quote:Op maandag 29 december 2014 23:36 schreef Doedezemaar het volgende:
voor D. en
![]()
![]()
voor iedereen, ik ga slapen
Haha kijk jou dan gefrustreerd zijn. Man On The Moonquote:
Sweet dreamsquote:Op maandag 29 december 2014 23:36 schreef Doedezemaar het volgende:
voor D. en
![]()
![]()
Ik kan het best aanhoren tbhquote:
Is het zo slecht?quote:Op maandag 29 december 2014 23:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Had het maar bij branden gehouden.
Trusten!quote:Op maandag 29 december 2014 23:36 schreef Doedezemaar het volgende:
voor D. en
![]()
![]()
als ik goede zang wil horen luister ik naar mijn vriendinquote:Op maandag 29 december 2014 23:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind het een schande dat dit zingen genoemd wordt
quote:Op maandag 29 december 2014 23:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Haha kijk jou dan gefrustreerd zijn. Man On The Moon
wat zingt ze?quote:Op maandag 29 december 2014 23:38 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
als ik goede zang wil horen luister ik naar mijn vriendin![]()
Ok, ik vind dit op zich niet heel slecht klinken.quote:Op maandag 29 december 2014 23:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niet zo heel slecht, maar ik zou het niet opzetten,
Dat is You're the Voice.quote:
quote:
Dat wel ja, de rest is niet zo veel aan. Maar dezequote:
quote:
ik heb meerdere malen aangegeven dat ze met de voice mee moet doen, o.a. vanwege een prachtig stemgeluid, maar dat wil ze nietquote:
Sterker nog, we hadden niet eens meer de vrees dat dat niet zo zou zijn.quote:Op maandag 29 december 2014 23:41 schreef peaceman het volgende:
Uit de tijd dat we nog hoopten dat het een one hit wonder zou zijn.
Drive By en 50 Ways vind ik ook nog wel okéquote:
als ze echt goed is, komt ze er vanzelf.quote:Op maandag 29 december 2014 23:41 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
ik heb meerdere malen aangegeven dat ze met de voice mee moet doen, o.a. vanwege een prachtig stemgeluid, maar dat wil ze niet. Achja, geef 'r eens ongelijk. De voice is ook maar
klopt. er was geen aanleiding om te denken dat het nog erger zou worden.quote:Op maandag 29 december 2014 23:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Sterker nog, we hadden niet eens meer de vrees dat dat niet zo zou zijn.
Oh, had m'n bericht nog aangevuldquote:Op maandag 29 december 2014 23:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
als ze echt goed is, komt ze er vanzelf.
Ik vind ook een hoop verantwoorde nummers leuk vandaag!quote:Op maandag 29 december 2014 23:42 schreef DeJori het volgende:
Mani we zijn wat wansmaak van je gewend maar vandaag trek je het wel echt naar het uiterste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |