Slaap lekkerquote:Op maandag 29 december 2014 23:53 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja, wij gaan hier ook afsluitentruste
Heb m'n vriendin gevraagd of ik een link naar een vimeo filmpje van haar mag plaatsen, maar ze wil anoniem blijven.quote:
Omdat ze er niets van kunnen.quote:
Het nummer werkt me gewoon op de zenuwen.quote:Op maandag 29 december 2014 23:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Formidable vind ik juist echt, daar heb ik ook op gestemd.
Dacht je dat het pech was?quote:Op maandag 29 december 2014 23:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat ze er niets van kunnen.
Tja, artiesten die anoniem willen blijven schoppen het meestal niet zo verquote:Op maandag 29 december 2014 23:55 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Heb m'n vriendin gevraagd of ik een link naar een vimeo filmpje van haar mag plaatsen, maar ze wil anoniem blijven.
ik wilde ze eigenlijk graag live zienquote:Op maandag 29 december 2014 23:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat ze er niets van kunnen.
Ik heb zojuist Lana del Rey bijvoorbeeld maar net weten te overlevenquote:Op maandag 29 december 2014 23:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het nummer werkt me gewoon op de zenuwen.
Dat pianoriedeltje, en dat gejank met z'n stem. Brrr![]()
Ik krijg er letterlijk rillingen van![]()
Maar goed, dat vinden anderen weer van liedjes die ik wel mooi vind
Daar was wet mee hè?quote:Op maandag 29 december 2014 23:56 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, artiesten die anoniem willen blijven schoppen het meestal niet zo ver
Hey! Jij nog wakker?quote:
Daar heb ik ook niks mee, maar dat vind ik ook niet afschuwelijk ofzo. Bij Formidable loop ik altijd weg ofzoquote:Op maandag 29 december 2014 23:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb zojuist Lana del Rey bijvoorbeeld maar net weten te overleven
Played Guitarquote:
Grappig. Nee, Lana vind ik echt heel erg. En ook nog typische hipstermuziek.quote:Op maandag 29 december 2014 23:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar heb ik ook niks mee, maar dat vind ik ook niet afschuwelijk ofzo. Bij Formidable loop ik altijd weg ofzo![]()
Inderdaad, ik had FM overigens al op de lijst met Oh Well.quote:
heb je een dm gestuurd..quote:
quote:
Er komen veel platen langs die gevoelsmatig minimaal een dag te vroeg zijn.quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 23:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Grappig. Nee, Lana vind ik echt heel erg. En ook nog typische hipstermuziek.
quote:Op maandag 29 december 2014 23:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd. Meestal niet erg bevredigend.
Enige hersencellen stierven af.quote:Op maandag 29 december 2014 23:59 schreef Strani het volgende:
Ik vinut heel leuk om naar jullie te luisterah tijdes 't etah van de oliebollah.
Ohja oliebollen. Morgen maar eens bakken.quote:Op maandag 29 december 2014 23:59 schreef Strani het volgende:
Ik vinut heel leuk om naar jullie te luisterah tijdes 't etah van de oliebollah.
echt ditquote:Op maandag 29 december 2014 23:59 schreef Strani het volgende:
quote:Op maandag 29 december 2014 23:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nog steeds tranen van het lachen.
quote:Op maandag 29 december 2014 23:59 schreef D. het volgende:
Ik ga achter Djen aan
Fijne voorzetting van de avond allen
Heb je je broertje ervoor in elkaar geslagen?quote:Op maandag 29 december 2014 23:59 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik heb het ook met een nummer van Sigur Rós, zou niet weten hoe die heet (m'n broertje heeft er een tijdje naar geluisterd) en die werkte me zo verschrikkelijk op de zenuwenBrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |