Maar het concert is je wel bevallen?quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hij moet zich niet zo aanstellen als een klein kind. Dat hij geen vlees eet, prima maar ga anderen niet verbieden vlees te eten. Triest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waaruit leid je dat af? Omdat ik er een cynische opmerking achter zet?quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Serieus, Sad But True niet kennen?
Toen Metallica al over de top was en niet echt geweldige nummers meer maakte.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het beste nummer van het volgende uur is overduidelijke Sad But True.
How Soon Is Now en Bigmouth volgend jaar erinquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:58 schreef Mani89 het volgende:
Dat The Smiths er met 1 nummer instaan is bijna crimineel te noemen. Gelukkig is het wel 1 van hun beste.
Metallicaquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het beste nummer van het volgende uur is overduidelijke Sad But True.
The Healers staan hier ook nog in de kastquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Johnny Marr doet leuke dingen. Onder meer solo en binnen Electronic.![]()
Verwacht er niet teveel van.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik lees altijd van alles over The Smiths, maar ik heb serieus nog nooit een nummer van ze gehoord. Dat gaat het volgende uur dan eindelijk gebeuren.
Ik ga naar goede concerten. Eagles bijv.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar het concert is je wel bevallen?
Big mouth strikes again en/of panic ken je zeker.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik lees altijd van alles over The Smiths, maar ik heb serieus nog nooit een nummer van ze gehoord. Dat gaat het volgende uur dan eindelijk gebeuren.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:59 schreef Kingstown het volgende:
Reclamevulling:Bedankt Hans, vooral voor die youtube video prompt in die lijst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Eén te veel.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:58 schreef Mani89 het volgende:
Dat The Smiths er met 1 nummer instaan is bijna crimineel te noemen. Gelukkig is het wel 1 van hun beste.
quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waaruit leid je dat af? Omdat ik er een cynische opmerking achter zet?
Master of Puppets is veel beter idd.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen Metallica al over de top was en niet echt geweldige nummers meer maakte.
En welke goede dan?quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ga naar goede concerten. Eagles bijv.
Moet lukken, aan mij zal het niet liggen in ieder geval.quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:59 schreef laxus13 het volgende:
[..]
How Soon Is Now en Bigmouth volgend jaar erin
Macintosh-user detectedquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:00 schreef Wave103 het volgende:
Ik zet m'n 'JAAAAAA' alvast onder de cmd+v voor komend uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |