Jullie kunnen elkaar ook challengen he om te kijken wie er het meeste vanaf weet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik speel gewoon tegen sterkere tegenstanders.
Dat heb ik bij dezen gedaan. Ook direct mijn slechtste ronde gedraaid. Choker.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jullie kunnen elkaar ook challengen he om te kijken wie er het meeste vanaf weet.
Hij won met 1 vraag verschil. In de ranking sta ik boven je.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat heb ik bij dezen gedaan. Ook direct mijn slechtste ronde gedraaid. Choker.
Zie deze maar eens te winnen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij won met 1 vraag verschil. In de ranking sta ik boven je.
Ik heb in heel mijn leven denk ik een half uur NBA gezienquote:
Daar kwam geen vraag overquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kijk altijd de samenvattingen met Mart Smeets.
Welke titels krijg je als je level 10/20/30 enz.. darts bent?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:54 schreef Cavaliers het volgende:
Ik daag Johannes ook uit voor een potje.
Heb ik al gezegd dat ik niet kan spelen?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:56 schreef Dven het volgende:
Ik had graag johannes en mijn koeienkennis vergeleken. Maar hij hapt niet.
Zat. Alweer. Jij?quote:
Je krijgt geen iPad van de zaak?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb ik al gezegd dat ik niet kan spelen?
Neequote:
Wordt vast heerlijk!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Even aan het nieuw jaar wennen. Zometeen nasi eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |