Dat is inderdaad wel jammer maar bij Dexter was dat echt verschrikkelijkquote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Klopt. Wel met heel veel plezier naar gekeken. Wat ik in deze serie knap vind is dat er geen losse eindjes zijn. Alles wordt gedaan met een reden en kent zijn weerslag. Dat vind ik knap. Maar ook hier had ik wel weer het gevoel dat vanwege zijn populariteit ook deze serie nodeloos werd gerekt.
Is best wel leuk jaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga eens met de serie Vikings beginnen, lijkt me wel wat.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:45 schreef icloud het volgende:
Volgt iemand de wedstrijd KAC Kenitra-MAS Fes?
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:50 schreef Buitendam het volgende:
Mods die 'dicht'-posts plaatsen om het volgende topic met 'Hoi' te beginnen.
Ongelofelijke debiel ben je ook.
Kon mij weinig boeien. Eerste 2 afleveringen gezien, maar weinig indruk gemaakt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Daarom ook na seizoen 1 mee gestopt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel jammer maar bij Dexter was dat echt verschrikkelijk
Dat vond ik wel echt afbreuk doen aan de serie. Met die kartels enzo was echt heel vet, maar het duurde gewoon te lang.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Klopt. Wel met heel veel plezier naar gekeken. Wat ik in deze serie knap vind is dat er geen losse eindjes zijn. Alles wordt gedaan met een reden en kent zijn weerslag. Dat vind ik knap. Maar ook hier had ik wel weer het gevoel dat vanwege zijn populariteit ook deze serie nodeloos werd gerekt.
Zag afgelopen week de laatste 15 minuten van een aflevering op tv en had er goede dingen over gehoord, dus nu even seizoen 1 downenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kon mij weinig boeien. Eerste 2 afleveringen gezien, maar weinig indruk gemaakt.
Dat laatste seizoen van Dexter was echt vreselijk slecht jaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel jammer maar bij Dexter was dat echt verschrikkelijk
Vikings is zeker een leuke serie, maar niet heel geniaal in mijn ogen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ik vond Jesse in het begin ietwat mongoloïde overkomen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:55 schreef Buitendam het volgende:
Personages in BB waren veel beter dan in Dexter. Daar was de meerderheid een karikatuur.
Dat was ie ookquote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
ik vond Jesse in het begin ietwat mongoloïde overkomen.
Maakt wel een mooie ontwikkeling door.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
ik vond Jesse in het begin ietwat mongoloïde overkomen.
Hoi GGMMquote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:57 schreef GGMM het volgende:
Dexter is een kutserie.
Personages in The Wire >>>die in BB trouwens
De eerste 4 seizoenen zeker niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:57 schreef GGMM het volgende:
Dexter is een kutserie.
Ik snap deze niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De eerste 4 seizoenen zeker niet.
De laatste 4 seizoenen ben ik het met je eens.
Dat de eerste vier seizoenen van Dexter gewoon goed waren en zeker niet kut, maar de laatste vier seizoenen van Dexter waren wel kut.quote:
Ik heb mij door seizoen 1 heen moeten worstelen. Meteen daarna gestopt. Verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat de eerste vier seizoenen van Dexter gewoon goed waren en zeker niet kut, maar de laatste vier seizoenen van Dexter waren wel kut.
Ik zat er bij Dexter sneller in dan bij BB en GoT moet ik eerlijk zeggen, al zijn die laatste 2 natuurlijk vele klassen beter dan Dexter.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb mij door seizoen 1 heen moeten worstelen. Meteen daarna gestopt. Verschrikkelijk.
Link.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:01 schreef Saind het volgende:
Rayban geeft 90 procent korting op hun website
dat is toch wel aanzienlijk
Daarom snap ik die 8 seizoenen ook niet. Personages zijn allemaal echt super "gemaakt". Zoals ik al zei vond ik 1 seizoen al een hele zit met die oppervlakkigheid.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zat er bij Dexter sneller in dan bij BB en GoT moet ik eerlijk zeggen, al zijn die laatste 2 natuurlijk vele klassen beter dan Dexter.
Da's niet de officiele site tjappie.quote:
nee dat zag ik na een minuutje.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Da's niet de officiele site tjappie.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:06 schreef Saind het volgende:
[..]
nee dat zag ik na een minuutje.
Shit zal wel nep zijn
Tja kijkcijfers waren goed blijkbaar en dan gaan die zenders maar weer een seizoen erbij bestellen omdat het zo lekker loopt. Zodat die schrijvers maar weer iets heel onwaarschijnlijks moeten bedenken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daarom snap ik die 8 seizoenen ook niet. Personages zijn allemaal echt super "gemaakt". Zoals ik al zei vond ik 1 seizoen al een hele zit met die oppervlakkigheid.
The Wirequote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:57 schreef GGMM het volgende:
Dexter is een kutserie.
True, maar over de hele serie gezien is het kut. Het is gewoon knap dat de schrijvers zo'n goed concept zo hebben weten te verpesten. Vond seizoen 3 overigens ook al niet echt boeiend.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De eerste 4 seizoenen zeker niet.
De laatste 4 seizoenen ben ik het met je eens.
Drizzt heeft smaakquote:
Hallo Stijn.quote:
De creativiteit bij de schrijvers raakte ook een beetje op toen de zender er telkens een nieuw seizoen bij bestelde.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, maar over de hele serie gezien is het kut. Het is gewoon knap dat de schrijvers zo'n goed concept zo hebben weten te verpesten. Vond seizoen 3 overigens ook al niet echt boeiend.
Ik kon echt nooit van die shit genieten. Weet niet of het kwam doordat de kop van die rooie me gewoon niet aan stond maar ik vond het na twee afleveringen echt heel kutquote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, maar over de hele serie gezien is het kut. Het is gewoon knap dat de schrijvers zo'n goed concept zo hebben weten te verpesten. Vond seizoen 3 overigens ook al niet echt boeiend.
[..]
Drizzt heeft smaak
[..]
Hallo Stijn.
chipsquote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga spaghetti maken, wat eten jullie?
Waarschijnlijk vanwege het goede optreden van Raybar180quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:01 schreef Saind het volgende:
Rayban geeft 90 procent korting op hun website
dat is toch wel aanzienlijk
Welke # ben jij geworden?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:25 schreef Cavaliers het volgende:
Als een van jullie hier #1 in wordt, krijgt Johannes een gratis La Chouffe van me: https://www.quizup.com/en(...)=all-time&country=NL
Jongens, ga je best doen!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:25 schreef Cavaliers het volgende:
Als een van jullie hier #1 in wordt, krijgt Johannes een gratis La Chouffe van me: https://www.quizup.com/en(...)=all-time&country=NL
Bedankt Roland, dit waardeer ik zeer.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mocht dit veranderen wens ik je alvast succes.
Hoi Cavaliers.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bedankt Roland, dit waardeer ik zeer.
Graag gedaanquote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bedankt Roland, dit waardeer ik zeer.
Dit lijkt mij een taak voor Johannes. Eerste echte klus als mod.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:34 schreef Cavaliers het volgende:
Kun je ook eigen quizzen maken, want een VI quiz zou niet misstaan.
En ik zou jou vernederen bij een dartsquiz.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:34 schreef Cavaliers het volgende:
Je kunt vragen insturen naar een bestaande categorieën. Maar gezien het aantal vragen dat je krijgt over oninteressante Amerikaanse sporten bij Sports General denk ik dat de app Amerikaans is.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:34 schreef Cavaliers het volgende:
Zet anders een Kahoot in elkaar.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kunt vragen insturen naar een bestaande categorieën. Maar gezien het aantal vragen dat je krijgt over oninteressante Amerikaanse sporten bij Sports General denk ik dat de app Amerikaans is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zocht me rot voor een met pokemon maar ik kon niets vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Staat in Gamesquote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zocht me rot voor een met pokemon maar ik kon niets vinden.
Ik doe alleen mee met sportquizzen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En ik zou jou vernederen bij een dartsquiz.
Ik heb je wel door.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik doe alleen mee met sportquizzen.
Wat zouden ze kunnen vragen over de Cleveland Cavaliers denk je?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik doe alleen mee met sportquizzen.
Ik ken alle 718 pokemon uit mijn hoofdquote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zocht me rot voor een met pokemon maar ik kon niets vinden.
Dat kan zo divers zijn. Ik vermoed iets over de #1 draft picks van de afgelopen jaren (Kyrie, Bennett, Wiggins), iets over The Q / Richfield Coliseum, vragen over het extreem goede team uit de jaren '80 (Mark Price (tevens tot voor kort #1 op de rankings voor 3 pt's made), Brad Daugherty).quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat zouden ze kunnen vragen over de Cleveland Cavaliers denk je?
Ik zou alleen vragen over Alley Oops mogelijk weten. Of iets met LeBron eventueel. Of Mart Smeets.
neger watquote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat kan zo divers zijn. Ik vermoed iets over de #1 draft picks van de afgelopen jaren (Kyrie, Bennett, Wiggins), iets over The Q / Richfield Coliseum, vragen over het extreem goede team uit de jaren '80 (Mark Price (tevens tot voor kort #1 op de rankings voor 3 pt's made), Brad Daugherty).
Ze doen ook wel obscure feitjes van lang geleden, hoe lang bestaat die club al?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat kan zo divers zijn. Ik vermoed iets over de #1 draft picks van de afgelopen jaren (Kyrie, Bennett, Wiggins), iets over The Q / Richfield Coliseum, vragen over het extreem goede team uit de jaren '80 (Mark Price (tevens tot voor kort #1 op de rankings voor 3 pt's made), Brad Daugherty).
Sinds 1970.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze doen ook wel obscure feitjes van lang geleden, hoe lang bestaat die club al?
Er was ook een keer een vraag en toen was het antwoord Magic Johnson.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Sinds 1970.
Ik denk dat ze ook wat vragen over ''The Shot'' van Michael Jordan.
Was de vraag: welke basketballer had HIV?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er was ook een keer een vraag en toen was het antwoord Magic Johnson.
Die had ik goed want de andere keuze mogelijkheden kende ik niet.
Ik geloof het niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Was de vraag: welke basketballer had HIV?
Ga spelen dan Ben.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:57 schreef Mani89 het volgende:
Is er ook een vraag, "Is basketbal een sport? "
Bedanktquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:00 schreef opperkleurder het volgende:
Recent Activity
Became best in Netherlands in Cleveland Cavaliers 3 minutes ago
Became best in Netherlands in Flags 57 minutes ago
Reached level 3 in Flags 59 minutes ago
Became best in Netherlands in Beer 1 hour ago
![]()
Dat is een biertje voor Johannes
Wat je maar wil lieverd.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gaan we een Wout van Aert quiz spelen?
Beste van 2015 dusquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is wel best in Januari 2015 he opperkleurder, dat moet je er even bij zeggen.
Zou nog indrukwekkender zijn als Cleveland in Texas lag.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik werd trouwens eerste na de nummer 1 van Texas te verslaan. Dat maakte het extra speciaal.
Ik ben nummer 1 in Bier en nummer 1 in Bierlogo'squote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:02 schreef Saind het volgende:
Als ik dit kon spelen zou ik jullie allemaal kunnen hebben.
Welke sport doet dat Cleveland eigenlijk?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou nog indrukwekkender zijn als Cleveland in Texas lag.
Er zitten ook allerlei Amerikaanse pilsjes tussen, daar word ik niet vrolijk van.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben nummer 1 in Bier en nummer 1 in Bierlogo's
Ik ben nummer 1 in Kpop.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:02 schreef Saind het volgende:
Als ik dit kon spelen zou ik jullie allemaal kunnen hebben.
Helemaal de hel is spaans en mexicaans pils.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zitten ook allerlei Amerikaanse pilsjes tussen, daar word ik niet vrolijk van.
wat voor vragen?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben nummer 1 in Bier en nummer 1 in Bierlogo's
Kom ik niet verder dan san miguel, estrella, corona en dos equosquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Helemaal de hel is spaans en mexicaans pils.
Resultaat telt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:04 schreef Cavaliers het volgende:
Erg moeilijk om nr. 1 te worden als je de enige bent die de quiz gedaan heeft in deze maand.
Ik zou je ownen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waar een bepaald bier vandaan komt, maar ook dingen over het brouwproces.
Ik ben onverslaanbaar in dat onderdeel, ik daag je uit Roland.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:06 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga voor de top 20 bij name your pokemon in Nederland. Stelletje amateurs daar in de top.
Even grinden vanavond
De nieuwe pokemon zijn mijn zwakte, ik stel voor dat we samen naar de top 20 gaan.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben onverslaanbaar in dat onderdeel, ik daag je uit Roland.
Kan het helaas hier niet spelen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De nieuwe pokemon zijn mijn zwakte, ik stel voor dat we samen naar de top 20 gaan.
Name : KingRoland voeg me maar toe
Ik heb Johannes net ook toegevoegd.
Heel goed pik, ik heb je geaccepteerd.quote:
Het was nipt!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:18 schreef opperkleurder het volgende:
Mani89 klopt gegeven in Retail logos
Name the Pokémon is echt te easyquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:19 schreef KingRoland het volgende:
krijg ik zo een nieuwe pokemon bij die 2x bonus dag winst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:23 schreef Mani89 het volgende:
Roland komt dit je bekend voor?
[ afbeelding ]Wat een gekkie ben jij toch maniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Je wist niet eens dat Lemond in 1986 de Tour won voor Hinault.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:27 schreef Cavaliers het volgende:
Vragen over de Tour van 1973, toen Merckx niet meedeed = aids.
De Tour is dan ook een zaadronde. Als we de Vuelta a Colombia of Clasico RCN nou eens konden bequizzen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je wist niet eens dat Lemond in 1986 de Tour won voor Hinault.
Ik zou bij alle vragen op Oscar Sevilla gokken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De Tour is dan ook een zaadronde. Als we de Vuelta a Colombia of Clasico RCN nou eens konden bequizzen.
Ik ben de Cleveland Cavaliers kenner van Nederlandquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toch moet je een La Chouffe aan mij geven.
Ik merk nu pas hoe weinig impact mijn posts hebben zonder UI. Zo moet opperkleurder zich dus elke dag voelen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Mani is vast al bekomen van de klap van de nederlaag van JAN DEKKER.
Mooie UIquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik merk nu pas hoe weinig impact mijn posts hebben zonder UI. Zo moet opperkleurder zich dus elke dag voelen.
Nu ken je tenminste weer je plaats in de maatschappijquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik merk nu pas hoe weinig impact mijn posts hebben zonder UI. Zo moet opperkleurder zich dus elke dag voelen.
Het draait allemaal om die laatste nieuwe pokemon die ik bijna altijd moet gokken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:31 schreef KingRoland het volgende:
3 games
Mani : 1 win 1 tie 1 lose
Roland: 1 win 1 tie 1 lose
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ah jij denkt dat dat aan je UI ligt..quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon UI-weddenschappen met Mani aangaan en je zet hem 1-2-3 op zijn plekquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah jij denkt dat dat aan je UI ligt..
Wat grappig.
Je bent weer messcherp GGMM. Laat je dat zo meteen ook weer op het Haxball veld zien?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah jij denkt dat dat aan je UI ligt..
Wat grappig.
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Helemaal niet. 639 om 513 puntenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:34 schreef Cavaliers het volgende:
Ik sta weer boven je, opperkleurder.
Daar kom jij later deze week nog wel achter.quote:
Het moet een vreemde dag zijn wil ik je daar niet wederom verslaan.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je bent weer messcherp GGMM. Laat je dat zo meteen ook weer op het Haxball veld zien?
Ik speel ook liever samen met je in de voorhoede.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het moet een vreemde dag zijn wil ik je daar niet wederom verslaan.
Ik moet zeggen dat dat inderdaad de meest schitterende combinaties oplevertquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik speel ook liever samen met je in de voorhoede.
749 om 719quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Helemaal niet. 639 om 513 punten
Niet als ik er tussen zit met het aanjagen en afjagen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat dat inderdaad de meest schitterende combinaties oplevert
En dat wil nog wel eens gebeuren ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet als ik er tussen zit met het aanjagen en afjagen.
Jullie kunnen elkaar ook challengen he om te kijken wie er het meeste vanaf weet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik speel gewoon tegen sterkere tegenstanders.
Dat heb ik bij dezen gedaan. Ook direct mijn slechtste ronde gedraaid. Choker.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jullie kunnen elkaar ook challengen he om te kijken wie er het meeste vanaf weet.
Hij won met 1 vraag verschil. In de ranking sta ik boven je.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat heb ik bij dezen gedaan. Ook direct mijn slechtste ronde gedraaid. Choker.
Zie deze maar eens te winnen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij won met 1 vraag verschil. In de ranking sta ik boven je.
Ik heb in heel mijn leven denk ik een half uur NBA gezienquote:
Daar kwam geen vraag overquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kijk altijd de samenvattingen met Mart Smeets.
Welke titels krijg je als je level 10/20/30 enz.. darts bent?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:54 schreef Cavaliers het volgende:
Ik daag Johannes ook uit voor een potje.
Heb ik al gezegd dat ik niet kan spelen?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:56 schreef Dven het volgende:
Ik had graag johannes en mijn koeienkennis vergeleken. Maar hij hapt niet.
Zat. Alweer. Jij?quote:
Je krijgt geen iPad van de zaak?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb ik al gezegd dat ik niet kan spelen?
Neequote:
Wordt vast heerlijk!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Even aan het nieuw jaar wennen. Zometeen nasi eten.
Wwl een glaasje blaarkopmelk?quote:
picsquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook niet, maar dat was niet nodig aangezien ik hier tien blaarkoppen heb staan.
Op mijn verjaaardag zou ik er graag eentje bereiden.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook niet, maar dat was niet nodig aangezien ik hier tien blaarkoppen heb staan.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Op mijn verjaaardag zou ik er graag eentje bereiden.
Je kunt er heerlijke kroketten van makenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Op mijn verjaaardag zou ik er graag eentje bereiden.
Goede retorische vraagquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga je zo ook kijken naar dartsen?
Allemaal vanavond? Hoe laat verwacht je dat Barney aan mag treden? Van Gerwen wint toch wel.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
van gerwen vs gerrie anderson
raybar180 vs phil taylor
Van Gerwen wint niet 1-2-3, kip. Hij speelt tegen Gerrie.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Allemaal vanavond? Hoe laat verwacht je dat Barney aan mag treden? Van Gerwen wint toch wel.
Anderson wint.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Allemaal vanavond? Hoe laat verwacht je dat Barney aan mag treden? Van Gerwen wint toch wel.
6-4 is mijn voorspellingquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Gerwen wint niet 1-2-3, kip. Hij speelt tegen Gerrie.
Van Barneveld speelt zo rond 22:00 als het volgens mijn verwachtingen loopt.
Je mag hem hebben. Ik heb alleen maar gegokt, tot ik antwoorden begon te herkennenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:12 schreef Cavaliers het volgende:
https://www.quizup.com/en(...)e=country&country=NL
Opperkleurder
Dubbeldoelkoeien. Multifunctioneel.quote:
Volgens de klosterboerderij worden ze na de melkperiode dankbaar verdeeld als vlees.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Naja meer vlees. Dus ze worden vooral gehouden voor 't vlees.
Ik stond op 93. Nu zijn het er 88quote:
Okquote:
Ok.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga je zo ook kijken naar dartsen?
Dat vind ik erg gezellig.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ok dan ga ik dat nu ook doen
Homoquote:
Naam @ Kwissup? dan kan ik oordelenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:40 schreef Dven het volgende:
Ik moet zeggen dat ik uiteindelijk de koning van kwissup ben.
Dani ventolaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Naam @ Kwissup? dan kan ik oordelen
Rates? Wat?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Dven, wat zijn jouw rates voor artikels schrijven
Ik ook want MVG verloor terecht en Bunting nietquote:Op zondag 4 januari 2015 00:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Al heb ik meer vrede met deze nederlaag van MVG dan de nederlaag van mijn held Bunting.
4 euro per 350 woordenquote:
Ik kan gaan vertalen voor iemand langdurig project.quote:
50 euro per woordquote:Op zondag 4 januari 2015 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan gaan vertalen voor iemand langdurig project.
Maar weet niet hoeveel ik moet vragen. Heb jij tips?
Ja. Vraag genoeg om rond te kunnen komen. Meer tips heb ik niet. En betere tips zijn er niet.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan gaan vertalen voor iemand langdurig project.
Maar weet niet hoeveel ik moet vragen. Heb jij tips?
Bedankt. Zou wel chill zijn man beetje freelancen vanuit thuisquote:Op zondag 4 januari 2015 00:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja. Vraag genoeg om rond te kunnen komen. Meer tips heb ik niet. En betere tips zijn er niet.
Behalve dat meer vragen soms best loont. Dat geeft het idee dat je pro bent.
Weet niet wat je nodig hebt aldaar. Ik mik zelf op 12.50 per uur. 4 uur werken per dag en ik kom rond. Meer is niet nodig.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bedankt. Zou wel chill zijn man beetje freelancen vanuit thuis
In Londen is het wel moeilijker rondkomen met zo'n loonquote:Op zondag 4 januari 2015 00:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Weet niet wat je nodig hebt aldaar. Ik mik zelf op 12.50 per uur. 4 uur werken per dag en ik kom rond. Meer is niet nodig.
In Olso ook.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:44 schreef Adames het volgende:
[..]
In Londen is het wel moeilijker rondkomen met zo'n loon
Geen idee. Maar wet ook niet wie in london woont.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Wie zit nu in Oslo dan? Tijd hier niet gelezen
Gelukkig zit ik nog niet in Londonquote:Op zondag 4 januari 2015 00:44 schreef Adames het volgende:
[..]
In Londen is het wel moeilijker rondkomen met zo'n loon
Dacht jij daar een tijd zat?quote:Op zondag 4 januari 2015 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik nog niet in London
En hoef ik er nog niet volledig van rond te komen.
Nee, wel in Southampton.quote:
ahquote:Op zondag 4 januari 2015 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, wel in Southampton.
Permanent.
En vanaf de zomer in London.
The Waifs London Still:quote:Op zondag 4 januari 2015 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, wel in Southampton.
Permanent.
En vanaf de zomer in London.
Volgens Mani vind jij basketbal niet eens een sport, dus je mening over darten is verklaarbaarquote:
Wat Mani zegt, vind ik niet zo rullevant. Basketbal is de mooiste sport op aarde, period.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Volgens Mani vind jij basketbal niet eens een sport, dus je mening over darten is verklaarbaar
Basketbal is wel spektakel alom. Dat kan ik zeer waarderen.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat Mani zegt, vind ik niet zo rullevant. Basketbal is de mooiste sport op aarde, period.
Leuk geweest. Ik heb het al moeilijk genoeg.quote:
Ik ook hoor. Alison was best doenbaar.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Leuk geweest. Ik heb het al moeilijk genoeg.
Wie ben jij nou werkelijk?quote:Op zondag 4 januari 2015 01:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Leuk geweest. Ik heb het al moeilijk genoeg.
quote:Op zondag 4 januari 2015 01:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Alison was best doenbaar.
Alleen johannes weet dat, werkelijk.quote:
Respect voor opperkleurder dat hij dit al jaren volhoudt.quote:
Vertel het anders even aan mij, dan zal ik het aan mensen DM'en. Ik denk ik kop hem alvast in voordat Johannes hoopt te scoren.quote:
Ik denk dat jij een 26-jarige jongen bent met overgewicht. Als we op jouw slaapkamer komen zien we Twenteposters, Feyenoordposters, Ajaxposters en PSVpostersquote:
Johannes is Star Wars films aan het kijken, hij had ze nog nooit gezien. Beetje wereldvreemd vond ik dat.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vertel het anders even aan mij, dan zal ik het aan mensen DM'en. Ik denk ik kop hem alvast in voordat Johannes hoopt te scoren.
Ik heb ze ook nog nooit gezien.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Johannes is Star Wars films aan het kijken, hij had ze nog nooit gezien. Beetje wereldvreemd vond ik dat.
Ik heb laatst nog aan dit forum geopenbaard dat ik 67 kilo weeg, een rasechte wielrenecto dus. Met prachtige geschoren benen.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een 26-jarige jongen bent met overgewicht. Als we op jouw slaapkamer komen zien we Twenteposters, Feyenoordposters, Ajaxposters en PSVposters
Ik denk dat jij deze user bent.
WIJZIJNAJAX
quote:Op zondag 4 januari 2015 01:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb nog nooit Star Wars films gezien.
quote:
Jullie doen niet meer mee.quote:
67 kilo? Wat voor lengte? 1,20?quote:Op zondag 4 januari 2015 01:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog aan dit forum geopenbaard dat ik 67 kilo weeg, een rasechte wielrenecto dus. Met prachtige geschoren benen.
Projecteer je eigen scheve zelfbeeld nou niet op mij, ik ben 1,80.quote:
Dwerg.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Projecteer je eigen scheve zelfbeeld nou niet op mij, ik ben 1,80.
Haha, jij bent klein. Ik weeg bijna twee keer zoveel als jij. Nou goed, anderhalf keer zoveel.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Projecteer je eigen scheve zelfbeeld nou niet op mij, ik ben 1,80.
Ik ben langerquote:Op zondag 4 januari 2015 01:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Projecteer je eigen scheve zelfbeeld nou niet aan mij, ik ben 1,80.
Dat doet me goed Stijn.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben langer.
Ik moest ontzettend hard lachen om je stem van die Eurosportfragmenten
Cavaliers is vies dik.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Haha, jij bent klein. Ik weeg bijna twee keer zoveel als jij. Nou goed, anderhalf keer zoveel.
Tour Down Under is geen koers. Omloop het Volk begint het echt.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:48 schreef Mani89 het volgende:
Cavaliers en ik kijken uit naar de start van het wielerseizoen op Old Willunga Hill.
Nog steeds eens.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Tour Down Under is geen koers. Omloop het Volk begint het echt.
Als je een echte fan bent zet je net als ik je wekker voor die etappe.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Tour Down Under is geen koers. Omloop het Volk begint het echt.
En de Colombiaanse selectie.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Tour de San Luis doen Lollerkowski en Cavendish aan mee
Bedankt.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:50 schreef Ajacied422 het volgende:
De 70e editie van Omloop Het Nieuwsblad valt op zaterdag 28 februari 2015
Contador gaat iedereen op uren rijdenquote:Op zondag 4 januari 2015 01:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mani en ik denken dat Miguel de Giro wint.
Ik dacht dat wij hadden afgesproken aardig te zijn tegen elkaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |