Ik ook. Veel mooier, zelfs. DIT hoort in de Top 10 van de Top 2000, niet Piano Man.quote:
Dat was een matig blokje jaquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb vanmiddag op de heenweg in de auto lekker met die andere van Billy meegeblerd. Op de terugweg was het o..a. Karin Bloemen
Dat ook ja, heerlijk gay dat nummer.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:07 schreef richolio het volgende:
The Smiths hoort erin met this charming man.
Ik val bijna in slaap inderdaad.quote:
ik ben ook duf aan t worden... weinig slaap enzo..quote:
Ik ook. Nouja, tis nog maar een dagje.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ben ook duf aan t worden... weinig slaap enzo..
je ging zelf voor Bowie opstaanquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ben ook duf aan t worden... weinig slaap enzo..
Lekkere meezingers heeft die inderdaad wel genoegquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:08 schreef MarijeH het volgende:
Jammer dat River Of Dreams er niet in staat. Daar heb ik op gestemd.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dankzij jou had ik vandaag Daddy Cool in mijn hoofd toen ik wakker werd! leuke cover wel
weet ik.. was wel al wakker.. maar was er vanuit gegaan dat ik daarna nog wel een uurtje zou pitten.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je ging zelf voor Bowie opstaan
Ween, daar vind ik echt geen klap aanquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb ineens zin om dit nummer in Guitar Hero te spelen.. op Expert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |