Ik merk nu pas hoe weinig impact mijn posts hebben zonder UI. Zo moet opperkleurder zich dus elke dag voelen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Mani is vast al bekomen van de klap van de nederlaag van JAN DEKKER.
Mooie UIquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik merk nu pas hoe weinig impact mijn posts hebben zonder UI. Zo moet opperkleurder zich dus elke dag voelen.
Nu ken je tenminste weer je plaats in de maatschappijquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik merk nu pas hoe weinig impact mijn posts hebben zonder UI. Zo moet opperkleurder zich dus elke dag voelen.
Het draait allemaal om die laatste nieuwe pokemon die ik bijna altijd moet gokken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:31 schreef KingRoland het volgende:
3 games
Mani : 1 win 1 tie 1 lose
Roland: 1 win 1 tie 1 lose
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ah jij denkt dat dat aan je UI ligt..quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon UI-weddenschappen met Mani aangaan en je zet hem 1-2-3 op zijn plekquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah jij denkt dat dat aan je UI ligt..
Wat grappig.
Je bent weer messcherp GGMM. Laat je dat zo meteen ook weer op het Haxball veld zien?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah jij denkt dat dat aan je UI ligt..
Wat grappig.
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Helemaal niet. 639 om 513 puntenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:34 schreef Cavaliers het volgende:
Ik sta weer boven je, opperkleurder.
Daar kom jij later deze week nog wel achter.quote:
Het moet een vreemde dag zijn wil ik je daar niet wederom verslaan.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je bent weer messcherp GGMM. Laat je dat zo meteen ook weer op het Haxball veld zien?
Ik speel ook liever samen met je in de voorhoede.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het moet een vreemde dag zijn wil ik je daar niet wederom verslaan.
Ik moet zeggen dat dat inderdaad de meest schitterende combinaties oplevertquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik speel ook liever samen met je in de voorhoede.
749 om 719quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Helemaal niet. 639 om 513 punten
Niet als ik er tussen zit met het aanjagen en afjagen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat dat inderdaad de meest schitterende combinaties oplevert
En dat wil nog wel eens gebeuren ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet als ik er tussen zit met het aanjagen en afjagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |