Maar ook Adele helaasquote:571 Joe Cocker You Are So Beautiful
570 Men At Work Down Under
569 Earth Wind & Fire Boogie Wonderland
568 Genesis Land Of Confusion
567 Fleetwood Mac Rhiannon
ik zie het. je hebt me wel nieuwsgierig gemaaktquote:Op maandag 29 december 2014 23:43 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Oh, had m'n bericht nog aangevuld
Die cumbek hadden ze niet moeten doen jaquote:
Die van Paul Simon vind ik beterquote:Op maandag 29 december 2014 23:41 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Drive By en 50 Ways vind ik ook nog wel oké
Uiteraard ik ookquote:Op maandag 29 december 2014 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die van Paul Simon vind ik beter
Alle tunes staan in de OP geloof ikquote:Op maandag 29 december 2014 23:44 schreef het_fokschaap het volgende:
wat is die piano tune tijdens iedere aankondiging ook alweer ?
Ach man, The Voice is ook allemaal gemanipuleerd hoor. Vriendinnetje van me heeft meegedaan dit jaar, en zij kan écht fantastisch zingen. Was ook door de eerste audities. Maar toen voor de opnames voor de Jury moest ze kiezen uit 2 nummers die haar allebei niet lagen en de muziek was verkeerd afgesteld waardoor ze zichzelf niet kon horen. Niet door dus. Voor haar was een meisje die zichzelf begeleidde op de piano, zij kon dus wel alles horen en was wel doorquote:Op maandag 29 december 2014 23:41 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
ik heb meerdere malen aangegeven dat ze met de voice mee moet doen, o.a. vanwege een prachtig stemgeluid, maar dat wil ze niet. Achja, geef 'r eens ongelijk. De voice is ook maar
Nee ze is niet bekend. Gewoon dat meisje dat de beste act had op de middelbare school en nu meedoet aan lokale muziekavondjes.
quote:Op maandag 29 december 2014 23:44 schreef Fred_B het volgende:
Deze is wel beter te doen dan dat Houten Hart.
de enige van de 3 die echt kan zingen.quote:
Klopt, dit had ook helemaal niet misstaan in de Top 2000.quote:Op maandag 29 december 2014 23:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
de enige van de 3 die echt kan zingen.
Terecht groot hart.quote:
Oké, ja zonde. Het repertoire liedjes waaruit je mag kiezen is erg beperkt. Mijn vriendin heeft dan ook nog het voordeel dat ze zichzelf kan begeleiden op piano en gitaar.quote:Op maandag 29 december 2014 23:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ach man, The Voice is ook allemaal gemanipuleerd hoor. Vriendinnetje van me heeft meegedaan dit jaar, en zij kan écht fantastisch zingen. Was ook door de eerste audities. Maar toen voor de opnames voor de Jury moest ze kiezen uit 2 nummers die haar allebei niet lagen en de muziek was verkeerd afgesteld waardoor ze zichzelf niet kon horen. Niet door dus. Voor haar was een meisje die zichzelf begeleidde op de piano, zij kon dus wel alles horen en was wel door
Ik Mis Niets is ook zo'n mooi lied van De Poema'squote:Op maandag 29 december 2014 23:47 schreef Timo20 het volgende:
blijft jammer dat De Poema`s niet meer dingen hebben uitgebracht
Dat is wel een voordeel inderdaadquote:Op maandag 29 december 2014 23:47 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Oké, ja zonde. Het repertoire liedjes waaruit je mag kiezen is erg beperkt. Mijn vriendin heeft dan ook nog het voordeel dat ze zichzelf kan begeleiden op piano en gitaar.
Kan zo op een tegeltje.quote:
Down Underquote:Op maandag 29 december 2014 23:48 schreef D. het volgende:
Ik denk dat ik wel kan gaan slapen zo
572 Stromae Alors On Danse
571 Joe Cocker You Are So Beautiful
566 Barry Ryan Eloise
565 The Clash London Calling
564 Bon Jovi It's My Life
563 Adele Turning Tables
562 Don McLean American Pie
561 Eros Ramazzotti Musica E
560 Keane Sovereign Light Cafe
559 Niels Geusebroek Take Your Time Girl
Gaan slapen als Boogie Wonderland op isquote:Op maandag 29 december 2014 23:48 schreef D. het volgende:
Ik denk dat ik wel kan gaan slapen zo
572 Stromae Alors On Danse
571 Joe Cocker You Are So Beautiful
566 Barry Ryan Eloise
565 The Clash London Calling
564 Bon Jovi It's My Life
563 Adele Turning Tables
562 Don McLean American Pie
561 Eros Ramazzotti Musica E
560 Keane Sovereign Light Cafe
559 Niels Geusebroek Take Your Time Girl
quote:Op maandag 29 december 2014 23:49 schreef MarijeH het volgende:
John Mayer![]()
Gravity![]()
Na dit nummer ga ik er vandoor. Tot Morgen
Echt he.quote:Op maandag 29 december 2014 23:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kan zo op een tegeltje.
Niet tegelijk neem ik aanquote:Op maandag 29 december 2014 23:47 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Oké, ja zonde. Het repertoire liedjes waaruit je mag kiezen is erg beperkt. Mijn vriendin heeft dan ook nog het voordeel dat ze zichzelf kan begeleiden op piano en gitaar.
Gewoon prima Hollandse popmuziek.quote:Op maandag 29 december 2014 23:49 schreef Zaktabak het volgende:
Heb nooit wat gehad met de Poema's trouwens, maar hij viel zonet eigenlijk best goed. En ik denk dat ik het een mooie plaat begin te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |