Ze hebben allemaal overgewicht. Maar die chick in bikini thoquote:Op maandag 5 januari 2015 06:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
Een of andere klapjosti daar beweert dat dat wijf geen overgewicht heeft, vandaar.![]()
Ik bedoel die in paarse bikini dus. Mooi figuur heeft ze maar om nou te beweren dat ze geen overgewicht heeft.quote:Op maandag 5 januari 2015 06:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal overgewicht. Maar die chick in bikini tho![]()
Ik lijk nu meer op dat dikkerdje in die witte bikini denk ik. Met die kroon.
Ja is overgewicht. Wat die vrouw dunner doet lijken is haar zandloper figuur en har houding.quote:Op maandag 5 januari 2015 06:47 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik bedoel die in paarse bikini dus. Mooi figuur heeft ze maar om nou te beweren dat ze geen overgewicht heeft.!!
quote:Op maandag 5 januari 2015 06:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja is overgewicht. Wat die vrouw dunner doet lijken is haar zandloper figuur en har houding.
Het ia allemaal te dik. Vooral die chick van plus.
Zout mixen met heet.. kan niet. Net zoals zout in ijsquote:Op maandag 5 januari 2015 06:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
Sambal.Vooral die gemalen sambal die je bij je doner krijgt.
![]()
Ik hou van zout, ik hou van heet, ik houd van sambal.
quote:Op maandag 5 januari 2015 06:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zout mixen met heet.. kan niet. Net zoals zout in ijs
A gay man singing vetzak je bent mooi. Juist ja.quote:
Tis vies.quote:Op maandag 5 januari 2015 06:54 schreef Landysh het volgende:
[..]
En mensen die karamel en zeezout niet waarderen.![]()
Che ga terug je bed in plz.
quote:Op maandag 5 januari 2015 06:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
A gay man singing vetzak je bent mooi. Juist ja.
Ja zou ik graag willenquote:Op maandag 5 januari 2015 06:54 schreef Landysh het volgende:
[..]
En mensen die karamel en zeezout niet waarderen.![]()
Che ga terug je bed in plz.
Arme jongen.quote:Op maandag 5 januari 2015 06:58 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb drie dagen achterelkaar bijna niks gegeten (4 kilo afgevallen). Echt wtf![]()
![]()
Been there. Vochtquote:Op maandag 5 januari 2015 06:58 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb drie dagen achterelkaar bijna niks gegeten (4 kilo afgevallen). Echt wtf![]()
![]()
Normaal niet, maar nu wel. Het is geen stress, want dan eet ik juist wel veel. Kan ff niet bedenken wat de reden isquote:
Ja i knowquote:
Welke shampoo van Jacob blabla gebruik je? Wij hebben die amandelolie hier. Zusje gebruikt die altijd. Maar ik wil iets nieuws proberen qua shampoo. tipzz?quote:
Dr organicquote:Op maandag 5 januari 2015 07:03 schreef Landysh het volgende:
[..]
Welke shampoo van Jacob blabla gebruik je? Wij hebben die amandelolie hier. Zusje gebruikt die altijd. Maar ik wil iets nieuws proberen qua shampoo. tipzz?
Neehee check je haar postgeschiedenis dan niet of zo. Is eerste wat ik doe wanneer ik opsta.quote:
Hahahahahahquote:Op maandag 5 januari 2015 07:09 schreef Landysh het volgende:
[..]
Neehee check je haar postgeschiedenis dan niet of zo. Is eerste wat ik doe wanneer ik opsta.
Guhlquote:Op maandag 5 januari 2015 07:03 schreef Landysh het volgende:
[..]
Welke shampoo van Jacob blabla gebruik je? Wij hebben die amandelolie hier. Zusje gebruikt die altijd. Maar ik wil iets nieuws proberen qua shampoo. tipzz?
Ben net overgestapt idd. Ik gebruik nu brandnetelshampoo. Ik zweer je mn haar is heerlijk nu. Dr Organic maakte het te droog.quote:Op maandag 5 januari 2015 07:09 schreef Landysh het volgende:
[..]
Neehee check je haar postgeschiedenis dan niet of zo. Is eerste wat ik doe wanneer ik opsta.
Ze zegt dat ze jacob van hooy gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |