Ik ook. Veel mooier, zelfs. DIT hoort in de Top 10 van de Top 2000, niet Piano Man.quote:
Dat was een matig blokje jaquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb vanmiddag op de heenweg in de auto lekker met die andere van Billy meegeblerd. Op de terugweg was het o..a. Karin Bloemen
Dat ook ja, heerlijk gay dat nummer.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:07 schreef richolio het volgende:
The Smiths hoort erin met this charming man.
Ik val bijna in slaap inderdaad.quote:
ik ben ook duf aan t worden... weinig slaap enzo..quote:
Ik ook. Nouja, tis nog maar een dagje.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ben ook duf aan t worden... weinig slaap enzo..
je ging zelf voor Bowie opstaanquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ben ook duf aan t worden... weinig slaap enzo..
Lekkere meezingers heeft die inderdaad wel genoegquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:08 schreef MarijeH het volgende:
Jammer dat River Of Dreams er niet in staat. Daar heb ik op gestemd.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dankzij jou had ik vandaag Daddy Cool in mijn hoofd toen ik wakker werd! leuke cover wel
weet ik.. was wel al wakker.. maar was er vanuit gegaan dat ik daarna nog wel een uurtje zou pitten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je ging zelf voor Bowie opstaan
Ween, daar vind ik echt geen klap aanquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb ineens zin om dit nummer in Guitar Hero te spelen.. op Expert.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:11 schreef Mani89 het volgende:
GTA San AndreasDit nummer als je de zonsondergang tegemoet vliegt met je privejet
Ik haat The Smiths niet. Ik heb zelfs hun greatest hits-cd in de kast liggen. Maar ik snap de hype niet. Zo overdreven goed zijn ze niet. Veel nummers draaien allemaal dezelfde kant op, met identieke zanglijnen van Morrissey.quote:
Het is net Elvis...quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Was dit niet die band die nog steeds optreedt, ondanks dat de bandleden omgekomen zijn?
quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:11 schreef MadMaster het volgende:
Binnenkort toch maar eens naar een concert van deze Lennard...
Uitgerekend hierbij beginnen over een vliegtuig...quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:11 schreef Mani89 het volgende:
GTA San AndreasDit nummer als je de zonsondergang tegemoet vliegt in je privejet
Uiteraard. Na "Leningrad" is bijna alles minder. Er komt zelfs nog maar één nummer dat beter is.quote:
Too soon?quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:12 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Uitgerekend hierbij beginnen over een vliegtuig...
Dat is bij Metallica ook het geval en Bruce Springsteenquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Was dit niet die band die nog steeds optreedt, ondanks dat de bandleden omgekomen zijn?
quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:12 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Uitgerekend hierbij beginnen over een vliegtuig...
Bij springsteen gaat t om de begeleidingsband. Weliswaar de meest epische begeleidingsband in de geschiedenis, maar die kan ook zonder optreden.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:12 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat is bij Metallica ook het geval en Bruce Springsteen
Alleen verloren die een ietwat kleiner deel van de band.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:12 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat is bij Metallica ook het geval en Bruce Springsteen
Mwah, ik ook wel denk ikquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Twilight Zone
Vind ik de beste van Golden Earring, maar daar schijn ik vrij alleen in te staan.
Al hun hits uit die tijd zijn gewoon top.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Twilight Zone
Vind ik de beste van Golden Earring, maar daar schijn ik vrij alleen in te staan.
Mee eensquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Twilight Zone
ik kan eigenlijk niet kiezen tussen deze en radar love als favorietquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Twilight Zone
Ik ging deze film kijken omdát er zoveel over werd gezeikt ;')quote:
Zo? Afspraakje?quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo alle 4 die wijven wel geven hoor
gewoon alleen maar fanservicequote:Op dinsdag 30 december 2014 16:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ging deze film kijken omdát er zoveel over werd gezeikt ;')
Zonder al het gezeik op internet over hoe slecht Twilight wel niet is had ik het nooit gekeken![]()
Dan was het me bespaard gebleven.
Ga je dat zo doen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo alle 4 die wijven wel geven hoor
quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gewoon alleen maar fanservice
Hij heeft er zin in.quote:
Flodderquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:16 schreef Berkery het volgende:
De clip bij dit nummer was van de toen onbekende Dick Maas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |