Ik haat The Smiths niet. Ik heb zelfs hun greatest hits-cd in de kast liggen. Maar ik snap de hype niet. Zo overdreven goed zijn ze niet. Veel nummers draaien allemaal dezelfde kant op, met identieke zanglijnen van Morrissey.quote:
Het is net Elvis...quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Was dit niet die band die nog steeds optreedt, ondanks dat de bandleden omgekomen zijn?
quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:11 schreef MadMaster het volgende:
Binnenkort toch maar eens naar een concert van deze Lennard...
Uitgerekend hierbij beginnen over een vliegtuig...quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:11 schreef Mani89 het volgende:
GTA San AndreasDit nummer als je de zonsondergang tegemoet vliegt in je privejet
Uiteraard. Na "Leningrad" is bijna alles minder. Er komt zelfs nog maar één nummer dat beter is.quote:
Too soon?quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:12 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Uitgerekend hierbij beginnen over een vliegtuig...
Dat is bij Metallica ook het geval en Bruce Springsteenquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Was dit niet die band die nog steeds optreedt, ondanks dat de bandleden omgekomen zijn?
quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:12 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Uitgerekend hierbij beginnen over een vliegtuig...
Bij springsteen gaat t om de begeleidingsband. Weliswaar de meest epische begeleidingsband in de geschiedenis, maar die kan ook zonder optreden.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:12 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat is bij Metallica ook het geval en Bruce Springsteen
Alleen verloren die een ietwat kleiner deel van de band.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:12 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat is bij Metallica ook het geval en Bruce Springsteen
Mwah, ik ook wel denk ikquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Twilight Zone
Vind ik de beste van Golden Earring, maar daar schijn ik vrij alleen in te staan.
Al hun hits uit die tijd zijn gewoon top.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Twilight Zone
Vind ik de beste van Golden Earring, maar daar schijn ik vrij alleen in te staan.
Mee eensquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Twilight Zone
ik kan eigenlijk niet kiezen tussen deze en radar love als favorietquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Twilight Zone
Ik ging deze film kijken omdát er zoveel over werd gezeikt ;')quote:
Zo? Afspraakje?quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo alle 4 die wijven wel geven hoor
gewoon alleen maar fanservicequote:Op dinsdag 30 december 2014 16:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ging deze film kijken omdát er zoveel over werd gezeikt ;')
Zonder al het gezeik op internet over hoe slecht Twilight wel niet is had ik het nooit gekeken![]()
Dan was het me bespaard gebleven.
Ga je dat zo doen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo alle 4 die wijven wel geven hoor
quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gewoon alleen maar fanservice
Hij heeft er zin in.quote:
Flodderquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:16 schreef Berkery het volgende:
De clip bij dit nummer was van de toen onbekende Dick Maas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |