SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Second Round
Saturday December 27
Afternoon Session
13:40 Robert Thornton v Ronnie Baxter 4-0
15:15 Terry Jenkins v Lawrence Ryder 4-0
16:45 Peter Wright v Ronny Huybrechts 4-1
Evening Session
20:10 Dave Chisnall v Benito van de Pas 2-4
21:40 Michael van Gerwen v Sascha Stein 4-1
23:15 Gary Anderson v Jelle Klaasen 4-3
Sunday December 28
Afternoon Session
13:40 Andy Hamilton v Kyle Anderson 4-2
15:15 Cristo Reyes v Kevin Painter 4-3
16:45 Ian White v Kim Huybrechts 3-4
Evening Session
20:10 Darren Webster v Dean Winstanley 3-4
21:40 Phil Taylor v Mark Webster 4-0
23:15 Adrian Lewis v Keegan Brown 4-2
Monday December 29
Afternoon Session
13:40 Brendan Dolan v Michael Smith 2-4
15:15 Max Hopp v Vincent van der Voort 0-4
16:45 Raymond van Barneveld v Jamie Caven 4-3
Evening Session
20:10 James Wade v Stephen Bunting 1-4
Third Round
21:40 Michael van Gerwen v Terry Jenkins
23:15 Benito van de Pas v Robert Thornton
Tuesday December 30
Afternoon Session
13:40 Peter Wright v Andy Hamilton
15:15 Gary Anderson v Cristo Reyes
16:45 Dean Winstanley v Vincent van der Voort
Evening Session
20:10 Adrian Lewis v Raymond van Barneveld
21:40 Phil Taylor v Kim Huybrechts
23:15 Stephen Bunting v Michael Smith
Quarter-Finals
Thursday January 1
20:10 Wright/Hamilton v G. Anderson/Reyes
22:00 Van Gerwen/Jenkins v Van de Pas/Thornton
Friday January 2
20:10 Taylor/K. Huybrechts v /Winstanley/Van der Voort
22:00 Lewis/Van Barneveld v Bunting/Smith
Handige websites
Live Score
Nieuws
PDC op Twitter
PDC op Youtube
Darts Database
Wikipedia Nederland
Wikipedia England
Simba180 fansite
http://web.archive.org/we(...)wardvancuilenborg.nl
Nationaliteiten (21):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
Alexandra Palace, London.
Wanneer?
18-23 december, 27-30 december, 1-4 januari.
Kan ik dit ook ergens zien?
Ja, op RTL7 (of je zoekt een Sky Sports stream).
Al zegt Mardle bij Sky Sports dat iedere wedstrijd amazing is.twitter:Wayne501Mardle twitterde op maandag 29-12-2014 om 22:18:29You guys must be enjoying this. What a match. @SkySportsDarts #MvGvTheBull. reageer retweet
OH HELLOOOO!!!!quote:Op maandag 29 december 2014 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Al zegt Mardle bij Sky Sports dat iedere wedstrijd amazing is.twitter:Wayne501Mardle twitterde op maandag 29-12-2014 om 22:18:29You guys must be enjoying this. What a match. @SkySportsDarts #MvGvTheBull. reageer retweet
Present.quote:Op maandag 29 december 2014 22:03 schreef Max23 het volgende:
Haxball?
http://www.haxball.com/?r(...)4cb6d6f2f391d37e9dce
Was mijn eerste haxball ervaring.quote:Op maandag 29 december 2014 22:22 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik bakte er zelf al helemaal niks van
Makkie sowieso, tegen wie moet hij eigenlijk?quote:
De God van de Toorn.quote:Op maandag 29 december 2014 22:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Makkie sowieso, tegen wie moet hij eigenlijk?
Haha ok, nou ik wens De Toorn veel succes.quote:
Ook het uitgooien.quote:Op maandag 29 december 2014 22:27 schreef raptorix het volgende:
Rekenen ze die gemiddeldes over alle pijlen, of ook de pijlen bij het uitgooien?
Thornton/Van de Pas moet hij ook makkelijk kunnen hebben.quote:Op maandag 29 december 2014 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze ronde is makkelijker dan de kwartfinale, voor MVG dan.
Zelfs de pijlen bij het ingooien tellen mee.quote:Op maandag 29 december 2014 22:27 schreef raptorix het volgende:
Rekenen ze die gemiddeldes over alle pijlen, of ook de pijlen bij het uitgooien?
Geldt ook voor Phillip Douglas Taylorquote:Op maandag 29 december 2014 22:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Thornton/Van de Pas moet hij ook makkelijk kunnen hebben.
Ik vind dat dan behoorlijk verneukeratief omdat ze tegenwoordig zo een beetje 20 procent van de beurten een uitgooi beurt is waardoor dat heel zwaar meeweegt op het gemiddelde.quote:
Lewis heeft het lastig met Barney, Bunting/Smith, Taylor...quote:Op maandag 29 december 2014 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geldt ook voor Phillip Douglas Taylor
quote:Op maandag 29 december 2014 22:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik vind dat dan behoorlijk verneukeratief omdat ze tegenwoordig zo een beetje 20 procent van de beurten een uitgooi beurt is waardoor dat heel zwaar meeweegt op het gemiddelde.
Anderson en Wright zitten ook met de gebakken peren.quote:Op maandag 29 december 2014 22:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Lewis heeft het lastig met Barney, Bunting/Smith, Taylor...
Gaat lekker zo.quote:
Moet je maar beter gooien, stel dat je een 100+ finish niet uitgooit en daarna nog 6 pijlen nodig bent dan zou het gemiddelde immers torenhoog liggen.quote:Op maandag 29 december 2014 22:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik vind dat dan behoorlijk verneukeratief omdat ze tegenwoordig zo een beetje 20 procent van de beurten een uitgooi beurt is waardoor dat heel zwaar meeweegt op het gemiddelde.
Heb je ook een goede tegenstander nodig. Als je dan 's faalt op de dubbels heeft dat geen invloed op het gemiddelde.quote:Op maandag 29 december 2014 22:30 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Moet je maar beter gooien, stel dat je een 100+ finish niet uitgooit en daarna nog 6 pijlen nodig bent dan zou het gemiddelde immers torenhoog liggen.
Dat is onzin, want als je bijvoorbeeld op 191 staat, en je zet hem diep weg, bijvoorbeeld met een 180er, dan heb je alsnog 2 pijlen nodig voor 11, wat dus op zijn best een gemiddelde van 5.5 per pijl oplevert.quote:Op maandag 29 december 2014 22:30 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Moet je maar beter gooien, stel dat je een 100+ finish niet uitgooit en daarna nog 6 pijlen nodig bent dan zou het gemiddelde immers torenhoog liggen.
Is het ook. Bij uitgebreidere statistieken is er dan ook de categorie 'first nine'. Puur scoringsgemiddelde dus.quote:Op maandag 29 december 2014 22:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Welke debiel gooit nou op 191 een 180er?quote:Op maandag 29 december 2014 22:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is onzin, want als je bijvoorbeeld op 191 staat, en je zet hem diep weg, bijvoorbeeld met een 180er, dan heb je alsnog 2 pijlen nodig voor 11, wat dus op zijn best een gemiddelde van 5.5 per pijl oplevert.
hd je een triple 19 moeten gooien, kwam je op 14quote:Op maandag 29 december 2014 22:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is onzin, want als je bijvoorbeeld op 191 staat, en je zet hem diep weg, bijvoorbeeld met een 180er, dan heb je alsnog 2 pijlen nodig voor 11, wat dus op zijn best een gemiddelde van 5.5 per pijl oplevert.
Ja, en als je die 11 dan 3 keer mist zou het niet meetellen waardoor je dus torenhoog kan staan met je gemiddelde.quote:Op maandag 29 december 2014 22:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je zet hem dan weg met 177 zodat je met een pijl de leg kan uitgooien.quote:Op maandag 29 december 2014 22:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, goede darters kunnen gewoon een 100+ uitgooien om het gemiddelde hoog te houden.quote:Op maandag 29 december 2014 22:34 schreef Caland het volgende:
Die scoringsgemiddelden zouden ze eigenlijk moeten pakken tot op het moment dat een speler onder de 170 komt bijv.
Zelfs dat zou voor het gemiddelde nog niet heel veel uitmaken, omdat je dan weer minder gooit in je beurt waar je misschien wel 180 had kunnen gooien.quote:Op maandag 29 december 2014 22:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Welke debiel gooit nou op 191 een 180er?Dan zet je hem altijd weg zodat je nog maar een pijl nodig hebt voor de dubbel
Kut voor je 180 stats, daar kun je volgens mij geld mee winnenquote:Op maandag 29 december 2014 22:34 schreef Falco het volgende:
[..]
Je zet hem dan weg met 177 zodat je met een pijl de leg kan uitgooien.
Jij snapt er echt niks van hèquote:Op maandag 29 december 2014 22:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zelfs dat zou voor het gemiddelde nog niet heel veel uitmaken, omdat je dan weer minder gooit in je beurt waar je misschien wel 180 had kunnen gooien.
Gelukkig wel.quote:Op maandag 29 december 2014 22:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Jenkins staat echt niet slecht te gooien.
Klopt, alleen 9 kansen minder gehad om uit te gooien.quote:Op maandag 29 december 2014 22:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Jenkins staat echt niet slecht te gooien.
Ik denk dat het aantal 100+ finishes hooguit 10% is.quote:Op maandag 29 december 2014 22:35 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, goede darters kunnen gewoon een 100+ uitgooien om het gemiddelde hoog te houden.
Met het winnen van dit toernooi ookquote:Op maandag 29 december 2014 22:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kut voor je 180 stats, daar kun je volgens mij geld mee winnen
Goed.quote:Op maandag 29 december 2014 22:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoe speelde ie verder? 1 beurt kunnen zien, gelijk de laatste.
Kapsalonquote:
Laatst een game gewonnen tegen Nederlands jeugdkampioen dus dat zal wel meevallenquote:
Volkomen ruk, had het totaal niet verdient.quote:Op maandag 29 december 2014 22:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoe speelde ie verder? 1 beurt kunnen zien, gelijk de laatste.
Wauw! Mag ik je handtekening?quote:Op maandag 29 december 2014 22:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Laatst een game gewonnen tegen Nederlands jeugdkampioen dus dat zal wel meevallen
Een game? Speelde je Tennis?quote:Op maandag 29 december 2014 22:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Laatst een game gewonnen tegen Nederlands jeugdkampioen dus dat zal wel meevallen
Dat is potdomme al 6 keer gevraagdquote:Op maandag 29 december 2014 22:38 schreef Dagoduck het volgende:
Wie is die flippo met z'n 'ambassadeur voor de sport'
Ik hoor ze hier anders best vaak GSM roepen.quote:
Ja, ik kijk al dagenlang Sky Sports.quote:Op maandag 29 december 2014 22:38 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat is potdomme al 6 keer gevraagd.
Voetbal is geen sport.quote:Op maandag 29 december 2014 22:38 schreef Caland het volgende:
Ondertussen staat Liverpool met 4-1 voor tegen Swansea.
Ah, nou een of andere hoge pief van de Nederlandse dartbond ofzo.quote:Op maandag 29 december 2014 22:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, ik kijk al dagenlang Sky Sports.
hattrick Balotelli?quote:Op maandag 29 december 2014 22:38 schreef Caland het volgende:
donder op met je spoilersquote:Op maandag 29 december 2014 22:38 schreef Caland het volgende:
Dat ie z'n mond maar houdt verder.quote:Op maandag 29 december 2014 22:39 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ah, nou een of andere hoge pief van de Nederlandse dartbond ofzo.
Moeten die niet winterstoppen?quote:Op maandag 29 december 2014 22:38 schreef Caland het volgende:
Ohquote:
Tellen Lallana's doelpunten dubbel?quote:Op maandag 29 december 2014 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Twee keer Lallana, Balotelli zat op de bank.
Ik zeg, nogmaals IK ZEG, voor je me daadwerkelijk serieus neemt, dat hij best wel eens twee setjes kan pakken.quote:Op maandag 29 december 2014 22:39 schreef Caland het volgende:
Hoeveel setjes zou Benitogod kunnen pakken
Alleen als hij een klinker maakt.quote:Op maandag 29 december 2014 22:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Tellen Lallana's doelpunten dubbel?
Terecht die middelvingers. Irritante geïmporteerde Rus die vent (hoe heet ie ook weer)quote:Op maandag 29 december 2014 22:42 schreef DeeBee het volgende:
Marcel Maijer. Geen rolmodel met shorttrack.
[ afbeelding ]
Halve finale Gary is lastigquote:Op maandag 29 december 2014 22:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Finaleplek is dus al zeker voor MvG. Van de Pas/Thornton en dan Wright/Hamilton/Anderson/Reyes.
Heerlijk zo als nummer 1 elk toernooi in.
Gaat er uit tegen Anderson. Maakt veel meer indruk dan Van Gerwen dit toernooi.quote:Op maandag 29 december 2014 22:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Finaleplek is dus al zeker voor MvG. Van de Pas/Thornton en dan Wright/Hamilton/Anderson/Reyes.
Heerlijk zo als nummer 1 elk toernooi in.
Aha.quote:Op maandag 29 december 2014 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Want Engeland is alleen voor echte strijders.
Thornton ligt er nog elke nacht om wakkerquote:Op maandag 29 december 2014 22:46 schreef jaykop het volgende:
Ja een wedstrijdje ergens op de vloer speelt mee voor een wedstrijd op een wk
En die Gay trekjesquote:Op maandag 29 december 2014 22:46 schreef Caland het volgende:
Vind het nog steeds een beetje jammer dat die Brown er niet meer inzit, die speelde écht als een baas gisteren. En dat inteelthoofd erbij maakte het helemaal af.
Het nummer zelf is prima, maar veel te vrolijk voor een treurwilg als Thornton.quote:
Nooit een keer.quote:Op maandag 29 december 2014 22:45 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Gaat er uit tegen Anderson. Maakt veel meer indruk dan Van Gerwen dit toernooi.
Erger dan All of the Lights van Wade kan het nietquote:Op maandag 29 december 2014 22:48 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Als opkomstnummer vind ik het niks.
Wade moet terug naar Bonkers!quote:Op maandag 29 december 2014 22:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Erger dan All of the Lights van Wade kan het niet
Er schijnt zelfs een mental coach aan te pas hebben moeten komen. Anders had hij hier niet eens gestaanquote:Op maandag 29 december 2014 22:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Thornton ligt er nog elke nacht om wakker
quote:
Ja van Benitoquote:Op maandag 29 december 2014 22:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het nummer zelf is prima, maar veel te vrolijk voor een treurwilg als Thornton.
Oh je bedoelde Big Ben.
Dat deed Lewis zelf ook.quote:Op maandag 29 december 2014 22:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Gaf ome Lewis nog een goede smakkert op de wang na afloop.
Duitser.quote:Op maandag 29 december 2014 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.haxball.com/?r(...)7e7264e8698979a91beb
Ajacied422 gaat ook spelen
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op maandag 29 december 2014 22:48 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Als opkomstnummer vind ik het niks.
Ik snap niet zo goed wat je punt is, dit wordt inderdaad zo geteld en is dus allemaal relatief. Dus kunnen we gemiddeldes ook gewoon op de juiste manier op waarde schatten.quote:Op maandag 29 december 2014 22:49 schreef raptorix het volgende:
Maar goed om terug te komen om de beurten waar je dubbels gooit mee te tellen, dat scheelt substantieel voor je gemiddelde, om voorbeeld te geven, een 9-darter heeft gemiddelde van: 167, mis daar je dubbel, en heb je er 11 voor nodig dan is je gemiddelde dus 136.63 en is gemiddelde dus 18.1 procent lager.
Maar goed, roep maar daar ik er niets van begrijp![]()
![]()
Als je de dubbel 12 mist bij de 9e pijl heb je opeens 11 pijlen nodig?quote:Op maandag 29 december 2014 22:49 schreef raptorix het volgende:
Maar goed om terug te komen om de beurten waar je dubbels gooit mee te tellen, dat scheelt substantieel voor je gemiddelde, om voorbeeld te geven, een 9-darter heeft gemiddelde van: 167, mis daar je dubbel, en heb je er 11 voor nodig dan is je gemiddelde dus 136.63 en is gemiddelde dus 18.1 procent lager.
![]()
Ze tellen gewoon het aantal punten dat je gooit bij elkaar op en dat delen ze dan met het aantal pijlen dat je gooit, zo doen ze dat al jaren en dat blijven ze doen.quote:Op maandag 29 december 2014 22:49 schreef raptorix het volgende:
![]()
Omdat sommige mensen roepen dat je maar beter moet nadenken hoe je finished, mijn punt is dat er tegenwoordig dermate hoog word gegooid dat de beurten waar je relatief "laag" gooit omdat je met dubbels bezig bent heel zwaar wegen op het algemene gemiddelde.quote:Op maandag 29 december 2014 22:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat je punt is, dit wordt inderdaad zo geteld en is dus allemaal relatief. Dus kunnen we gemiddeldes ook gewoon op de juiste manier op waarde schatten.
Klopt, en bij de BDO tonen ze soms ook het eerste 9 dart gemiddelde van de leg. Om het er wat spectaculairder uit te laten zien.quote:Op maandag 29 december 2014 22:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze tellen gewoon het aantal punten dat je gooit bij elkaar op en dat delen ze dan met het aantal pijlen dat je gooit, zo doen ze dat al jaren en dat blijven ze doen.
Het algemene gemiddelde is tegenwoordig veel hoger, dus wegen de beurten waar je uitgooit veel zwaarder mee.quote:Op maandag 29 december 2014 22:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze tellen gewoon het aantal punten dat je gooit bij elkaar op en dat delen ze dan met het aantal pijlen dat je gooit, zo doen ze dat al jaren en dat blijven ze doen.
Kleutersquote:
Dat is al jaren zo hoor, dus dat werkt allemaal mee in hoe we een gemiddelde inschatten.quote:Op maandag 29 december 2014 22:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen roepen dat je maar beter moet nadenken hoe je finished, mijn punt is dat er tegenwoordig dermate hoog word gegooid dat de beurten waar je relatief "laag" gooit omdat je met dubbels bezig bent heel zwaar wegen op het algemene gemiddelde.
Ik zeg niet dat het niet nuttig is, ik geef alleen aan dat de gemiddeldes minder zeggen naarmate het niveau hoger is.quote:Op maandag 29 december 2014 22:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo hoor, dus dat werkt allemaal mee in hoe we een gemiddelde inschatten.
Ik ook, maar ze gooien hem te vaak in de 0.quote:Op maandag 29 december 2014 22:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
tops is makkelijker te raken dan een triple...snap het dus wel.
Ik vind triple 20 toch makkelijker, daar mik je gewoon vaker opquote:Op maandag 29 december 2014 22:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
tops is makkelijker te raken dan een triple...snap het dus wel.
Ik hou het vertrouwen!quote:Op maandag 29 december 2014 22:57 schreef RingBewoner het volgende:
Iedereen negatief over van de Pas hiero. Wedden dat hij een set gaat pakken.
Je moet hem natuurlijk wel aan de binnenkant missen als je hem mistquote:Op maandag 29 december 2014 22:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ze gooien hem te vaak in de 0.
Watquote:Op maandag 29 december 2014 22:57 schreef RingBewoner het volgende:
Iedereen negatief over van de Pas hiero. Wedden dat hij een set gaat pakken.
Belachelijk, hij gaat gewoon wel winnen.quote:Op maandag 29 december 2014 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat
We denken alleen dat hij niet gaat winnen.
Je bent zelf belachelijk.quote:Op maandag 29 december 2014 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Belachelijk, hij gaat gewoon wel winnen.
quote:Op maandag 29 december 2014 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Belachelijk, hij gaat gewoon wel winnen.
Johannes en ik hebben er kijk opquote:
Daarom mis je hem ook gewoon vaker. Van Gerwen altijd zelfs.quote:Op maandag 29 december 2014 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je moet hem natuurlijk wel aan de binnenkant missen als je hem mist
Dit ziet er veel te netjes uit voor een kapsalonquote:Op maandag 29 december 2014 23:00 schreef Kopiko het volgende:
Benito neemt er snel eentje:
[ afbeelding ]
Ik krijg trekquote:Op maandag 29 december 2014 23:00 schreef Kopiko het volgende:
Benito neemt er snel eentje:
[ afbeelding ]
Moet wel voor de fotoquote:Op maandag 29 december 2014 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit ziet er veel te netjes uit voor een kapsalonWat een faal.
Ja, dat zag ik ook te laatquote:Op maandag 29 december 2014 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit ziet er veel te netjes uit voor een kapsalonWat een faal.
xDquote:Op maandag 29 december 2014 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Benito komt er helaas niet aan te pas
ik niet, wel een weddenschapquote:Op maandag 29 december 2014 23:02 schreef RingBewoner het volgende:
Wie van jullie herinnert zich nog de weddenschap tussen mij en Anonymousz omtrent Max Hopp die door zou gaan?
quote:Op maandag 29 december 2014 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
quote:Op maandag 29 december 2014 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Eigenlijk zou hij een keer een groene broek en wit shirt moeten dragen op het podium.quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sinds vandaag ben ik Bunting-fan. Laat hem het toernooi maar winnen.
Ja maar dat is net als die foto's van een bigmac bij de McDonalds, zo krijg je hem nooit.quote:Op maandag 29 december 2014 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat van Kopiko zag er toch een stuk lekkerder uit.
hij moet iets meer op de bagagedrager gaan zittenquote:Op maandag 29 december 2014 23:05 schreef Swetsenegger het volgende:
van de pas is geen 3e pijl darter.
Niet zo voorbarig.quote:Op maandag 29 december 2014 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
De Benito show gaat abrupt eindigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |