Leuk geweest. Ik heb het al moeilijk genoeg.quote:
Ik ook hoor. Alison was best doenbaar.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Leuk geweest. Ik heb het al moeilijk genoeg.
Wie ben jij nou werkelijk?quote:Op zondag 4 januari 2015 01:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Leuk geweest. Ik heb het al moeilijk genoeg.
quote:Op zondag 4 januari 2015 01:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Alison was best doenbaar.
Alleen johannes weet dat, werkelijk.quote:
Respect voor opperkleurder dat hij dit al jaren volhoudt.quote:
Vertel het anders even aan mij, dan zal ik het aan mensen DM'en. Ik denk ik kop hem alvast in voordat Johannes hoopt te scoren.quote:
Ik denk dat jij een 26-jarige jongen bent met overgewicht. Als we op jouw slaapkamer komen zien we Twenteposters, Feyenoordposters, Ajaxposters en PSVpostersquote:
Johannes is Star Wars films aan het kijken, hij had ze nog nooit gezien. Beetje wereldvreemd vond ik dat.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vertel het anders even aan mij, dan zal ik het aan mensen DM'en. Ik denk ik kop hem alvast in voordat Johannes hoopt te scoren.
Ik heb ze ook nog nooit gezien.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Johannes is Star Wars films aan het kijken, hij had ze nog nooit gezien. Beetje wereldvreemd vond ik dat.
Ik heb laatst nog aan dit forum geopenbaard dat ik 67 kilo weeg, een rasechte wielrenecto dus. Met prachtige geschoren benen.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een 26-jarige jongen bent met overgewicht. Als we op jouw slaapkamer komen zien we Twenteposters, Feyenoordposters, Ajaxposters en PSVposters
Ik denk dat jij deze user bent.
WIJZIJNAJAX
quote:Op zondag 4 januari 2015 01:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb nog nooit Star Wars films gezien.
quote:
Jullie doen niet meer mee.quote:
67 kilo? Wat voor lengte? 1,20?quote:Op zondag 4 januari 2015 01:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog aan dit forum geopenbaard dat ik 67 kilo weeg, een rasechte wielrenecto dus. Met prachtige geschoren benen.
Projecteer je eigen scheve zelfbeeld nou niet op mij, ik ben 1,80.quote:
Dwerg.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Projecteer je eigen scheve zelfbeeld nou niet op mij, ik ben 1,80.
Haha, jij bent klein. Ik weeg bijna twee keer zoveel als jij. Nou goed, anderhalf keer zoveel.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Projecteer je eigen scheve zelfbeeld nou niet op mij, ik ben 1,80.
Ik ben langerquote:Op zondag 4 januari 2015 01:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Projecteer je eigen scheve zelfbeeld nou niet aan mij, ik ben 1,80.
Dat doet me goed Stijn.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben langer.
Ik moest ontzettend hard lachen om je stem van die Eurosportfragmenten
Cavaliers is vies dik.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Haha, jij bent klein. Ik weeg bijna twee keer zoveel als jij. Nou goed, anderhalf keer zoveel.
Tour Down Under is geen koers. Omloop het Volk begint het echt.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:48 schreef Mani89 het volgende:
Cavaliers en ik kijken uit naar de start van het wielerseizoen op Old Willunga Hill.
Nog steeds eens.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Tour Down Under is geen koers. Omloop het Volk begint het echt.
Als je een echte fan bent zet je net als ik je wekker voor die etappe.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Tour Down Under is geen koers. Omloop het Volk begint het echt.
En de Colombiaanse selectie.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Tour de San Luis doen Lollerkowski en Cavendish aan mee
Bedankt.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:50 schreef Ajacied422 het volgende:
De 70e editie van Omloop Het Nieuwsblad valt op zaterdag 28 februari 2015
Contador gaat iedereen op uren rijdenquote:Op zondag 4 januari 2015 01:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mani en ik denken dat Miguel de Giro wint.
Ik dacht dat wij hadden afgesproken aardig te zijn tegen elkaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |