Ik kan je niet adviseren. Heb heel anders haarquote:
Zo vroeg werken en dan nog rustig eerst zitten en koffie drinken. Tataquote:Op maandag 5 januari 2015 07:25 schreef Stimorol- het volgende:
Mi gado, zit aan de keukentafel ad koffie.
Ik doe behalve shampoo en conditioner echt helemaal niks aan mijn haren qua olie en shit. Heb wel droog haar dus even checken of die natuurlijke zooi helpt.quote:Op maandag 5 januari 2015 07:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kan je niet adviseren. Heb heel anders haarQua olie sws jojoba olie.
Mi gado, zit aan de keukentafel ad koffie. Wil niet werken.
Morgen vrij tho
Ik gebruik altijd kastanjeolie voor mijn baard.quote:Op maandag 5 januari 2015 07:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik doe behalve shampoo en conditioner echt helemaal niks aan mijn haren qua olie en shit. Heb wel droog haar dus even checken of die natuurlijke zooi helpt.
Dit.quote:Op maandag 5 januari 2015 07:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zo vroeg werken en dan nog rustig eerst zitten en koffie drinken. Tata
Welke baard la.quote:Op maandag 5 januari 2015 07:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd kastanjeolie voor mijn baard.
Daar heb je slootwater. Dat drink ik nietquote:Op maandag 5 januari 2015 07:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dit.
Koffie drinken doe je op werk. Laatste minuut rennen voor je leven, koffie kiezen op automaat, ondertussen jas en spullen opbergen en daarna met koffie in hand naar werkplek hollen en daar rustig opdrinken.
Ik moet naar school nu.quote:
Koffie zo vroeg in de morgen is er alleen om wakker te worden.quote:Op maandag 5 januari 2015 07:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Daar heb je slootwater. Dat drink ik niet
Ja of je neemt helemaal geen koffie. Eetlust weg. Gewoon na een kwartier beginnen aan 8 boterhammen/broodjesquote:Op maandag 5 januari 2015 07:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dit.
Koffie drinken doe je op werk. Laatste minuut rennen voor je leven, koffie kiezen op automaat, ondertussen jas en spullen opbergen en daarna met koffie in hand naar werkplek hollen en daar rustig opdrinken.
Ik ben nog steeds ziek, ga bellen en zeggen dat ik niet kom. Ik ben eigenlijk vet moe maar IK HAAT SLAPEN MET EEN VERSTOPTE NEUS ZOOOO ERG. ZOOOO ERG.quote:
Nee, om 05:30 heb ik echt koffie nodig. Honger krijg ik pas rond een uur of 7.quote:Op maandag 5 januari 2015 07:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja of je neemt helemaal geen koffie. Eetlust weg. Gewoon na een kwartier beginnen aan 8 boterhammen/broodjes
minder eten voor het slapen gaan.quote:Op maandag 5 januari 2015 07:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, om 05:30 heb ik echt koffie nodig. Honger krijg ik pas rond een uur of 7.
Ben in de ochtend ook altijd vet misselijk.
Geen Siciliaanse mechanische cappuccinomachine op je werk hebbenquote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 07:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Geen Siciliaanse mechanische cappuccinomachine op je werk hebben
Werk je op een sociale werkplaats ofzo
we hebben t over koffie olm wat cappuccinoquote:Op maandag 5 januari 2015 07:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Geen Siciliaanse mechanische cappuccinomachine op je werk hebben
Werk je op een sociale werkplaats ofzo
heb je problemen oid? Was gewoon serieus vetklep.quote:Op maandag 5 januari 2015 07:39 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heeft er niks mee te maken, mongool.
Cappuccino is gewoon een Italiaanse koffiebereidingquote:Op maandag 5 januari 2015 07:40 schreef xaban06 het volgende:
[..]
we hebben t over koffie olm wat cappuccino
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |