Ik ben onverslaanbaar in dat onderdeel, ik daag je uit Roland.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:06 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga voor de top 20 bij name your pokemon in Nederland. Stelletje amateurs daar in de top.
Even grinden vanavond
De nieuwe pokemon zijn mijn zwakte, ik stel voor dat we samen naar de top 20 gaan.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben onverslaanbaar in dat onderdeel, ik daag je uit Roland.
Kan het helaas hier niet spelen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De nieuwe pokemon zijn mijn zwakte, ik stel voor dat we samen naar de top 20 gaan.
Name : KingRoland voeg me maar toe
Ik heb Johannes net ook toegevoegd.
Heel goed pik, ik heb je geaccepteerd.quote:
Het was nipt!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:18 schreef opperkleurder het volgende:
Mani89 klopt gegeven in Retail logos
Name the Pokémon is echt te easyquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:19 schreef KingRoland het volgende:
krijg ik zo een nieuwe pokemon bij die 2x bonus dag winst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:23 schreef Mani89 het volgende:
Roland komt dit je bekend voor?
[ afbeelding ]Wat een gekkie ben jij toch maniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Je wist niet eens dat Lemond in 1986 de Tour won voor Hinault.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:27 schreef Cavaliers het volgende:
Vragen over de Tour van 1973, toen Merckx niet meedeed = aids.
De Tour is dan ook een zaadronde. Als we de Vuelta a Colombia of Clasico RCN nou eens konden bequizzen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je wist niet eens dat Lemond in 1986 de Tour won voor Hinault.
Ik zou bij alle vragen op Oscar Sevilla gokken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De Tour is dan ook een zaadronde. Als we de Vuelta a Colombia of Clasico RCN nou eens konden bequizzen.
Ik ben de Cleveland Cavaliers kenner van Nederlandquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toch moet je een La Chouffe aan mij geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |