Wwl een glaasje blaarkopmelk?quote:
picsquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook niet, maar dat was niet nodig aangezien ik hier tien blaarkoppen heb staan.
Op mijn verjaaardag zou ik er graag eentje bereiden.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook niet, maar dat was niet nodig aangezien ik hier tien blaarkoppen heb staan.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Op mijn verjaaardag zou ik er graag eentje bereiden.
Je kunt er heerlijke kroketten van makenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Op mijn verjaaardag zou ik er graag eentje bereiden.
Goede retorische vraagquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga je zo ook kijken naar dartsen?
Allemaal vanavond? Hoe laat verwacht je dat Barney aan mag treden? Van Gerwen wint toch wel.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
van gerwen vs gerrie anderson
raybar180 vs phil taylor
Van Gerwen wint niet 1-2-3, kip. Hij speelt tegen Gerrie.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Allemaal vanavond? Hoe laat verwacht je dat Barney aan mag treden? Van Gerwen wint toch wel.
Anderson wint.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Allemaal vanavond? Hoe laat verwacht je dat Barney aan mag treden? Van Gerwen wint toch wel.
6-4 is mijn voorspellingquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Gerwen wint niet 1-2-3, kip. Hij speelt tegen Gerrie.
Van Barneveld speelt zo rond 22:00 als het volgens mijn verwachtingen loopt.
Je mag hem hebben. Ik heb alleen maar gegokt, tot ik antwoorden begon te herkennenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:12 schreef Cavaliers het volgende:
https://www.quizup.com/en(...)e=country&country=NL
Opperkleurder
Dubbeldoelkoeien. Multifunctioneel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |