Kut, ben weer eens te laat met een grapquote:
Marianne Rosenberg - Ich Bin Wie Duquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik denk dat andere artiesten meer hulp nodig hebben dan muse.
uprisingquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:27 schreef SonicVolcano het volgende:
Origin en Absolution is Muse in topvorm.
Ik vind Showbiz met verve hun beste album. Die heeft Sunburn en Fillipquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:27 schreef SonicVolcano het volgende:
Origin en Absolution is Muse in topvorm.
Scherp hoorquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net als dat Too Much Love Will Kill You.
quote:
Ik vind alle albums goed, alleen Origin en Absolution steken er voor mij echt bovenuit.quote:
Ik tot vorig jaar ook niet eigenlijk. Is ineens omgeslagenquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:28 schreef Stickertje het volgende:
bruce springsteen.. heb er niet veel mee
Ik nog minder...quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:28 schreef Stickertje het volgende:
bruce springsteen.. heb er niet veel mee
Toen ze nog echte jonkies waren. Ook een heerlijk album.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Showbiz met verve hun beste album. Die heeft Sunburn en Fillip
Ik vind Born to Run een vrij gelijk intro hebben.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:29 schreef Elfletterig het volgende:
Dat intro van Bruce doet me ergens aan denken. Een ander nummer begint met precies zo'n riedeltje. Ritmisch identiek. Ik ga erop komen.
Dit inderderdaad.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bruce, zou m nooit opzetten maar vind er weinig mis mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |