Ja, ik kijk al dagenlang Sky Sports.quote:Op maandag 29 december 2014 22:38 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat is potdomme al 6 keer gevraagd.
Voetbal is geen sport.quote:Op maandag 29 december 2014 22:38 schreef Caland het volgende:
Ondertussen staat Liverpool met 4-1 voor tegen Swansea.
Ah, nou een of andere hoge pief van de Nederlandse dartbond ofzo.quote:Op maandag 29 december 2014 22:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, ik kijk al dagenlang Sky Sports.
hattrick Balotelli?quote:Op maandag 29 december 2014 22:38 schreef Caland het volgende:
donder op met je spoilersquote:Op maandag 29 december 2014 22:38 schreef Caland het volgende:
Dat ie z'n mond maar houdt verder.quote:Op maandag 29 december 2014 22:39 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ah, nou een of andere hoge pief van de Nederlandse dartbond ofzo.
Moeten die niet winterstoppen?quote:Op maandag 29 december 2014 22:38 schreef Caland het volgende:
Ohquote:
Tellen Lallana's doelpunten dubbel?quote:Op maandag 29 december 2014 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Twee keer Lallana, Balotelli zat op de bank.
Ik zeg, nogmaals IK ZEG, voor je me daadwerkelijk serieus neemt, dat hij best wel eens twee setjes kan pakken.quote:Op maandag 29 december 2014 22:39 schreef Caland het volgende:
Hoeveel setjes zou Benitogod kunnen pakken
Alleen als hij een klinker maakt.quote:Op maandag 29 december 2014 22:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Tellen Lallana's doelpunten dubbel?
Terecht die middelvingers. Irritante geïmporteerde Rus die vent (hoe heet ie ook weer)quote:Op maandag 29 december 2014 22:42 schreef DeeBee het volgende:
Marcel Maijer. Geen rolmodel met shorttrack.
[ afbeelding ]
Halve finale Gary is lastigquote:Op maandag 29 december 2014 22:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Finaleplek is dus al zeker voor MvG. Van de Pas/Thornton en dan Wright/Hamilton/Anderson/Reyes.
Heerlijk zo als nummer 1 elk toernooi in.
Gaat er uit tegen Anderson. Maakt veel meer indruk dan Van Gerwen dit toernooi.quote:Op maandag 29 december 2014 22:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Finaleplek is dus al zeker voor MvG. Van de Pas/Thornton en dan Wright/Hamilton/Anderson/Reyes.
Heerlijk zo als nummer 1 elk toernooi in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |