/gevaarlijke mensen euehue.
Kip en of het ei verhaal?quote:Op maandag 5 januari 2015 06:23 schreef Landysh het volgende:
Apart dit. Het is ook algemeen bekend dat hoe warmer het klimaat, hoe heter het eten. Adana staat niet voor niks bekend om zijn pittig gekruide gerechten. Though, in het Zuid-Westen van Turkije kan het net zo warm zijn terwijl ze daar helemaal niet heet eten. Dus, eten Adanali'lar en andere warme gebieden in Turkije en het Midden-Oosten meer heet omdat ze meer testosteron in zich hebben of omdat ze leven in een warme omgeving?
Ja, maar wel een interessant onderwerp.quote:
Ik ging serieus stuk om mijn grap. Maar mijn ochtend humeur is altijd goed.quote:
Ik hou van pittig maar nietquote:Op maandag 5 januari 2015 06:23 schreef Landysh het volgende:
Apart dit. Het is ook algemeen bekend dat hoe warmer het klimaat, hoe heter het eten. Adana staat niet voor niks bekend om zijn pittig gekruide gerechten. Though, in het Zuid-Westen van Turkije kan het net zo warm zijn terwijl ze daar helemaal niet heet eten. Dus, eten Adanali'lar en andere warme gebieden in Turkije en het Midden-Oosten meer heet omdat ze meer testosteron in zich hebben of omdat ze leven in een warme omgeving? Adana heeft ook de reputatie kort lontje en agressieve/gevaarlijke mensen euehue.
Dunner.quote:Op maandag 5 januari 2015 06:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, maar wel een interessant onderwerp.
Trouwens, ben jij dunner of dikker dan dit:
SEX / BBW voorkeur
Morning bbyquote:Op maandag 5 januari 2015 06:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik hou van pittig maar nietsambal
Vooral die zoute chinese
Sambal.quote:Op maandag 5 januari 2015 06:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik hou van pittig maar nietsambal