quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:19 schreef BillDauterive het volgende:
Ik vind de versie van The Beatles mooierGeldt ook voor de Flaming Lips versie.
quote:
bohemian rhapsody van de muppets is ook goed, beter dan de coverquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:20 schreef Wave103 het volgende:
Vind ht origineel van the Muppets leuker
quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eigenlijk luidt de eerste zin: what would you do if I sang out of tune, would you stand up and throw tomatos at me. Daar Ringo een beetje bang was dat dit echt zou gaan gebeuren, veranderde hij t maar naar would you stand up and walk out on me
Creep van Sad Kermitquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
bohemian rhapsody van de muppets is ook goed, beter dan de cover
quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die cover van Ringo Starr en zijn vrienden vind ik minder.
Danny Boy van The Muppets, da's pas geniaalquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:20 schreef Wave103 het volgende:
Vind ht origineel van the Muppets leuker
hier nog eenquote:
Nee, dit is wel een beetje niveau SkyRadio.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Muse is prima, maar dit nummer is niet zo bijzonder
+1quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Muse is prima, maar dit nummer is niet zo bijzonder
Bas en drums vind ik best lekker, jammer van het pianootje.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, dit is wel een beetje niveau SkyRadio.
Het is nog maar een paar jaar dat ze er überhaupt instaan.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Dit is wel een van hun minste nummers, maar nog steeds goed
bij mij bungelt ie onderaanquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:24 schreef Elfletterig het volgende:
Deze DJ is veruit mijn favoriet van het stel.
Duidelijk. Knights is te kitsch en de rest haalt het niet bij dat niveau.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Van Black Holes is Map Of The Problematique wel de beste, denk ik.
Ik vind het wel een aardige band. Ben niet echt fan of zo, maar ik hoor wel dat het goed is wat ze doen. Het subtiele lage elektronica in hun muziek bevalt me ook wel. En melodisch zit het vaak prima in elkaar.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Leuk, Muse. Maar is t toch net niet voor mij.
Take A Bow is live wel tof.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Duidelijk. Knights is te kitsch en de rest haalt het niet bij dat niveau.
Ik denk dat andere artiesten meer hulp nodig hebben dan muse.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:25 schreef Szura het volgende:
Volgend jaar moeten we er meer Muse-nummers instemmen. Te beginnen met Hysteria.
Mij om het even. Het zijn de twee beste nummers van het album.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Duidelijk. Knights is te kitsch en de rest haalt het niet bij dat niveau.
Dat heb ik bij Brian Mayquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:26 schreef Elfletterig het volgende:
Ze doen me soms aan Queen denken.
heel herkenbaar.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:26 schreef laxus13 het volgende:
Ik ben Muse wel een beetje zat aan het worden, geen verkeerde band maar moet er niet veel naar luisteren.
Tja, ieder z'n smaak hè? Ik vind Wouter van der Goes prettig om naar te luisteren. Hij praat rustig en presenteert echt in dienst van de muziek. Sommige dj's vinden zichzelf belangrijker dan de platen die ze draaien.quote:
Net als dat Too Much Love Will Kill You.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het wel een aardige band. Ben niet echt fan of zo, maar ik hoor wel dat het goed is wat ze doen. Het subtiele lage elektronica in hun muziek bevalt me ook wel. En melodisch zit het vaak prima in elkaar.
Ze doen me soms aan Queen denken.
Kut, ben weer eens te laat met een grapquote:
Marianne Rosenberg - Ich Bin Wie Duquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik denk dat andere artiesten meer hulp nodig hebben dan muse.
uprisingquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:27 schreef SonicVolcano het volgende:
Origin en Absolution is Muse in topvorm.
Ik vind Showbiz met verve hun beste album. Die heeft Sunburn en Fillipquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:27 schreef SonicVolcano het volgende:
Origin en Absolution is Muse in topvorm.
Scherp hoorquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net als dat Too Much Love Will Kill You.
quote:
Ik vind alle albums goed, alleen Origin en Absolution steken er voor mij echt bovenuit.quote:
Ik tot vorig jaar ook niet eigenlijk. Is ineens omgeslagenquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:28 schreef Stickertje het volgende:
bruce springsteen.. heb er niet veel mee
Ik nog minder...quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:28 schreef Stickertje het volgende:
bruce springsteen.. heb er niet veel mee
Toen ze nog echte jonkies waren. Ook een heerlijk album.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Showbiz met verve hun beste album. Die heeft Sunburn en Fillip
Ik vind Born to Run een vrij gelijk intro hebben.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:29 schreef Elfletterig het volgende:
Dat intro van Bruce doet me ergens aan denken. Een ander nummer begint met precies zo'n riedeltje. Ritmisch identiek. Ik ga erop komen.
Dit inderderdaad.quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bruce, zou m nooit opzetten maar vind er weinig mis mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |