Dat is al jaren zo hoor, dus dat werkt allemaal mee in hoe we een gemiddelde inschatten.quote:Op maandag 29 december 2014 22:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen roepen dat je maar beter moet nadenken hoe je finished, mijn punt is dat er tegenwoordig dermate hoog word gegooid dat de beurten waar je relatief "laag" gooit omdat je met dubbels bezig bent heel zwaar wegen op het algemene gemiddelde.
Ik zeg niet dat het niet nuttig is, ik geef alleen aan dat de gemiddeldes minder zeggen naarmate het niveau hoger is.quote:Op maandag 29 december 2014 22:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo hoor, dus dat werkt allemaal mee in hoe we een gemiddelde inschatten.
Ik ook, maar ze gooien hem te vaak in de 0.quote:Op maandag 29 december 2014 22:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
tops is makkelijker te raken dan een triple...snap het dus wel.
Ik vind triple 20 toch makkelijker, daar mik je gewoon vaker opquote:Op maandag 29 december 2014 22:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
tops is makkelijker te raken dan een triple...snap het dus wel.
Ik hou het vertrouwen!quote:Op maandag 29 december 2014 22:57 schreef RingBewoner het volgende:
Iedereen negatief over van de Pas hiero. Wedden dat hij een set gaat pakken.
Je moet hem natuurlijk wel aan de binnenkant missen als je hem mistquote:Op maandag 29 december 2014 22:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ze gooien hem te vaak in de 0.
Watquote:Op maandag 29 december 2014 22:57 schreef RingBewoner het volgende:
Iedereen negatief over van de Pas hiero. Wedden dat hij een set gaat pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |