SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Die berichten worden ook met het uur ergerWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
367 Billy Joel Leningrad![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
366 Lynyrd Skynyrd Free Bird![]()
365 Golden Earring Twilight Zone![]()
364 Joe Cocker With A Little Help From My…![]()
363 Muse Starlight![]()
362 Bruce Springsteen Badlands![]()
361 Andre Hazes Kleine Jongen![]()
360 Van Halen Running With The Devil![]()
359 Metallica Sad But TrueDe titel verwijst vast naar de hoge plek in de lijst?
358 Neil Young Rockin' In The Free World![]()
357 The Smiths There Is A Light That Never…Heb een enorme hekel ontwikkeld richting Morrissey. NWS / Morrissey in TivoliVredenburg: vleesverbod, ook in andere zalen
356 Mumford & Sons Little Lion Man![]()
![]()
Wat is er telkens met die OP bug?! Nu ook al op desktop
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Morrissey is wel een debiel ja[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Haten op de Smiths
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
die met oliebolluh aituh was gisteravond laat al het dieptepuntquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die berichten worden ook met het uur erger![]()
Serieus, Sad But True niet kennen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:57 schreef Elfletterig het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
363 Muse Starlight![]()
359 Metallica Sad But TrueDe titel verwijst vast naar de hoge plek in de lijst?
357 The Smiths There Is A Light That Never…Heb een enorme hekel ontwikkeld richting Morrissey. NWS / Morrissey in TivoliVredenburg: vleesverbod, ook in andere zalen
356 Mumford & Sons Little Lion ManNiets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Hij moet zich niet zo aanstellen als een klein kind. Dat hij geen vlees eet, prima maar ga anderen niet verbieden vlees te eten. Triest.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:56 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Dat weet je als organisator als je hem inhuurt. Kun je beter hun kwalijk nemen.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
367 Leningrad Billy Joel 1989![]()
366 Free Bird Lynyrd Skynyrd 1974![]()
365 Twilight Zone Golden Earring 1982![]()
364 With A Little Help From My Friends Joe Cocker 1968![]()
363 Starlight Muse 2006![]()
362 Badlands Bruce Springsteen 1978![]()
![]()
361 Kleine Jongen Andre Hazes 1990![]()
360 Running With The Devil Van Halen 1980![]()
![]()
359 Sad But True Metallica 1992![]()
![]()
358 Rockin' In The Free World Neil Young 1989![]()
357 There Is A Light That Never Goes Out The Smiths 1986![]()
356 Little Lion Man Mumford & Sons 2009
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
De leegheid van die levens schokt me.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Dan snap je het niet.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
363 Muse Starlight![]()
359 Metallica Sad But True![]()
357 The Smiths There Is A Light That Never…![]()
356 Mumford & Sons Little Lion Man
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
367 Billy Joel Leningrad
![]()
365 Golden Earring Twilight Zone
![]()
363 Muse Starlight
362 Bruce Springsteen Badlands
361 Andre Hazes Kleine Jongen
![]()
359 Metallica Sad But True![]()
![]()
![]()
357 The Smiths There Is A Light That Never…
![]()
Fixedquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:57 schreef Wave103 het volgende:
Inb4 depandawel, belegvarken en hansie hansie, hoyhoy, evenbellenmetlebera, consumentenbond[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Ik heb 1 heel overdreven Haags accent gehoord, dat was het hoogtepunt de afgelopen weekquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die met oliebolluh aituh was gisteravond laat al het dieptepuntWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Welke bug?quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:57 schreef Zaktabak het volgende:
Wat is er telkens met die OP bug?! Nu ook al op desktop![]()
Het beste nummer van het volgende uur is overduidelijke Sad But True.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Dat The Smiths er met 1 nummer instaan is bijna crimineel te noemen. Gelukkig is het wel 1 van hun beste.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik lees altijd van alles over The Smiths, maar ik heb serieus nog nooit een nummer van ze gehoord. Dat gaat het volgende uur dan eindelijk gebeuren.![]()
Maar het concert is je wel bevallen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hij moet zich niet zo aanstellen als een klein kind. Dat hij geen vlees eet, prima maar ga anderen niet verbieden vlees te eten. Triest.![]()
Reclamevulling:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
367 Billy Joel Leningrad
366 Lynyrd Skynyrd Free Bird
365 Golden Earring Twilight Zone
364 Joe Cocker With A Little Help From My…
363 Muse Starlight![]()
![]()
362 Bruce Springsteen Badlands
361 Andre Hazes Kleine Jongen
360 Van Halen Running With The Devil
359 Metallica Sad But True
358 Neil Young Rockin' In The Free World
357 The Smiths There Is A Light That Never…
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM![]()
Waaruit leid je dat af? Omdat ik er een cynische opmerking achter zet?quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Serieus, Sad But True niet kennen?![]()
Toen Metallica al over de top was en niet echt geweldige nummers meer maakte.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het beste nummer van het volgende uur is overduidelijke Sad But True.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
How Soon Is Now en Bigmouth volgend jaar erinquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:58 schreef Mani89 het volgende:
Dat The Smiths er met 1 nummer instaan is bijna crimineel te noemen. Gelukkig is het wel 1 van hun beste.
Metallicaquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het beste nummer van het volgende uur is overduidelijke Sad But True.stelletje oude wijven.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
The Healers staan hier ook nog in de kastquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Johnny Marr doet leuke dingen. Onder meer solo en binnen Electronic.![]()
![]()
Verwacht er niet teveel van.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik lees altijd van alles over The Smiths, maar ik heb serieus nog nooit een nummer van ze gehoord. Dat gaat het volgende uur dan eindelijk gebeuren.Ik ga naar goede concerten. Eagles bijv.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar het concert is je wel bevallen?Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Big mouth strikes again en/of panic ken je zeker.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik lees altijd van alles over The Smiths, maar ik heb serieus nog nooit een nummer van ze gehoord. Dat gaat het volgende uur dan eindelijk gebeuren.I love music |Ajax forever
quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:59 schreef Kingstown het volgende:
Reclamevulling:Bedankt Hans, vooral voor die youtube video prompt in die lijst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Eén te veel.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:58 schreef Mani89 het volgende:
Dat The Smiths er met 1 nummer instaan is bijna crimineel te noemen. Gelukkig is het wel 1 van hun beste.![]()
Van Halen
Zo
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waaruit leid je dat af? Omdat ik er een cynische opmerking achter zet?Master of Puppets is veel beter idd.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen Metallica al over de top was en niet echt geweldige nummers meer maakte.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
En welke goede dan?quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ga naar goede concerten. Eagles bijv.![]()
Moet lukken, aan mij zal het niet liggen in ieder geval.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:59 schreef laxus13 het volgende:
[..]
How Soon Is Now en Bigmouth volgend jaar erinReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Macintosh-user detectedquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:00 schreef Wave103 het volgende:
Ik zet m'n 'JAAAAAA' alvast onder de cmd+v voor komend uur
quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:01 schreef Wave103 het volgende:
Een ramkraak plegen terwijl al die automaten leeg zijn![]()
Belgen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:01 schreef Wave103 het volgende:
Een ramkraak plegen terwijl al die automaten leeg zijn
Omdat je een hekel hebt aan Morrissey vind je zn muziek verderfelijk?quote:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ga denk ik voor How Soon Is Now volgend jaarquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Moet lukken, aan mij zal het niet liggen in ieder geval.
![]()
![]()
goede keuze!quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:01 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ik ga denk ik voor How Soon Is Now volgend jaarI love music |Ajax forever
Het was al geen geweldenaar maar inmiddels kan hij er echt geen reet meer van achter de drums. Gênant.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
met sneuneus Lars als opperwijfReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Behalve M&S allemaal goed jaquote:
Idioot jaquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:01 schreef Wave103 het volgende:
Een ramkraak plegen terwijl al die automaten leeg zijn
Die boeit niet. Hetfield & Hammettquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
met sneuneus Lars als opperwijf
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Ik vind dat eigenlijk wel een prima liedje van zequote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jason!quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die boeit niet. Hetfield & Hammett![]()
En hun psychiaterquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die boeit niet. Hetfield & Hammett
Deze is best te doen ja.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk wel een prima liedje van zeDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Speciaal muzikaal opvoedingstaakje voor meisjes van 12. Zo hulpvaardig ben ik dan ook wel weer.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:00 schreef Zaktabak het volgende:
Bedankt Hans, vooral voor die youtube video prompt in die lijst.![]()
Het is bijna tijd voor mijn op één na favoriete nummer allertijden.
Tevens de plaat met het beste intro allertijden.![]()
![]()
ik heb net geld gehamsterd voor de zekerheid![]()
![]()
Heb morgenavond toch wat cash nodigWhen I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
Als je het afzet tegen de rest van het uur nietquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk wel een prima liedje van ze
ik heb geen probleem met de liedjes van metallica, alleen staat mij de mensen in de band mij niet aan..
Ze smelten de kazen!![]()
Ben ook schuldig hoor.quote:
Ik vind Sad But True minder. De rest is beter jaquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:03 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Als je het afzet tegen de rest van het uur niet[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
en dat is?quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:03 schreef Elfletterig het volgende:
Tevens de plaat met het beste intro allertijden.Ze smelten de kazen!![]()
The Smithsquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:03 schreef Elfletterig het volgende:
Tevens de plaat met het beste intro allertijden.
Ik heb net ook even gepind, voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:03 schreef Homdeck het volgende:
ik heb net geld gehamsterd voor de zekerheid![]()
![]()
Heb morgenavond toch wat cash nodig![]()
Dat intro
Vind ik mooier dan Piano Man
Ik heb vanmiddag op de heenweg in de auto lekker met die andere van Billy meegeblerd. Op de terugweg was het o..a. Karin Bloemen![]()
![]()
Ik ook. Veel mooier, zelfs. DIT hoort in de Top 10 van de Top 2000, niet Piano Man.quote:
Volgend jaar graag stuivertje wisselen.![]()
Lekker boeien waar de nummers staan (ok Blof graag alleen midden in de nacht), het is fijn dat we ze horen![]()
Dat was een matig blokje jaquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb vanmiddag op de heenweg in de auto lekker met die andere van Billy meegeblerd. Op de terugweg was het o..a. Karin Bloemen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat ook ja, heerlijk gay dat nummer.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:07 schreef richolio het volgende:
The Smiths hoort erin met this charming man.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik val bijna in slaap inderdaad.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
ik ben ook duf aan t worden... weinig slaap enzo..quote:
Jammer dat River Of Dreams er niet in staat. Daar heb ik op gestemd.Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.![]()
Ik ook. Nouja, tis nog maar een dagje.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ben ook duf aan t worden... weinig slaap enzo..[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
je ging zelf voor Bowie opstaanquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ben ook duf aan t worden... weinig slaap enzo..![]()
Ik moet vanavond extra vroeg naar bed van mijn moeder zodat ik extra fit ben om middernacht.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Lekkere meezingers heeft die inderdaad wel genoegquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:08 schreef MarijeH het volgende:
Jammer dat River Of Dreams er niet in staat. Daar heb ik op gestemd.
Ik ga straks de tune missen
Graag gedaanquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dankzij jou had ik vandaag Daddy Cool in mijn hoofd toen ik wakker werd! leuke cover wel
No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
weet ik.. was wel al wakker.. maar was er vanuit gegaan dat ik daarna nog wel een uurtje zou pitten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je ging zelf voor Bowie opstaanI love music |Ajax forever
Free Bird
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Ween, daar vind ik echt geen klap aanquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oh, de live versie, die duurt nog langer, kunnen ze meer afkappenNo Dukes of Hazzard in the classroom![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb ineens zin om dit nummer in Guitar Hero te spelen.. op Expert.
GTA San AndreasDit nummer als je de zonsondergang tegemoet vliegt in je privejet
quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:11 schreef Mani89 het volgende:
GTA San AndreasDit nummer als je de zonsondergang tegemoet vliegt met je privejet
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik haat The Smiths niet. Ik heb zelfs hun greatest hits-cd in de kast liggen. Maar ik snap de hype niet. Zo overdreven goed zijn ze niet. Veel nummers draaien allemaal dezelfde kant op, met identieke zanglijnen van Morrissey.quote:
En zoals gezegd heb ik een hekel aan Morrissey ontwikkeld. De man scheldt vleeseters uit voor pedofielen. Het is een soort extremistische vegetariër. Moby ook, maar die scheldt mensen niet verrot en dringt zijn mening niet op. Morrissey heeft voor mij afgedaan.![]()
Het is net Elvis...quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Was dit niet die band die nog steeds optreedt, ondanks dat de bandleden omgekomen zijn?![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:11 schreef MadMaster het volgende:
Binnenkort toch maar eens naar een concert van deze Lennard...
Uitgerekend hierbij beginnen over een vliegtuig...quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:11 schreef Mani89 het volgende:
GTA San AndreasDit nummer als je de zonsondergang tegemoet vliegt in je privejet
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Uiteraard. Na "Leningrad" is bijna alles minder. Er komt zelfs nog maar één nummer dat beter is.quote:![]()
Too soon?quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:12 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Uitgerekend hierbij beginnen over een vliegtuig...Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat is bij Metallica ook het geval en Bruce Springsteenquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Was dit niet die band die nog steeds optreedt, ondanks dat de bandleden omgekomen zijn?Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:12 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Uitgerekend hierbij beginnen over een vliegtuig...!
Leaving on a Jetplane[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat solo
Bij springsteen gaat t om de begeleidingsband. Weliswaar de meest epische begeleidingsband in de geschiedenis, maar die kan ook zonder optreden.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:12 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat is bij Metallica ook het geval en Bruce SpringsteenHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Alleen verloren die een ietwat kleiner deel van de band.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:12 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat is bij Metallica ook het geval en Bruce Springsteen"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Twilight Zone
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Twilight Zone
Vind ik de beste van Golden Earring, maar daar schijn ik vrij alleen in te staan.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
![]()
De beoogde zwanenzang van de Earring nu."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Mwah, ik ook wel denk ikquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Twilight Zone
Vind ik de beste van Golden Earring, maar daar schijn ik vrij alleen in te staan.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Al hun hits uit die tijd zijn gewoon top.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Twilight Zone
Vind ik de beste van Golden Earring, maar daar schijn ik vrij alleen in te staan.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Mee eensquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Twilight Zone
Vind ik de beste van Golden Earring, maar daar schijn ik vrij alleen in te staan.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
ik kan eigenlijk niet kiezen tussen deze en radar love als favorietquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Twilight Zone
Vind ik de beste van Golden Earring, maar daar schijn ik vrij alleen in te staan.Ze smelten de kazen!![]()
Dit is toch wel één van de slechtste songs van de Earring.
Alleen leuk door de basloop van Rinus en omdat je het in de USA regelmatig voorbij hoort komen...![]()
Wat een briljant nummer dat Free Bird. Zelfs ingekort nog mooi. Volgend jaar zet ik de goede versie wel op![]()
![]()
Ik ging deze film kijken omdát er zoveel over werd gezeikt ;')quote:
Zonder al het gezeik op internet over hoe slecht Twilight wel niet is had ik het nooit gekeken![]()
Dan was het me bespaard gebleven.
Long Blonde Animal vind ik ook erg fijn
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Zo? Afspraakje?quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo alle 4 die wijven wel geven hoor![]()
gewoon alleen maar fanservicequote:Op dinsdag 30 december 2014 16:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ging deze film kijken omdát er zoveel over werd gezeikt ;')
Zonder al het gezeik op internet over hoe slecht Twilight wel niet is had ik het nooit gekeken![]()
Dan was het me bespaard gebleven.
Ga je dat zo doen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo alle 4 die wijven wel geven hoor![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gewoon alleen maar fanservice
Hij heeft er zin in.quote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Flodderquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:16 schreef Berkery het volgende:
De clip bij dit nummer was van de toen onbekende Dick Maas
De mooiste van Joe...
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Wel de beste van Joe
Die cover van Ringo Starr en zijn vrienden vind ik minder.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:19 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vind de versie van The Beatles mooierGeldt ook voor de Flaming Lips versie.
Nog een versie
Eigenlijk luidt de eerste zin: what would you do if I sang out of tune, would you stand up and throw tomatos at me. Daar Ringo een beetje bang was dat dit echt zou gaan gebeuren, veranderde hij t maar naar would you stand up and walk out on meHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Volegnd jaar Delta Lady maar terug in de top 2000
When I was a child I had a fever.
quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
bohemian rhapsody van de muppets is ook goed, beter dan de coverquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:20 schreef Wave103 het volgende:
Vind ht origineel van the Muppets leukerZe smelten de kazen!![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eigenlijk luidt de eerste zin: what would you do if I sang out of tune, would you stand up and throw tomatos at me. Daar Ringo een beetje bang was dat dit echt zou gaan gebeuren, veranderde hij t maar naar would you stand up and walk out on me
Creep van Sad Kermitquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
bohemian rhapsody van de muppets is ook goed, beter dan de cover
quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die cover van Ringo Starr en zijn vrienden vind ik minder.Danny Boy van The Muppets, da's pas geniaalquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:20 schreef Wave103 het volgende:
Vind ht origineel van the Muppets leuker![]()
hier nog eenquote:
Do you need anybody![]()
![]()
Muse![]()
![]()
Muse is prima, maar dit nummer is niet zo bijzonder[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit is wel een van hun minste nummers, maar nog steeds goed
De tijd van mijn Muse-fandom is ook wel voorbij, al kan ik er nog steeds prima naar luisteren[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Rellende_Rotscholier
![]()
Nee, dit is wel een beetje niveau SkyRadio.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Muse is prima, maar dit nummer is niet zo bijzonderHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Muse is mijn favoriete band, en inderdaad, starlight is mwoaaahThe distance between insanity and genius is measured only by success![]()
+1quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Muse is prima, maar dit nummer is niet zo bijzonderI love music |Ajax forever
Bas en drums vind ik best lekker, jammer van het pianootje.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, dit is wel een beetje niveau SkyRadio.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het is nog maar een paar jaar dat ze er überhaupt instaan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Dit is wel een van hun minste nummers, maar nog steeds goedDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Leuk, Muse. Maar is t toch net niet voor mij.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
bij mij bungelt ie onderaanquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:24 schreef Elfletterig het volgende:
Deze DJ is veruit mijn favoriet van het stel.When I was a child I had a fever.
Jullie moeten goed luisteren naar de 's' van Matt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Volgend jaar moeten we er meer Muse-nummers instemmen. Te beginnen met Hysteria.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Van Black Holes is Map Of The Problematique wel de beste, denk ik.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Duidelijk. Knights is te kitsch en de rest haalt het niet bij dat niveau.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Van Black Holes is Map Of The Problematique wel de beste, denk ik.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik vind het wel een aardige band. Ben niet echt fan of zo, maar ik hoor wel dat het goed is wat ze doen. Het subtiele lage elektronica in hun muziek bevalt me ook wel. En melodisch zit het vaak prima in elkaar.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Leuk, Muse. Maar is t toch net niet voor mij.
Ze doen me soms aan Queen denken.![]()
Ik ben Muse wel een beetje zat aan het worden, geen verkeerde band maar moet er niet veel naar luisteren.For you, there'll be no more crying.
Take A Bow is live wel tof.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Duidelijk. Knights is te kitsch en de rest haalt het niet bij dat niveau.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ik denk dat andere artiesten meer hulp nodig hebben dan muse.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:25 schreef Szura het volgende:
Volgend jaar moeten we er meer Muse-nummers instemmen. Te beginnen met Hysteria.I love music |Ajax forever
Mij om het even. Het zijn de twee beste nummers van het album.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Duidelijk. Knights is te kitsch en de rest haalt het niet bij dat niveau.The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Dat heb ik bij Brian Mayquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:26 schreef Elfletterig het volgende:
Ze doen me soms aan Queen denken.When I was a child I had a fever.
heel herkenbaar.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:26 schreef laxus13 het volgende:
Ik ben Muse wel een beetje zat aan het worden, geen verkeerde band maar moet er niet veel naar luisteren.I love music |Ajax forever
Tja, ieder z'n smaak hè? Ik vind Wouter van der Goes prettig om naar te luisteren. Hij praat rustig en presenteert echt in dienst van de muziek. Sommige dj's vinden zichzelf belangrijker dan de platen die ze draaien.quote:![]()
Net als dat Too Much Love Will Kill You.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het wel een aardige band. Ben niet echt fan of zo, maar ik hoor wel dat het goed is wat ze doen. Het subtiele lage elektronica in hun muziek bevalt me ook wel. En melodisch zit het vaak prima in elkaar.
Ze doen me soms aan Queen denken.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Origin en Absolution is Muse in topvorm.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Kut, ben weer eens te laat met een grapquote:
Marianne Rosenberg - Ich Bin Wie Duquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik denk dat andere artiesten meer hulp nodig hebben dan muse.
Die krijgt volgend jaar volle bak steun van fok!The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
uprisingquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:27 schreef SonicVolcano het volgende:
Origin en Absolution is Muse in topvorm.
beste nummerZe smelten de kazen!![]()
Ik vind Showbiz met verve hun beste album. Die heeft Sunburn en Fillipquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:27 schreef SonicVolcano het volgende:
Origin en Absolution is Muse in topvorm.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
The Boss
Scherp hoorquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net als dat Too Much Love Will Kill You.Dat is wel de running gag van dit jaar hè? Misschien moet -ie maar eens in de OP.
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Deze vind ik wel vrij matig van BruceHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
quote:For you, there'll be no more crying.
Ik vind alle albums goed, alleen Origin en Absolution steken er voor mij echt bovenuit.quote:
Sowieso moet je Muse live zien. Dan zijn ze nog veel beter.
Uprising heeft een heerlijke bas
Ik kom binnen net met Muse en nu Brucelekker hoor
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Ik tot vorig jaar ook niet eigenlijk. Is ineens omgeslagenquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:28 schreef Stickertje het volgende:
bruce springsteen.. heb er niet veel mee![]()
Ik nog minder...quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:28 schreef Stickertje het volgende:
bruce springsteen.. heb er niet veel mee![]()
Dat intro van Bruce doet me ergens aan denken. Een ander nummer begint met precies zo'n riedeltje. Ritmisch identiek. Ik ga erop komen.![]()
Bruce, zou m nooit opzetten maar vind er weinig mis mee[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Heb hier nog een live dvd liggen van Bruce
Toen ze nog echte jonkies waren. Ook een heerlijk album.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Showbiz met verve hun beste album. Die heeft Sunburn en Fillip
Maar als ik Stockholm Syndrome weer hoor...damn
Ik vind Born to Run een vrij gelijk intro hebben.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:29 schreef Elfletterig het volgende:
Dat intro van Bruce doet me ergens aan denken. Een ander nummer begint met precies zo'n riedeltje. Ritmisch identiek. Ik ga erop komen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit inderderdaad.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bruce, zou m nooit opzetten maar vind er weinig mis meeDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
En terecht!quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:27 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Marianne Rosenberg - Ich Bin Wie Du
Die krijgt volgend jaar volle bak steun van fok!I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Forum Opties Forumhop: Hop naar: