Slaap lekkerquote:Op maandag 29 december 2014 23:53 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ja, wij gaan hier ook afsluitentruste
Heb m'n vriendin gevraagd of ik een link naar een vimeo filmpje van haar mag plaatsen, maar ze wil anoniem blijven.quote:
Omdat ze er niets van kunnen.quote:
Het nummer werkt me gewoon op de zenuwen.quote:Op maandag 29 december 2014 23:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Formidable vind ik juist echt, daar heb ik ook op gestemd.
Dacht je dat het pech was?quote:Op maandag 29 december 2014 23:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat ze er niets van kunnen.
Tja, artiesten die anoniem willen blijven schoppen het meestal niet zo verquote:Op maandag 29 december 2014 23:55 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Heb m'n vriendin gevraagd of ik een link naar een vimeo filmpje van haar mag plaatsen, maar ze wil anoniem blijven.
ik wilde ze eigenlijk graag live zienquote:Op maandag 29 december 2014 23:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat ze er niets van kunnen.
Ik heb zojuist Lana del Rey bijvoorbeeld maar net weten te overlevenquote:Op maandag 29 december 2014 23:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het nummer werkt me gewoon op de zenuwen.
Dat pianoriedeltje, en dat gejank met z'n stem. Brrr![]()
Ik krijg er letterlijk rillingen van![]()
Maar goed, dat vinden anderen weer van liedjes die ik wel mooi vind
Daar was wet mee hè?quote:Op maandag 29 december 2014 23:56 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, artiesten die anoniem willen blijven schoppen het meestal niet zo ver
Hey! Jij nog wakker?quote:
Daar heb ik ook niks mee, maar dat vind ik ook niet afschuwelijk ofzo. Bij Formidable loop ik altijd weg ofzoquote:Op maandag 29 december 2014 23:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb zojuist Lana del Rey bijvoorbeeld maar net weten te overleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |