Ik zeg, nogmaals IK ZEG, voor je me daadwerkelijk serieus neemt, dat hij best wel eens twee setjes kan pakken.quote:Op maandag 29 december 2014 22:39 schreef Caland het volgende:
Hoeveel setjes zou Benitogod kunnen pakken
Alleen als hij een klinker maakt.quote:Op maandag 29 december 2014 22:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Tellen Lallana's doelpunten dubbel?
Terecht die middelvingers. Irritante geïmporteerde Rus die vent (hoe heet ie ook weer)quote:Op maandag 29 december 2014 22:42 schreef DeeBee het volgende:
Marcel Maijer. Geen rolmodel met shorttrack.
[ afbeelding ]
Halve finale Gary is lastigquote:Op maandag 29 december 2014 22:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Finaleplek is dus al zeker voor MvG. Van de Pas/Thornton en dan Wright/Hamilton/Anderson/Reyes.
Heerlijk zo als nummer 1 elk toernooi in.
Gaat er uit tegen Anderson. Maakt veel meer indruk dan Van Gerwen dit toernooi.quote:Op maandag 29 december 2014 22:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Finaleplek is dus al zeker voor MvG. Van de Pas/Thornton en dan Wright/Hamilton/Anderson/Reyes.
Heerlijk zo als nummer 1 elk toernooi in.
Aha.quote:Op maandag 29 december 2014 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Want Engeland is alleen voor echte strijders.
Thornton ligt er nog elke nacht om wakkerquote:Op maandag 29 december 2014 22:46 schreef jaykop het volgende:
Ja een wedstrijdje ergens op de vloer speelt mee voor een wedstrijd op een wk
En die Gay trekjesquote:Op maandag 29 december 2014 22:46 schreef Caland het volgende:
Vind het nog steeds een beetje jammer dat die Brown er niet meer inzit, die speelde écht als een baas gisteren. En dat inteelthoofd erbij maakte het helemaal af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |