Was mijn eerste haxball ervaring.quote:Op maandag 29 december 2014 22:22 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik bakte er zelf al helemaal niks van
Makkie sowieso, tegen wie moet hij eigenlijk?quote:
De God van de Toorn.quote:Op maandag 29 december 2014 22:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Makkie sowieso, tegen wie moet hij eigenlijk?
Haha ok, nou ik wens De Toorn veel succes.quote:
Ook het uitgooien.quote:Op maandag 29 december 2014 22:27 schreef raptorix het volgende:
Rekenen ze die gemiddeldes over alle pijlen, of ook de pijlen bij het uitgooien?
Thornton/Van de Pas moet hij ook makkelijk kunnen hebben.quote:Op maandag 29 december 2014 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze ronde is makkelijker dan de kwartfinale, voor MVG dan.
Zelfs de pijlen bij het ingooien tellen mee.quote:Op maandag 29 december 2014 22:27 schreef raptorix het volgende:
Rekenen ze die gemiddeldes over alle pijlen, of ook de pijlen bij het uitgooien?
Geldt ook voor Phillip Douglas Taylorquote:Op maandag 29 december 2014 22:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Thornton/Van de Pas moet hij ook makkelijk kunnen hebben.
Ik vind dat dan behoorlijk verneukeratief omdat ze tegenwoordig zo een beetje 20 procent van de beurten een uitgooi beurt is waardoor dat heel zwaar meeweegt op het gemiddelde.quote:
Lewis heeft het lastig met Barney, Bunting/Smith, Taylor...quote:Op maandag 29 december 2014 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geldt ook voor Phillip Douglas Taylor
quote:Op maandag 29 december 2014 22:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik vind dat dan behoorlijk verneukeratief omdat ze tegenwoordig zo een beetje 20 procent van de beurten een uitgooi beurt is waardoor dat heel zwaar meeweegt op het gemiddelde.
Anderson en Wright zitten ook met de gebakken peren.quote:Op maandag 29 december 2014 22:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Lewis heeft het lastig met Barney, Bunting/Smith, Taylor...
Gaat lekker zo.quote:
Moet je maar beter gooien, stel dat je een 100+ finish niet uitgooit en daarna nog 6 pijlen nodig bent dan zou het gemiddelde immers torenhoog liggen.quote:Op maandag 29 december 2014 22:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik vind dat dan behoorlijk verneukeratief omdat ze tegenwoordig zo een beetje 20 procent van de beurten een uitgooi beurt is waardoor dat heel zwaar meeweegt op het gemiddelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |