Dat is inderdaad wel jammer maar bij Dexter was dat echt verschrikkelijkquote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Klopt. Wel met heel veel plezier naar gekeken. Wat ik in deze serie knap vind is dat er geen losse eindjes zijn. Alles wordt gedaan met een reden en kent zijn weerslag. Dat vind ik knap. Maar ook hier had ik wel weer het gevoel dat vanwege zijn populariteit ook deze serie nodeloos werd gerekt.
Is best wel leuk jaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga eens met de serie Vikings beginnen, lijkt me wel wat.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:45 schreef icloud het volgende:
Volgt iemand de wedstrijd KAC Kenitra-MAS Fes?
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:50 schreef Buitendam het volgende:
Mods die 'dicht'-posts plaatsen om het volgende topic met 'Hoi' te beginnen.
Ongelofelijke debiel ben je ook.
Kon mij weinig boeien. Eerste 2 afleveringen gezien, maar weinig indruk gemaakt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Daarom ook na seizoen 1 mee gestopt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel jammer maar bij Dexter was dat echt verschrikkelijk
Dat vond ik wel echt afbreuk doen aan de serie. Met die kartels enzo was echt heel vet, maar het duurde gewoon te lang.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Klopt. Wel met heel veel plezier naar gekeken. Wat ik in deze serie knap vind is dat er geen losse eindjes zijn. Alles wordt gedaan met een reden en kent zijn weerslag. Dat vind ik knap. Maar ook hier had ik wel weer het gevoel dat vanwege zijn populariteit ook deze serie nodeloos werd gerekt.
Zag afgelopen week de laatste 15 minuten van een aflevering op tv en had er goede dingen over gehoord, dus nu even seizoen 1 downenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kon mij weinig boeien. Eerste 2 afleveringen gezien, maar weinig indruk gemaakt.
Dat laatste seizoen van Dexter was echt vreselijk slecht jaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel jammer maar bij Dexter was dat echt verschrikkelijk
Vikings is zeker een leuke serie, maar niet heel geniaal in mijn ogen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ik vond Jesse in het begin ietwat mongoloïde overkomen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:55 schreef Buitendam het volgende:
Personages in BB waren veel beter dan in Dexter. Daar was de meerderheid een karikatuur.
Dat was ie ookquote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
ik vond Jesse in het begin ietwat mongoloïde overkomen.
Maakt wel een mooie ontwikkeling door.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
ik vond Jesse in het begin ietwat mongoloïde overkomen.
Hoi GGMMquote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:57 schreef GGMM het volgende:
Dexter is een kutserie.
Personages in The Wire >>>die in BB trouwens
De eerste 4 seizoenen zeker niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:57 schreef GGMM het volgende:
Dexter is een kutserie.
Ik snap deze niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De eerste 4 seizoenen zeker niet.
De laatste 4 seizoenen ben ik het met je eens.
Dat de eerste vier seizoenen van Dexter gewoon goed waren en zeker niet kut, maar de laatste vier seizoenen van Dexter waren wel kut.quote:
Ik heb mij door seizoen 1 heen moeten worstelen. Meteen daarna gestopt. Verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat de eerste vier seizoenen van Dexter gewoon goed waren en zeker niet kut, maar de laatste vier seizoenen van Dexter waren wel kut.
Ik zat er bij Dexter sneller in dan bij BB en GoT moet ik eerlijk zeggen, al zijn die laatste 2 natuurlijk vele klassen beter dan Dexter.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb mij door seizoen 1 heen moeten worstelen. Meteen daarna gestopt. Verschrikkelijk.
Link.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:01 schreef Saind het volgende:
Rayban geeft 90 procent korting op hun website
dat is toch wel aanzienlijk
Daarom snap ik die 8 seizoenen ook niet. Personages zijn allemaal echt super "gemaakt". Zoals ik al zei vond ik 1 seizoen al een hele zit met die oppervlakkigheid.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zat er bij Dexter sneller in dan bij BB en GoT moet ik eerlijk zeggen, al zijn die laatste 2 natuurlijk vele klassen beter dan Dexter.
Da's niet de officiele site tjappie.quote:
nee dat zag ik na een minuutje.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Da's niet de officiele site tjappie.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:06 schreef Saind het volgende:
[..]
nee dat zag ik na een minuutje.
Shit zal wel nep zijn
Tja kijkcijfers waren goed blijkbaar en dan gaan die zenders maar weer een seizoen erbij bestellen omdat het zo lekker loopt. Zodat die schrijvers maar weer iets heel onwaarschijnlijks moeten bedenken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daarom snap ik die 8 seizoenen ook niet. Personages zijn allemaal echt super "gemaakt". Zoals ik al zei vond ik 1 seizoen al een hele zit met die oppervlakkigheid.
The Wirequote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:57 schreef GGMM het volgende:
Dexter is een kutserie.
True, maar over de hele serie gezien is het kut. Het is gewoon knap dat de schrijvers zo'n goed concept zo hebben weten te verpesten. Vond seizoen 3 overigens ook al niet echt boeiend.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De eerste 4 seizoenen zeker niet.
De laatste 4 seizoenen ben ik het met je eens.
Drizzt heeft smaakquote:
Hallo Stijn.quote:
De creativiteit bij de schrijvers raakte ook een beetje op toen de zender er telkens een nieuw seizoen bij bestelde.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, maar over de hele serie gezien is het kut. Het is gewoon knap dat de schrijvers zo'n goed concept zo hebben weten te verpesten. Vond seizoen 3 overigens ook al niet echt boeiend.
Ik kon echt nooit van die shit genieten. Weet niet of het kwam doordat de kop van die rooie me gewoon niet aan stond maar ik vond het na twee afleveringen echt heel kutquote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, maar over de hele serie gezien is het kut. Het is gewoon knap dat de schrijvers zo'n goed concept zo hebben weten te verpesten. Vond seizoen 3 overigens ook al niet echt boeiend.
[..]
Drizzt heeft smaak
[..]
Hallo Stijn.
chipsquote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga spaghetti maken, wat eten jullie?
Waarschijnlijk vanwege het goede optreden van Raybar180quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:01 schreef Saind het volgende:
Rayban geeft 90 procent korting op hun website
dat is toch wel aanzienlijk
Welke # ben jij geworden?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:25 schreef Cavaliers het volgende:
Als een van jullie hier #1 in wordt, krijgt Johannes een gratis La Chouffe van me: https://www.quizup.com/en(...)=all-time&country=NL
Jongens, ga je best doen!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:25 schreef Cavaliers het volgende:
Als een van jullie hier #1 in wordt, krijgt Johannes een gratis La Chouffe van me: https://www.quizup.com/en(...)=all-time&country=NL
Bedankt Roland, dit waardeer ik zeer.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mocht dit veranderen wens ik je alvast succes.
Hoi Cavaliers.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bedankt Roland, dit waardeer ik zeer.
Graag gedaanquote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bedankt Roland, dit waardeer ik zeer.
Dit lijkt mij een taak voor Johannes. Eerste echte klus als mod.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:34 schreef Cavaliers het volgende:
Kun je ook eigen quizzen maken, want een VI quiz zou niet misstaan.
En ik zou jou vernederen bij een dartsquiz.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:34 schreef Cavaliers het volgende:
Je kunt vragen insturen naar een bestaande categorieën. Maar gezien het aantal vragen dat je krijgt over oninteressante Amerikaanse sporten bij Sports General denk ik dat de app Amerikaans is.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:34 schreef Cavaliers het volgende:
Zet anders een Kahoot in elkaar.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kunt vragen insturen naar een bestaande categorieën. Maar gezien het aantal vragen dat je krijgt over oninteressante Amerikaanse sporten bij Sports General denk ik dat de app Amerikaans is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zocht me rot voor een met pokemon maar ik kon niets vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Staat in Gamesquote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zocht me rot voor een met pokemon maar ik kon niets vinden.
Ik doe alleen mee met sportquizzen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En ik zou jou vernederen bij een dartsquiz.
Ik heb je wel door.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik doe alleen mee met sportquizzen.
Wat zouden ze kunnen vragen over de Cleveland Cavaliers denk je?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik doe alleen mee met sportquizzen.
Ik ken alle 718 pokemon uit mijn hoofdquote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zocht me rot voor een met pokemon maar ik kon niets vinden.
Dat kan zo divers zijn. Ik vermoed iets over de #1 draft picks van de afgelopen jaren (Kyrie, Bennett, Wiggins), iets over The Q / Richfield Coliseum, vragen over het extreem goede team uit de jaren '80 (Mark Price (tevens tot voor kort #1 op de rankings voor 3 pt's made), Brad Daugherty).quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat zouden ze kunnen vragen over de Cleveland Cavaliers denk je?
Ik zou alleen vragen over Alley Oops mogelijk weten. Of iets met LeBron eventueel. Of Mart Smeets.
neger watquote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat kan zo divers zijn. Ik vermoed iets over de #1 draft picks van de afgelopen jaren (Kyrie, Bennett, Wiggins), iets over The Q / Richfield Coliseum, vragen over het extreem goede team uit de jaren '80 (Mark Price (tevens tot voor kort #1 op de rankings voor 3 pt's made), Brad Daugherty).
Ze doen ook wel obscure feitjes van lang geleden, hoe lang bestaat die club al?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat kan zo divers zijn. Ik vermoed iets over de #1 draft picks van de afgelopen jaren (Kyrie, Bennett, Wiggins), iets over The Q / Richfield Coliseum, vragen over het extreem goede team uit de jaren '80 (Mark Price (tevens tot voor kort #1 op de rankings voor 3 pt's made), Brad Daugherty).
Sinds 1970.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze doen ook wel obscure feitjes van lang geleden, hoe lang bestaat die club al?
Er was ook een keer een vraag en toen was het antwoord Magic Johnson.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Sinds 1970.
Ik denk dat ze ook wat vragen over ''The Shot'' van Michael Jordan.
Was de vraag: welke basketballer had HIV?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er was ook een keer een vraag en toen was het antwoord Magic Johnson.
Die had ik goed want de andere keuze mogelijkheden kende ik niet.
Ik geloof het niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Was de vraag: welke basketballer had HIV?
Ga spelen dan Ben.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:57 schreef Mani89 het volgende:
Is er ook een vraag, "Is basketbal een sport? "
Bedanktquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:00 schreef opperkleurder het volgende:
Recent Activity
Became best in Netherlands in Cleveland Cavaliers 3 minutes ago
Became best in Netherlands in Flags 57 minutes ago
Reached level 3 in Flags 59 minutes ago
Became best in Netherlands in Beer 1 hour ago
![]()
Dat is een biertje voor Johannes
Wat je maar wil lieverd.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gaan we een Wout van Aert quiz spelen?
Beste van 2015 dusquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is wel best in Januari 2015 he opperkleurder, dat moet je er even bij zeggen.
Zou nog indrukwekkender zijn als Cleveland in Texas lag.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik werd trouwens eerste na de nummer 1 van Texas te verslaan. Dat maakte het extra speciaal.
Ik ben nummer 1 in Bier en nummer 1 in Bierlogo'squote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:02 schreef Saind het volgende:
Als ik dit kon spelen zou ik jullie allemaal kunnen hebben.
Welke sport doet dat Cleveland eigenlijk?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou nog indrukwekkender zijn als Cleveland in Texas lag.
Er zitten ook allerlei Amerikaanse pilsjes tussen, daar word ik niet vrolijk van.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben nummer 1 in Bier en nummer 1 in Bierlogo's
Ik ben nummer 1 in Kpop.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:02 schreef Saind het volgende:
Als ik dit kon spelen zou ik jullie allemaal kunnen hebben.
Helemaal de hel is spaans en mexicaans pils.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zitten ook allerlei Amerikaanse pilsjes tussen, daar word ik niet vrolijk van.
wat voor vragen?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben nummer 1 in Bier en nummer 1 in Bierlogo's
Kom ik niet verder dan san miguel, estrella, corona en dos equosquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Helemaal de hel is spaans en mexicaans pils.
Resultaat telt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:04 schreef Cavaliers het volgende:
Erg moeilijk om nr. 1 te worden als je de enige bent die de quiz gedaan heeft in deze maand.
Ik zou je ownen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waar een bepaald bier vandaan komt, maar ook dingen over het brouwproces.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |