Aha.quote:Op maandag 29 december 2014 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Want Engeland is alleen voor echte strijders.
Thornton ligt er nog elke nacht om wakkerquote:Op maandag 29 december 2014 22:46 schreef jaykop het volgende:
Ja een wedstrijdje ergens op de vloer speelt mee voor een wedstrijd op een wk
En die Gay trekjesquote:Op maandag 29 december 2014 22:46 schreef Caland het volgende:
Vind het nog steeds een beetje jammer dat die Brown er niet meer inzit, die speelde écht als een baas gisteren. En dat inteelthoofd erbij maakte het helemaal af.
Het nummer zelf is prima, maar veel te vrolijk voor een treurwilg als Thornton.quote:
Nooit een keer.quote:Op maandag 29 december 2014 22:45 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Gaat er uit tegen Anderson. Maakt veel meer indruk dan Van Gerwen dit toernooi.
Erger dan All of the Lights van Wade kan het nietquote:Op maandag 29 december 2014 22:48 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Als opkomstnummer vind ik het niks.
Wade moet terug naar Bonkers!quote:Op maandag 29 december 2014 22:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Erger dan All of the Lights van Wade kan het niet
Er schijnt zelfs een mental coach aan te pas hebben moeten komen. Anders had hij hier niet eens gestaanquote:Op maandag 29 december 2014 22:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Thornton ligt er nog elke nacht om wakker
quote:
Ja van Benitoquote:Op maandag 29 december 2014 22:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het nummer zelf is prima, maar veel te vrolijk voor een treurwilg als Thornton.
Oh je bedoelde Big Ben.
Dat deed Lewis zelf ook.quote:Op maandag 29 december 2014 22:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Gaf ome Lewis nog een goede smakkert op de wang na afloop.
Duitser.quote:Op maandag 29 december 2014 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.haxball.com/?r(...)7e7264e8698979a91beb
Ajacied422 gaat ook spelen
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op maandag 29 december 2014 22:48 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Als opkomstnummer vind ik het niks.
Ik snap niet zo goed wat je punt is, dit wordt inderdaad zo geteld en is dus allemaal relatief. Dus kunnen we gemiddeldes ook gewoon op de juiste manier op waarde schatten.quote:Op maandag 29 december 2014 22:49 schreef raptorix het volgende:
Maar goed om terug te komen om de beurten waar je dubbels gooit mee te tellen, dat scheelt substantieel voor je gemiddelde, om voorbeeld te geven, een 9-darter heeft gemiddelde van: 167, mis daar je dubbel, en heb je er 11 voor nodig dan is je gemiddelde dus 136.63 en is gemiddelde dus 18.1 procent lager.
Maar goed, roep maar daar ik er niets van begrijp![]()
![]()
Als je de dubbel 12 mist bij de 9e pijl heb je opeens 11 pijlen nodig?quote:Op maandag 29 december 2014 22:49 schreef raptorix het volgende:
Maar goed om terug te komen om de beurten waar je dubbels gooit mee te tellen, dat scheelt substantieel voor je gemiddelde, om voorbeeld te geven, een 9-darter heeft gemiddelde van: 167, mis daar je dubbel, en heb je er 11 voor nodig dan is je gemiddelde dus 136.63 en is gemiddelde dus 18.1 procent lager.
![]()
Ze tellen gewoon het aantal punten dat je gooit bij elkaar op en dat delen ze dan met het aantal pijlen dat je gooit, zo doen ze dat al jaren en dat blijven ze doen.quote:Op maandag 29 december 2014 22:49 schreef raptorix het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |