Bedanktquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:00 schreef opperkleurder het volgende:
Recent Activity
Became best in Netherlands in Cleveland Cavaliers 3 minutes ago
Became best in Netherlands in Flags 57 minutes ago
Reached level 3 in Flags 59 minutes ago
Became best in Netherlands in Beer 1 hour ago
![]()
Dat is een biertje voor Johannes
Wat je maar wil lieverd.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gaan we een Wout van Aert quiz spelen?
Beste van 2015 dusquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is wel best in Januari 2015 he opperkleurder, dat moet je er even bij zeggen.
Zou nog indrukwekkender zijn als Cleveland in Texas lag.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik werd trouwens eerste na de nummer 1 van Texas te verslaan. Dat maakte het extra speciaal.
Ik ben nummer 1 in Bier en nummer 1 in Bierlogo'squote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:02 schreef Saind het volgende:
Als ik dit kon spelen zou ik jullie allemaal kunnen hebben.
Welke sport doet dat Cleveland eigenlijk?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou nog indrukwekkender zijn als Cleveland in Texas lag.
Er zitten ook allerlei Amerikaanse pilsjes tussen, daar word ik niet vrolijk van.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben nummer 1 in Bier en nummer 1 in Bierlogo's
Ik ben nummer 1 in Kpop.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:02 schreef Saind het volgende:
Als ik dit kon spelen zou ik jullie allemaal kunnen hebben.
Helemaal de hel is spaans en mexicaans pils.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zitten ook allerlei Amerikaanse pilsjes tussen, daar word ik niet vrolijk van.
wat voor vragen?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben nummer 1 in Bier en nummer 1 in Bierlogo's
Kom ik niet verder dan san miguel, estrella, corona en dos equosquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Helemaal de hel is spaans en mexicaans pils.
Resultaat telt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:04 schreef Cavaliers het volgende:
Erg moeilijk om nr. 1 te worden als je de enige bent die de quiz gedaan heeft in deze maand.
Ik zou je ownen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waar een bepaald bier vandaan komt, maar ook dingen over het brouwproces.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |