SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dit boeit me niet.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Zitten ze nou weer te azen op de lapo?
The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Blijkbaar.quote:Op maandag 29 december 2014 23:30 schreef Sfeermaker het volgende:
Zitten ze nou weer te azen op de lapo?De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Stayin AliveWat een drekplaat.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
In een razende reeks als dit heeft de lapo helemaal geen betekenis stelletje huilbaby's.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik 2 keer geloof ikquote:Op maandag 29 december 2014 23:31 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb ze 5x live gezien, volgens mij.![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Guilty pleasure? Gewoon een pleasure!Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Oehhh Yeahhh
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Tja, Mani hè?quote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
ik had een fantastische TTquote:Op maandag 29 december 2014 23:31 schreef Mani89 het volgende:
In een razende reeks als dit heeft de lapo helemaal geen betekenis stelletje huilbaby's.(en het was mijn beurt)
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 23:32 schreef Martinello het volgende:
Staying Alive![]()
![]()
![]()
Alleen Barry is er nog
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Jaloers dat iedereen R.E.M. live gezien heeft. De band staat bovenaan mijn must-see lijstje, jammer dat ze gestopt zijn.![]()
Met die gaystemmetjes.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOTGENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOT GENOTReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Steen In Je Lijf![]()
Ok dan bied ik bij deze mijn verontschuldigingen aan! Ik heb gewoon razende ADHD.quote:Op maandag 29 december 2014 23:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik had een fantastische TT(en het was mijn beurt)
Steen in je lijf xd[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tja, blijkbaar zijn er meerderen in dit topic die jouw gekaap niet zo leuk vinden, huilbabyquote:Op maandag 29 december 2014 23:31 schreef Mani89 het volgende:
In een razende reeks als dit heeft de lapo helemaal geen betekenis stelletje huilbaby's.
Erg jammer.quote:Op maandag 29 december 2014 23:32 schreef BillDauterive het volgende:
Jaloers dat iedereen R.E.M. live gezien heeft. De band staat bovenaan mijn must-see lijstje, jammer dat ze gestopt zijn.
We hebben ze zelfs gezien in Rome.Mooier kan bijna niet.
Make love, not war ☮![]()
ga wiet roken!quote:Op maandag 29 december 2014 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok dan bied ik bij deze mijn verontschuldigingen aan! Ik heb gewoon razende ADHD.I love music |Ajax forever
Weer op je mobielquote:
ha - ha - ha - ha , steen in me laaaaaaaaaa haaaaaaaaa ...quote:The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Ik heb misschien wel 4 topics geopend van de 127quote:Op maandag 29 december 2014 23:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tja, blijkbaar zijn er meerderen in dit topic die jouw gekaap niet zo leuk vinden, huilbabyhet is wat allemaal zeg, zo'n TT.
Tivoliquote:Op maandag 29 december 2014 23:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Erg jammer.
We hebben ze zelfs gezien in Rome.Mooier kan bijna niet.
![]()
maar Rome is nummer 2
Dat vind ik op zich niet minder.quote:Op maandag 29 december 2014 23:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zit me net te bedenken.. I Don't Feel Like Dancin' heeft maar 1x in de lijst gestaan.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Staying aliiiiiiiiiiihiiiiiiiiiihihiiiiiiiiiiiiihiiive![]()
![]()
Rickyquote:
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Dit is veel mooier dan de Bee Gees.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wie stemt hier op? Dat nasale stemgeluid, gatverdamme!I love music |Ajax forever
Kennelijk doet het je veel want je zat te wachten om 'm te kapenquote:Op maandag 29 december 2014 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb misschien wel 4 topics geopend van de 127het is wat allemaal zeg, zo'n TT.
![]()
![]()
Lana Del Rey
Meh, niet mijn ding
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
577 Train Drops Of Jupiter (Tell Me)
576 De Poema's Zij Maakt Het VerschilReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik vind dit echt een ijzersterk lied
Jonge dames blijken dit geweldig te vinden.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Ja deze wel ja, er moest gebruik worden gemaakt van elke seconde dat R.E.M. op was.quote:Op maandag 29 december 2014 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
Kennelijk doet het je veel want je zat te wachten om 'm te kapenReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Mensen met een slechte smaak?quote:Op maandag 29 december 2014 23:35 schreef peaceman het volgende:
Wie stemt hier op? Dat nasale stemgeluid, gatverdamme!![]()
![]()
ken nie wachtenquote:Op maandag 29 december 2014 23:35 schreef Mani89 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
577 Train Drops Of Jupiter (Tell Me)
576 De Poema's Zij Maakt Het Verschil![]()
ik vind het een schande dat dit zingen genoemd wordtquote:Op maandag 29 december 2014 23:35 schreef Sfeermaker het volgende:
Ik vind dit echt een ijzersterk lied
Niet alleen jonge damesquote:Op maandag 29 december 2014 23:36 schreef DeJori het volgende:
Jonge dames blijken dit geweldig te vinden.
Ik moest Lana Del Ray downloaden en branden voor mijn moeder.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
slaap lekkerquote:Op maandag 29 december 2014 23:36 schreef Doedezemaar het volgende:
voor D. en
![]()
![]()
voor iedereen, ik ga slapen
quote:Op maandag 29 december 2014 23:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Stelletje treehugging hippies zijn we ook he?
mislukt? ze leeft nog..quote:Op maandag 29 december 2014 23:36 schreef Mani89 het volgende:
Ik moest Lana Del Ray downloaden en branden van mijn moeder.I love music |Ajax forever
quote:Op maandag 29 december 2014 23:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja deze wel ja, er moest gebruik worden gemaakt van elke seconde dat R.E.M. op was.![]()
![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 23:36 schreef Doedezemaar het volgende:
voor D. en
![]()
![]()
voor D. en
![]()
![]()
Had het maar bij branden gehouden.quote:Op maandag 29 december 2014 23:36 schreef Mani89 het volgende:
Ik moest Lana Del Ray downloaden en branden voor mijn moeder.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 29 december 2014 23:36 schreef Doedezemaar het volgende:
voor D. en
![]()
![]()
voor D. en
![]()
![]()
Haha kijk jou dan gefrustreerd zijn. Man On The Moonquote:
Sweet dreamsquote:Op maandag 29 december 2014 23:36 schreef Doedezemaar het volgende:
voor D. en
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan het best aanhoren tbhquote:Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Is het zo slecht?quote:Op maandag 29 december 2014 23:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Had het maar bij branden gehouden.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Trusten!quote:Op maandag 29 december 2014 23:36 schreef Doedezemaar het volgende:
voor D. en
![]()
![]()
Just remember, it’s not a lie if you believe it.![]()
als ik goede zang wil horen luister ik naar mijn vriendinquote:Op maandag 29 december 2014 23:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind het een schande dat dit zingen genoemd wordt![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 23:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Haha kijk jou dan gefrustreerd zijn. Man On The Moon
wat zingt ze?quote:Op maandag 29 december 2014 23:38 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
als ik goede zang wil horen luister ik naar mijn vriendin
De top 2000 staat nu eenmaal vol met liedjes die er uit springen. Zo'n liedje als dit hoor je op de radio en het klinkt meteen apart. Dat je de radio de volgende keer weer wat harder zet.beter een knipoog dan een blauw oog![]()
Ok, ik vind dit op zich niet heel slecht klinken.quote:Op maandag 29 december 2014 23:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niet zo heel slecht, maar ik zou het niet opzetten,Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Traingoden.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
![]()
Hier heb ik op gestemd
Beste van Train welFor you, there'll be no more crying.
ik zit nog liever in de trein en dat wil wat zeggen!I love music |Ajax forever
Nu gaat mute even aan. Train is instant kotsmateriaal. Ik snap niet dat iemand daarna kan luisteren![]()
![]()
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Dat is You're the Voice.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat wel ja, de rest is niet zo veel aan. Maar dezequote:
DIT YOU SAIL ACROSS THE SUN DID YOU MAKE IT TO THE MILKY WAAAYReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:
Uit de tijd dat we nog hoopten dat het een one hit wonder zou zijn.I love music |Ajax forever
Toch geen eendagsvlieg, maar het heeft zo'n 10 jaar geduurd. Ik vond 50 ways to say goodbye mooier.. maar die staat er niet meer in![]()
![]()
ik heb meerdere malen aangegeven dat ze met de voice mee moet doen, o.a. vanwege een prachtig stemgeluid, maar dat wil ze nietquote:. Achja, geef 'r eens ongelijk. De voice is ook maar
Nee ze is niet bekend. Gewoon dat meisje dat de beste act had op de middelbare school en nu meedoet aan lokale muziekavondjes.The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Sterker nog, we hadden niet eens meer de vrees dat dat niet zo zou zijn.quote:Op maandag 29 december 2014 23:41 schreef peaceman het volgende:
Uit de tijd dat we nog hoopten dat het een one hit wonder zou zijn.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Drive By en 50 Ways vind ik ook nog wel okéquote:
Volgend uur zie ik ook alweer een hoop genotsplaten.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Mani we zijn wat wansmaak van je gewend maar vandaag trek je het wel echt naar het uiterste.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
als ze echt goed is, komt ze er vanzelf.quote:Op maandag 29 december 2014 23:41 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
ik heb meerdere malen aangegeven dat ze met de voice mee moet doen, o.a. vanwege een prachtig stemgeluid, maar dat wil ze niet. Achja, geef 'r eens ongelijk. De voice is ook maar
Reclame muziek bah
Als ik iets uit reclames ken dan verpest het het hele nummer voor mij. Omdat ik er een een soort van psychologische afkeer tegen heb ontwikkeld.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'![]()
klopt. er was geen aanleiding om te denken dat het nog erger zou worden.quote:Op maandag 29 december 2014 23:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Sterker nog, we hadden niet eens meer de vrees dat dat niet zo zou zijn.I love music |Ajax forever
Oh, had m'n bericht nog aangevuldquote:Op maandag 29 december 2014 23:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
als ze echt goed is, komt ze er vanzelf.
Ze draaien op Sky Radio nu meer verschillende soorten muziek. Eerst moesten ze helemaal niks van rap hebben (ze haalden ook stukken uit nummers zoals alle coupletten van Where is the love?) maar nu draaien ze dat ook gewoon.![]()
Ik vind ook een hoop verantwoorde nummers leuk vandaag!quote:Op maandag 29 december 2014 23:42 schreef DeJori het volgende:
Mani we zijn wat wansmaak van je gewend maar vandaag trek je het wel echt naar het uiterste.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Volgend uur wel wat lekker platen ja:Maar ook Adele helaasquote:571 Joe Cocker You Are So Beautiful
570 Men At Work Down Under
569 Earth Wind & Fire Boogie Wonderland
568 Genesis Land Of Confusion
567 Fleetwood Mac Rhiannon
ik zie het. je hebt me wel nieuwsgierig gemaaktquote:Op maandag 29 december 2014 23:43 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Oh, had m'n bericht nog aangevuld
Die cumbek hadden ze niet moeten doen jaquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die van Paul Simon vind ik beterquote:Op maandag 29 december 2014 23:41 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Drive By en 50 Ways vind ik ook nog wel oké[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Poema genotFor you, there'll be no more crying.
Rellende_Rotscholier
![]()
Zij maakt het verschil
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Alweer een mooi nummer van De Poema's.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Uiteraard ik ookquote:Op maandag 29 december 2014 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die van Paul Simon vind ik beter
Alle tunes staan in de OP geloof ikquote:Op maandag 29 december 2014 23:44 schreef het_fokschaap het volgende:
wat is die piano tune tijdens iedere aankondiging ook alweer ?![]()
![]()
Ach man, The Voice is ook allemaal gemanipuleerd hoor. Vriendinnetje van me heeft meegedaan dit jaar, en zij kan écht fantastisch zingen. Was ook door de eerste audities. Maar toen voor de opnames voor de Jury moest ze kiezen uit 2 nummers die haar allebei niet lagen en de muziek was verkeerd afgesteld waardoor ze zichzelf niet kon horen. Niet door dus. Voor haar was een meisje die zichzelf begeleidde op de piano, zij kon dus wel alles horen en was wel doorquote:Op maandag 29 december 2014 23:41 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
ik heb meerdere malen aangegeven dat ze met de voice mee moet doen, o.a. vanwege een prachtig stemgeluid, maar dat wil ze niet. Achja, geef 'r eens ongelijk. De voice is ook maar
Nee ze is niet bekend. Gewoon dat meisje dat de beste act had op de middelbare school en nu meedoet aan lokale muziekavondjes.
quote:Op maandag 29 december 2014 23:44 schreef Fred_B het volgende:
Deze is wel beter te doen dan dat Houten Hart.Make love, not war ☮![]()
de enige van de 3 die echt kan zingen.quote:I love music |Ajax forever
Deze![]()
Nee dan toch liever de vorige kneiter van de Poema'sFor you, there'll be no more crying.
Klopt, dit had ook helemaal niet misstaan in de Top 2000.quote:Op maandag 29 december 2014 23:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
de enige van de 3 die echt kan zingen.
Rellende_Rotscholier
![]()
Terecht groot hart.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
blijft jammer dat De Poema`s niet meer dingen hebben uitgebrachtHow can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
Nederlanders kunnen soms best goede muziek maken.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Oké, ja zonde. Het repertoire liedjes waaruit je mag kiezen is erg beperkt. Mijn vriendin heeft dan ook nog het voordeel dat ze zichzelf kan begeleiden op piano en gitaar.quote:Op maandag 29 december 2014 23:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ach man, The Voice is ook allemaal gemanipuleerd hoor. Vriendinnetje van me heeft meegedaan dit jaar, en zij kan écht fantastisch zingen. Was ook door de eerste audities. Maar toen voor de opnames voor de Jury moest ze kiezen uit 2 nummers die haar allebei niet lagen en de muziek was verkeerd afgesteld waardoor ze zichzelf niet kon horen. Niet door dus. Voor haar was een meisje die zichzelf begeleidde op de piano, zij kon dus wel alles horen en was wel door
Ik Mis Niets is ook zo'n mooi lied van De Poema'squote:Op maandag 29 december 2014 23:47 schreef Timo20 het volgende:
blijft jammer dat De Poema`s niet meer dingen hebben uitgebracht![]()
![]()
Ik denk dat ik wel kan gaan slapen zo
572 Stromae Alors On Danse
571 Joe Cocker You Are So Beautiful
566 Barry Ryan Eloise
565 The Clash London Calling
564 Bon Jovi It's My Life
563 Adele Turning Tables
562 Don McLean American Pie
561 Eros Ramazzotti Musica E
560 Keane Sovereign Light Cafe
559 Niels Geusebroek Take Your Time Girl![]()
Dat is wel een voordeel inderdaadquote:Op maandag 29 december 2014 23:47 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Oké, ja zonde. Het repertoire liedjes waaruit je mag kiezen is erg beperkt. Mijn vriendin heeft dan ook nog het voordeel dat ze zichzelf kan begeleiden op piano en gitaar.![]()
Hoe het zo allemaal ging leek het net alsof ze haar er gewoon niet in wilden ofzo
JA JA JA![]()
560 Keane Sovereign Light CafeReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Kan zo op een tegeltje.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Down Underquote:Op maandag 29 december 2014 23:48 schreef D. het volgende:
566 Barry Ryan Eloise
563 Adele Turning Tables
559 Niels Geusebroek Take Your Time Girl
Bon Jovi
John Mayer
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Zwaaaartekracht[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gaan slapen als Boogie Wonderland op isquote:Op maandag 29 december 2014 23:48 schreef D. het volgende:
566 Barry Ryan Eloise
563 Adele Turning Tables
John MayergodFor you, there'll be no more crying.
John Mayer![]()
Gravity![]()
Na dit nummer ga ik er vandoor. Tot Morgen
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.![]()
Heb nooit wat gehad met de Poema's trouwens, maar hij viel zonet eigenlijk best goed. En ik denk dat ik het een mooie plaat begin te vinden.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Zo nog ff het volgende uur mee pakken en dan lekker slapen
quote:Op maandag 29 december 2014 23:49 schreef MarijeH het volgende:
John Mayer![]()
Gravity![]()
Echt he.quote:Op maandag 29 december 2014 23:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kan zo op een tegeltje.![]()
Niet tegelijk neem ik aanquote:Op maandag 29 december 2014 23:47 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Oké, ja zonde. Het repertoire liedjes waaruit je mag kiezen is erg beperkt. Mijn vriendin heeft dan ook nog het voordeel dat ze zichzelf kan begeleiden op piano en gitaar.![]()
![]()
Gewoon prima Hollandse popmuziek.quote:Op maandag 29 december 2014 23:49 schreef Zaktabak het volgende:
Heb nooit wat gehad met de Poema's trouwens, maar hij viel zonet eigenlijk best goed. En ik denk dat ik het een mooie plaat begin te vinden.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
572 Stromae Alors On Danse![]()
![]()
566 Barry Ryan Eloise
563 Adele Turning Tables
Ajoh, prachtig uurtjequote:Op maandag 29 december 2014 23:48 schreef D. het volgende:
566 Barry Ryan Eloise
563 Adele Turning Tables
559 Niels Geusebroek Take Your Time Girl![]()
![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 23:49 schreef MarijeH het volgende:
John Mayer![]()
Gravity![]()
Prima uurtje komt eraan, we gaan nog niet naar bed!Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Maar 3in zo'n vol lijstje
Alleen jammer van Stroma, overgewaardeerde kutartiest.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Misschien was ze een dertien in een dozijn meisje. Je ziet ook altijd bij de battles dat ze de zelfde types tegenover elkaar zetten, eigenlijk heel hard, maar er werd altijd gekozen uit 'het beste blonde meisje van 20', het 'beste pianomeisje'.quote:Op maandag 29 december 2014 23:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is wel een voordeel inderdaad![]()
Hoe het zo allemaal ging leek het net alsof ze haar er gewoon niet in wilden ofzoThe distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Zlataquote:Op maandag 29 december 2014 23:50 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb liever Gravity van Zlata![]()
[ afbeelding ]
wel een nummer waar ik op gestemd heb volgend uur maar mijn bed is ook aantrekkelijkWhen I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 23:51 schreef Mani89 het volgende:
Alleen jammer van Stroma, overgewaardeerde kutartiest.![]()
Stromae![]()
![]()
+1quote:Op maandag 29 december 2014 23:51 schreef Homdeck het volgende:
wel een nummer waar ik op gestemd heb volgend uur maar mijn bed is ook aantrekkelijkDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Later heb ik een muur vol met tegeltjes.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik ga lekker slapen, niks interessants waar ik voor wakker wil blijven in het komende uurtje
I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Formidable vind ik echtquote:![]()
![]()
Maar deze vind ik wel leuk![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaa Gitaren![]()
Dat ben ik niet met je eens. Wat is er overgewaardeerd aan hem?quote:Op maandag 29 december 2014 23:51 schreef Mani89 het volgende:
Alleen jammer van Stroma, overgewaardeerde kutartiest.![]()
Metallica.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op maandag 29 december 2014 23:52 schreef djenneke het volgende:
Ik ga lekker slapen, niks interessants waar ik voor wakker wil blijven in het komende uurtje
Ik kom er zo aanquote:Op maandag 29 december 2014 23:52 schreef djenneke het volgende:
Ik ga lekker slapen, niks interessants waar ik voor wakker wil blijven in het komende uurtje![]()
![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 23:52 schreef djenneke het volgende:
Wauw das best een geniaal idee eigenlijk.quote:Op maandag 29 december 2014 23:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Later heb ik een muur vol met tegeltjes.![]()
Hehe.quote:
Ik vind dat hij één van de weinigen is in het dance genre die vernieuwend is en aandacht besteed aan zijn teksten.![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 23:53 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja, wij gaan hier ook afsluitentruste
quote:Op maandag 29 december 2014 23:53 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Danku, jij ookquote:
Rellende_Rotscholier
![]()
Ja toch. Gaan we gewoon uitvoeren.quote:Op maandag 29 december 2014 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wauw das best een geniaal idee eigenlijk.Slechtste live optreden dat ik ooit heb gezien.quote:Op maandag 29 december 2014 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Metallica, oude lullen rockmuziek.
Slaap lekkerquote:Op maandag 29 december 2014 23:52 schreef djenneke het volgende:
quote:Op maandag 29 december 2014 23:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja toch. Gaan we gewoon uitvoeren.
[..]
Slechtste live optreden dat ik ooit heb gezien.waarom slecht?
Ze smelten de kazen!![]()
Oeehh na 1 uur nog The Power Of Love, dit wordt een latertje
Slaap lekkerquote:Op maandag 29 december 2014 23:53 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Heb m'n vriendin gevraagd of ik een link naar een vimeo filmpje van haar mag plaatsen, maar ze wil anoniem blijven.quote:The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Omdat ze er niets van kunnen.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Het nummer werkt me gewoon op de zenuwen.quote:Op maandag 29 december 2014 23:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Formidable vind ik juist echt, daar heb ik ook op gestemd.
Dat pianoriedeltje, en dat gejank met z'n stem. Brrr![]()
Ik krijg er letterlijk rillingen van![]()
Maar goed, dat vinden anderen weer van liedjes die ik wel mooi vind
Rellende_Rotscholier
![]()
Ziggy
Dacht je dat het pech was?quote:Op maandag 29 december 2014 23:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat ze er niets van kunnen.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
![]()
![]()
Tja, artiesten die anoniem willen blijven schoppen het meestal niet zo verquote:Op maandag 29 december 2014 23:55 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Heb m'n vriendin gevraagd of ik een link naar een vimeo filmpje van haar mag plaatsen, maar ze wil anoniem blijven.![]()
![]()
Bowie![]()
![]()
ik wilde ze eigenlijk graag live zienquote:Op maandag 29 december 2014 23:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat ze er niets van kunnen.
Ze smelten de kazen!![]()
Ik heb zojuist Lana del Rey bijvoorbeeld maar net weten te overlevenquote:Op maandag 29 december 2014 23:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het nummer werkt me gewoon op de zenuwen.
Dat pianoriedeltje, en dat gejank met z'n stem. Brrr![]()
Ik krijg er letterlijk rillingen van![]()
Maar goed, dat vinden anderen weer van liedjes die ik wel mooi vind![]()
![]()
Daar was wet mee hè?quote:Op maandag 29 december 2014 23:56 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, artiesten die anoniem willen blijven schoppen het meestal niet zo ver
Hey! Jij nog wakker?quote:
Daar heb ik ook niks mee, maar dat vind ik ook niet afschuwelijk ofzo. Bij Formidable loop ik altijd weg ofzoquote:Op maandag 29 december 2014 23:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb zojuist Lana del Rey bijvoorbeeld maar net weten te overleven![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Played Guitarquote:
Er komt veel moois vannacht wat ik ga missen
Grappig. Nee, Lana vind ik echt heel erg. En ook nog typische hipstermuziek.quote:Op maandag 29 december 2014 23:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar heb ik ook niks mee, maar dat vind ik ook niet afschuwelijk ofzo. Bij Formidable loop ik altijd weg ofzo![]()
![]()
Inderdaad, ik had FM overigens al op de lijst met Oh Well.quote:De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
heb je een dm gestuurd..quote:
Rellende_Rotscholier
![]()
quote:
Nog steeds tranen van het lachen.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
566 Eloise Barry Ryan 1968 100 97 83 117 108 141 127 145 70 110 258 261 365 410 553 566[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Er komen veel platen langs die gevoelsmatig minimaal een dag te vroeg zijn.quote:De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 23:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Grappig. Nee, Lana vind ik echt heel erg. En ook nog typische hipstermuziek.![]()
Ik heb het ook met een nummer van Sigur Rós, zou niet weten hoe die heet (m'n broertje heeft er een tijdje naar geluisterd) en die werkte me zo verschrikkelijk op de zenuwenBrrr
quote:Op maandag 29 december 2014 23:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd. Meestal niet erg bevredigend.![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Enige hersencellen stierven af.quote:Op maandag 29 december 2014 23:59 schreef Strani het volgende:
Ik vinut heel leuk om naar jullie te luisterah tijdes 't etah van de oliebollah.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ohja oliebollen. Morgen maar eens bakken.quote:Op maandag 29 december 2014 23:59 schreef Strani het volgende:
Ik vinut heel leuk om naar jullie te luisterah tijdes 't etah van de oliebollah."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
echt ditquote:Op maandag 29 december 2014 23:59 schreef Strani het volgende:
Ik vinut heel leuk om naar jullie te luisterah tijdes 't etah van de oliebollah.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 23:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nog steeds tranen van het lachen.![]()
1 van de allerbeste Gijpmomenten
quote:Op maandag 29 december 2014 23:59 schreef D. het volgende:
Ik ga achter Djen aan
Fijne voorzetting van de avond allenSlaap lekker
Heb je je broertje ervoor in elkaar geslagen?quote:Op maandag 29 december 2014 23:59 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik heb het ook met een nummer van Sigur Rós, zou niet weten hoe die heet (m'n broertje heeft er een tijdje naar geluisterd) en die werkte me zo verschrikkelijk op de zenuwenBrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |