SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html![]()
![]()
Dit was ooit 61?quote:Op maandag 29 december 2014 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
684 Limburg Rowwen Heze 1996 396 171 278 244 151 149 61 92 103 105 207 226 318 357 416 684
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Dit stond nog ooit op 61
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Ah dat is toch niksquote:![]()
M'n ex had 48Ik kon zijn schoenen aantrekken met mijn schoenen aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Ja.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
Rowwen Hezejack poels
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
quote:
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 15:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah dat is toch niks![]()
Kleine voetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Grote poten
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
[..]
Ah dat is toch niks![]()
Ik heb 48SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
35 is wel érg kleinquote:Op maandag 29 december 2014 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kleine voetjes![]()
Grote poten![]()
![]()
How Deep Is Your ThroatWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Mdus!
Effe schuifelen....Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik![]()
Bee Gees, Yeahh![]()
Nu Bee Gees.
Ik heb een keer een interview gezien met 1 van de zangers, die vertelde dat hij tijdens repetities de zang niet zuiver kreeg... toen zei een bandlid: "dan probeer je het toch een octaaf hoger?"
En voila... zo is het kenmerkende geluid van de Bee Gees ontstaan.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kleine voetjes![]()
Grote poten
Hihiquote:
I knowquote:Lastig schoenen kopen
Wrijf het er nog maar eens inquote:
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
DIt vind ik gezeik.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op maandag 29 december 2014 15:33 schreef Molurus het volgende:
Nu Bee Gees.
Ik heb een keer een interview gezien met 1 van de zangers, die vertelde dat hij tijdens repetities de zang niet zuiver kreeg... toen zei een bandlid: "dan probeer je het toch een octaaf hoger?"
En voila... zo is het kenmerkende geluid van de Bee Gees ontstaan.!
![]()
ze kunnen dus gewoon niet zingenquote:Op maandag 29 december 2014 15:33 schreef Molurus het volgende:
Nu Bee Gees.
En voila... zo is het kenmerkende geluid van de Bee Gees ontstaan.![]()
Ze smelten de kazen!![]()
[..]
Ah dat is toch niks![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 15:33 schreef Molurus het volgende:
Nu Bee Gees.
En voila... zo is het kenmerkende geluid van de Bee Gees ontstaan.
Maar als jouw ex 48 had, hoe lang was die dan wel nietquote:Op maandag 29 december 2014 15:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Hihi
[..]
I knowLastig schoenen kopen
[..]
Wrijf het er nog maar eens inEn hoe lang ben jij dan
![]()
![]()
Tijd om met Ess te dansen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Lange tenen?quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
KippenvelWat een fantastische stemmen.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 15:33 schreef Ferdo het volgende:
[..]Ik zeg toch niet voor niets dat ik kleine voetjes hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik kan er wel op dansen zonder om te vallen![]()
![]()
How deep is your love
hij 1,93, ik 1,64quote:Op maandag 29 december 2014 15:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Maar als jouw ex 48 had, hoe lang was die dan wel nietEn hoe lang ben jij dan
How long is your loveUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
quote:![]()
![]()
Doe je goed danquote:Op maandag 29 december 2014 15:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet voor niets dat ik kleine voetjes heb![]()
Maar ik kan er wel op dansen zonder om te vallen![]()
![]()
How deep is your love![]()
![]()
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Als kroelnummer alleen gepasseerd door Sharing The Night Together van Dr HookWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Was het maar zoquote:
Een maatje groter zou alles zoveel makkelijk maken"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
D'aww...quote:Als het pannen van daken waait
quote:
Ah, boomlang ben je dus wel als we VanVelzen tegenover je zetten.quote:
Alleen echt hoge hakken kan niet natuurlijkquote:![]()
M'n voeten zijn maar iets van 22 cm lang, dus hakken van 10cm is gewoon onmogelijk
of Bruno Marsquote:Op maandag 29 december 2014 15:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ah, boomlang ben je dus wel als we VanVelzen tegenover je zetten.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Bee Gees
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ja dat welquote:Op maandag 29 december 2014 15:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ah, boomlang ben je dus wel als we VanVelzen tegenover je zetten.![]()
Zó mini ben ik nou ook weer niet
Of Sneijderquote:Op maandag 29 december 2014 15:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat wel![]()
Zó mini ben ik nou ook weer niet![]()
![]()
Die Dylan heeft ook mooie covers hoor[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Er staan 51 nummers in de top 2000 waarin mijn hele naam staat qua letters, interessantWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Iets met Guns 'n' Roses.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Gelukkig versta ik het origineel welquote:Op maandag 29 december 2014 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Dylan heeft ook mooie covers hoor![]()
Vind ik mooier/beter die versiequote:Op maandag 29 december 2014 15:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Iets met Guns 'n' Roses.![]()
![]()
Die staat nog hoger ook.quote:Op maandag 29 december 2014 15:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Iets met Guns 'n' Roses.
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Henk?quote:Op maandag 29 december 2014 15:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er staan 51 nummers in de top 2000 waarin mijn hele naam staat qua letters, interessantDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Die is wel leuker.quote:Op maandag 29 december 2014 15:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Iets met Guns 'n' Roses.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Moet je nou zo etaleren dat je echt helemaal geen leven hebt? daar hebben we elfje toch voor? Hou de schijn nou nog een beetje op johquote:Op maandag 29 december 2014 15:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er staan 51 nummers in de top 2000 waarin mijn hele naam staat qua letters, interessant![]()
Hoi Bobquote:Op maandag 29 december 2014 15:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er staan 51 nummers in de top 2000 waarin mijn hele naam staat qua letters, interessant![]()
Ik dans ook niet zo best op hoge hakken. Dat scheelt weer.quote:Op maandag 29 december 2014 15:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alleen echt hoge hakken kan niet natuurlijk![]()
M'n voeten zijn maar iets van 22 cm lang, dus hakken van 10cm is gewoon onmogelijk
Probeer zelf eens
http://naamliedjes.nl/Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
een tijd geleden zateen cover van dit nummer in een reclame spot, was ook niet onaardigZe smelten de kazen!![]()
Ahja dat scheelt, dan valt het ook niet zo op als ik het niet doe.quote:Op maandag 29 december 2014 15:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik dans ook niet zo best op hoge hakken. Dat scheelt weer."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dat suggereert dat je het weleens probeertquote:Op maandag 29 december 2014 15:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik dans ook niet zo best op hoge hakken. Dat scheelt weer.
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Krijg zin in chocomelkWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
258, waaronder Blof - Hier aan de Kustquote:Op maandag 29 december 2014 15:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Probeer zelf eens
http://naamliedjes.nl/
Robert Moog died for our synths![]()
Ieder zo z'n ding hè?quote:Op maandag 29 december 2014 15:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat suggereert dat je het weleens probeert"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Houden we elkaar overeind.quote:Op maandag 29 december 2014 15:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja dat scheelt, dan valt het ook niet zo op als ik het niet doe.
Mijn nummers zijn:quote:Op maandag 29 december 2014 15:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Probeer zelf eens
U2 - New Years Day
Yes - Roundabout
Stevie Wonder - As
Oasis - Wonderwall
Editors - Papillion
Hoe heet ik?
Gewoon de laatste van Aretha alweer
307xquote:Op maandag 29 december 2014 15:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Probeer zelf eens
http://naamliedjes.nl/De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 15:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Probeer zelf eens
http://naamliedjes.nl/Ik kan ermee leven.quote:1228
11
Van Morrison - Bright Side Of The Road
660
17
Bryan Adams - (Everything I Do) I Do It For You
1527
23
Manfred Mann's Earth band - Davy's On The Road Again
1432
26
Boudewijn de Groot - Als De Rook Om Je Hoofd Is Verdwenen"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Sander nogwat.quote:Op maandag 29 december 2014 15:40 schreef Molurus het volgende:
[..]
Mijn nummers zijn:
U2 - New Years Day
Yes - Roundabout
Stevie Wonder - As
Oasis - Wonderwall
Editors - Papillion
Hoe heet ik?
Sander Wevers?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Geen enkel liedje met mijn volledige naamquote:Op maandag 29 december 2014 15:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Probeer zelf eens
132 7 Falco - Jeannyquote:Op maandag 29 december 2014 15:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Probeer zelf eens
459 8 Van Halen - Jump
1514 8 Jan Smit - Laura
689 9 Bon Jovi - Always
766 9 JJ Cale - Cocaine
wat een aids
Uhhh?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Daar ging iets mis.
Hehe, amateurWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Was dat falen alleen bij mij?
Zie editquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Waiting On A Friend meets Tequila Sunrise....quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Dit is een van mijn vaders favoriete liedjes
Wtf Faal![]()
![]()
7 stuks voor en achternaamquote:Op maandag 29 december 2014 15:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Probeer zelf eens
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
381quote:Op maandag 29 december 2014 15:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Probeer zelf eens
http://naamliedjes.nl/![]()
![]()
1274 9 Anouk - Sacrifice
407 12 Frank Sinatra - My Way
705 12 Kraftwerk - Autobahn
1516 12 Earth & Fire - Weekend
1352 13 Pink - Family Portrait
Pfff alleen My Way en Weekend kan ik waarderen. Kraftwerk is echte pure aids.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Ahquote:Nouja, de Sander was er wel uit te halen
ik kwam niet verder dan iets met r-a-nquote:Op maandag 29 december 2014 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sander nogwat.
Sander Wevers?
Robert Moog died for our synths![]()
Hij had gewacht op die vriend tot zonsopgang en was dat zo zat dat ie maar aan de Tequila ging?quote:Op maandag 29 december 2014 15:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Waiting On A Friend meets Tequila Sunrise...."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Daar vind ik jou ook echt wel een type voor jaquote:Op maandag 29 december 2014 15:42 schreef Stickertje het volgende:
1237 19 Marianne Rosenberg - Ich Bin Wie Du
als ik mijn achternaam in typ![]()
![]()
je heet Rosenberg?quote:Op maandag 29 december 2014 15:42 schreef Stickertje het volgende:
als ik mijn achternaam in typWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Hier alleen Sex On Fire en The Boxer
zo de top 100 in, hoppaquote:Op maandag 29 december 2014 15:42 schreef Stickertje het volgende:
als ik mijn achternaam in typ![]()
Positie Score* Artiest - Titel
1049 9 Ilse DeLange - World Of Hurt
1681 14 The Rolling Stones - Dead Flowers
1934 16 Billy Joel - We didn't start the fire
136 18 Cuby & The Blizzards - Window Of My Eyes
1411 21 Candy Dulfer & Dave Stewart - Lily Was Here
1925 21 The Kinks - Dedicated Follower Of Fashion
48 25 Simon & Garfunkel - Bridge Over Troubled Water
819 27 Mike Oldfield & Maggie Reilly - Moonlight Shadow
1033 27 Paul De Leeuw & Alderliefste - Une Belle Histoire
445 28 The Beatles - Norwegian Wood (This Bird Has Flown)
1601 30 Taylor Swift ft. Ed Sheeran - Everything Has Changed
1432 32 Boudewijn de Groot - Als De Rook Om Je Hoofd Is Verdwenen
172 33 Ramses Shaffy - Zing Vecht Huil Bid Lach Werk En Bewonder
1738 34 Bill Medley & Jennifer Warnes - I've Had The Time Of My Life
1269 36 Barbra Streisand & Neil Diamond - You Don't Bring Me Flowers![]()
ook toevallig een duits liedje, mijn achternaam is duitsquote:Op maandag 29 december 2014 15:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Daar vind ik jou ook echt wel een type voor ja
Topnummer, volgend jaar top 100, heb ik gehoord.quote:Op maandag 29 december 2014 15:42 schreef Stickertje het volgende:
als ik mijn achternaam in typ
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Moet je maar geen naam met een X hebben.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Per definitie in CapsLock typen dusquote:Op maandag 29 december 2014 15:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ook toevallig een duits liedje, mijn achternaam is duits![]()
![]()
Frank?quote:Op maandag 29 december 2014 15:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
1274 9 Anouk - Sacrifice
407 12 Frank Sinatra - My Way
705 12 Kraftwerk - Autobahn
1516 12 Earth & Fire - Weekend
1352 13 Pink - Family Portrait
Pfff alleen My Way en Weekend kan ik waarderen. Kraftwerk is echte pure aids.Robert Moog died for our synths![]()
Zeg dat tegen mijn ouders danquote:Op maandag 29 december 2014 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet je maar geen naam met een X hebben.![]()
Met alleen mijn achternaam zijn dit alle liedjes:
Positie Score* Artiest - Titel
332 13 Kiss - I Was Made For Loving You
638 15 Carole King - You've Got A Friend
943 17 REO Speedwagon - Keep On Loving You
1737 18 De Dijk - Laat Het Vanavond Gebeuren
190 21 Peter Gabriel & Kate Bush - Don't Give Up
655 22 Acda En De Munnik - Als Het Vuur Gedoofd Is
124 26 U2 - I Still Haven't Found What I'm Looking For
1587 26 Orchestral Manoeuvres In The Dark - Enola Gay
48 27 Simon & Garfunkel - Bridge Over Troubled Water
1879 30 David Guetta & Kelly Rowland - When Love Takes Over
805 31 Kylie Minogue & Nick Cave - Where The Wild Roses Grow
1432 34 Boudewijn de Groot - Als De Rook Om Je Hoofd Is Verdwenen
172 35 Ramses Shaffy - Zing Vecht Huil Bid Lach Werk En Bewonder"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
952 12 James Brown - Sex Machine
1728 13 Roxy Music - More Than This
1532 14 XTC - Making Plans For Nigel
1048 16 Jean Michel Jarre - Oxygene IV
1886 17 Joni Mitchell - Big Yellow Taxi[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als ik voor- en achternaam doe krijg ik geen search results.quote:Op maandag 29 december 2014 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
AhNouja, de Sander was er wel uit te halen
Misschien kwam-ie er heel soepel uit?quote:Op maandag 29 december 2014 15:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wie noemt z'n kind dan ook laxusWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Mijn ouders in ieder geval nietquote:Op maandag 29 december 2014 15:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wie noemt z'n kind dan ook laxus
1375 24 Maroon 5 & Christina Aguilera - Moves Like Jagger
384 37 Orchestral Manoeuvres In The Dark - Joan Of Arc (Maid Of Orleans)
dus..![]()
Ik ook nietquote:Op maandag 29 december 2014 15:45 schreef Molurus het volgende:
[..]
Als ik voor- en achternaam doe krijg ik geen search results.
Ik meer van beidequote:
mijn voornaam + achternaam peace: 29 liedjes
mijn voornaam + eigen achternaam: 190 liedjes
mijn voornaam + eigen achternaam-achternaam peace: 9 liedjes
Make love, not war ☮![]()
Dit rijtje platenRowwen Heze gemist
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Mrs. D.: ééntjequote:Op maandag 29 december 2014 15:47 schreef Diaan73 het volgende:
mijn voornaam + eigen achternaam-achternaam peace: 9 liedjes![]()
Sinds een dag of 2![]()
![]()
trillend op m'n benen![]()
![]()
Doe Maar
dan heeft ze wel een moeilijke achternaam of voornaam. Zelfs met mijn dubbele naam krijg ik nog best veel.quote:Make love, not war ☮![]()
De laatste Doe Maar alweer
Leuk wel
Was niet zo lang geleden een documentaire over Doe Maar op tv... dat was best interessant. Wel echt gestoorde toestanden rondom concerten.
Henny Vrienten zei: "als je dan meisjes van 11-12 jaar in je publiek 'je loopt je lul achterna' hoort zingen dan denk je bij jezelf: 'nu ben ik echt verkeerd bezig'"Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Staat je loopt je lul achterna er niet in?quote:
Geen moeilijke letters, maar de combi wellichtquote:Op maandag 29 december 2014 15:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
dan heeft ze wel een moeilijke achternaam of voornaam. Zelfs met mijn dubbele naam krijg ik nog best veel.![]()
Ik vind het ook niet veel, maar ik ben misschien dan ook te laat geboren.quote:Op maandag 29 december 2014 15:49 schreef Stickertje het volgende:
heb de hype rond doe maar nooit begrepenDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Nederwiet is geniaal
Op 5146, denk ik.quote:Op maandag 29 december 2014 15:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Staat je loopt je lul achterna er niet in?
Hij blijft wel leuk deze, maar staat veel te hoog[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wat een boelquote:Op maandag 29 december 2014 15:47 schreef Diaan73 het volgende:
mijn voornaam + eigen achternaam-achternaam peace: 9 liedjes
Mijn voornaam + achternaam: 0 liedjes
Bijna net zo erg als Vrienten met een F spellen.quote:Op maandag 29 december 2014 15:50 schreef Molurus het volgende:
Was niet zo lang geleden een documentaire over Doe Maar op tv... dat was best interessant. Wel echt gestoorde toestanden rondom concerten.
Henny Frienten zei: "als je dan meisjes van 11-12 jaar in je publiek 'je loopt je lul achterna' hoort zingen dan denk je bij jezelf: 'nu ben ik echt verkeerd bezig'"![]()
quote:
BAH[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op maandag 29 december 2014 15:51 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Bijna net zo erg als Vrienten met een F spellen.![]()
![]()
Oh, whatever.
Ik het vind het wel aardig, maar niet geweldig. Geldt voor bijna alles van doe maarIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
In de Frientzone.quote:Op maandag 29 december 2014 15:51 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Bijna net zo erg als Vrienten met een F spellen.
Un dann rettet kein Kavallerie,
Kerst
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Hopelijk rijdt ie tegen een fucking BOOM.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat zou idd kunnen.quote:Op maandag 29 december 2014 15:50 schreef D. het volgende:
[..]
Geen moeilijke letters, maar de combi wellicht
![]()
![]()
![]()
![]()
676 Yes Close To The Edge
675 Pink Try
674 Robin Thicke Blurred Lines
673 Band Aid Do They Know It's Christmas
672 Queen We Are The Champions
671 Gerry & The Pacemakers You'll Never Walk Alone
670 Enya Only Time
669 The Rolling Stones Brown Sugar
668 Nina Simone Ain't Got No - I Got Life
667 Coldplay A Sky Full Of Stars
666 Bangles Eternal Flame
665 Fish A Gentleman's Excuse Me![]()
Heroïne zou de lijst maar halen.quote:
En dan in een blokje dat net door Jan Willem Roodbeen of Henk van Steeg wordt gepresenteerd voorbijkomen...
Ik denk dat hij nog minstens another 45 miles moet.quote:Op maandag 29 december 2014 15:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Goh, die Chris, nog steeds onderwegUn dann rettet kein Kavallerie,
Hoi, peaceman.quote:
Als het pannen van daken waait
Mooie letters blijkbaar en goed te combineren.quote:Op maandag 29 december 2014 15:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat een boel
Mijn voornaam + achternaam: 0 liedjes
Banglesquote:Op maandag 29 december 2014 15:52 schreef D. het volgende:
675 Pink Try
670 Enya Only Time
665 Fish A Gentleman's Excuse Me
Hij moet wel een stukkie rijden als ie nu al onderweg is voor Kerst"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
brrrrrquote:Op maandag 29 december 2014 15:52 schreef D. het volgende:
675 Pink Try
670 Enya Only Time
665 Fish A Gentleman's Excuse MeIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 15:53 schreef Fred_B het volgende:
Hij is in elk geval op tijd vertrokken.
P!nk kan ik best wel waarderen, maar 'try' klinkt als titel niet bekend. Ben benieuwd.... dat wordt denk ik een 'oh ja die' momentje straks.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Hee, jij ook hier!quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
675 Pink Try
670 Enya Only Time
669 The Rolling Stones Brown Sugar![]()
![]()
![]()
![]()
668 Nina Simone Ain't Got No - I Got Life![]()
Wat is er met die 2 dan?quote:Op maandag 29 december 2014 15:52 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Heroïne zou de lijst maar halen.
En dan in een blokje dat net door Jan Willem Roodbeen of Henk van Steeg wordt gepresenteerd voorbijkomen...Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
676 Yes Close To The Edge![]()
675 Pink Try
670 Enya Only Time
667 Coldplay A Sky Full Of Stars![]()
All I can do is try...try...tryhyhy.quote:Op maandag 29 december 2014 15:53 schreef Molurus het volgende:
P!nk kan ik best wel waarderen, maar 'try' klinkt als titel niet bekend. Ben benieuwd.... dat wordt denk ik een 'oh ja die' momentje straks."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Zouden ze eens een reclame mee moeten maken
675 Pink Try![]()
674 Robin Thicke Blurred Lines![]()
![]()
![]()
![]()
673 Band Aid Do They Know It's Christmas![]()
672 Queen We Are The Champions![]()
![]()
671 Gerry & The Pacemakers You'll Never Walk Alone![]()
![]()
670 Enya Only Time![]()
![]()
666 Bangles Eternal FlameIets met naakt
Daarom boodschappen doen.quote:Op maandag 29 december 2014 15:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik vind er nog meer brrrrrrr dat uurIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Iets zegt me dat ze van het eerste nummer niet de albumversie gaan draaien.quote:Op maandag 29 december 2014 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
676 Yes Close To The Edge 675 Pink Try 674 Robin Thicke Blurred Lines 673 Band Aid Do They Know It's Christmas 672 Queen We Are The Champions 671 Gerry & The Pacemakers You'll Never Walk Alone 670 Enya Only Time 669 The Rolling Stones Brown Sugar 668 Nina Simone Ain't Got No - I Got Life 667 Coldplay A Sky Full Of Stars 666 Bangles Eternal Flame 665 Fish A Gentleman's Excuse Me
Da's Nelly Furtadoquote:Op maandag 29 december 2014 15:54 schreef Ferdo het volgende:
[..]
All I can do is try...try...tryhyhy.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
675 Pink Try![]()
![]()
670 Enya Only Time![]()
666 Bangles Eternal Flame![]()
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Blijkbaarquote:Op maandag 29 december 2014 15:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mooie letters blijkbaar en goed te combineren.![]()
Ik denk dat het bij mij ook aan de lengte ligt. Ik heb 14 verschillende letters in mijn naam
oud-EO- en EO-DJ.quote:
Eerstgenoemde verzorgt ook de muzikale invulling van The Passion."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
![]()
675 Pink Try![]()
670 Enya Only Time![]()
666 Bangles Eternal Flamee Me
Ah, had al zo'n vermoedenquote:Op maandag 29 december 2014 15:55 schreef Ferdo het volgende:
[..]
oud-EO- en EO-DJ.
Eerstgenoemde verzorgt ook de muzikale invulling van The Passion.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Nee hoor, Pink zingt het ook zo.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ik ga het toch maar zeggen: ik vind We Are The Champions ook niet geweldig. Veel te vaak gehoord die plaat, net als We Will Rock You overigens.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Toch maar even opgezocht... ik ken dit nummer gewoon echt niet vrees ik.quote:Op maandag 29 december 2014 15:54 schreef Ferdo het volgende:
[..]
All I can do is try...try...tryhyhy.
quote:
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Wordt ook bij zo'n wareverhalenprogramma van Net 5 (Beschuldigd dacht ik) gebruikt.quote:Op maandag 29 december 2014 15:56 schreef Molurus het volgende:
[..]
Toch maar even opgezocht... ik ken dit nummer gewoon echt niet vrees ik."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Als Feyenoord-supporter heb ik daar niet zo veel last van.quote:Op maandag 29 december 2014 15:56 schreef DeJori het volgende:
Ik ga het toch maar zeggen: ik vind We Are The Champions ook niet geweldig. Veel te vaak gehoord die plaat, net als We Will Rock You overigens.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
676 Yes Close To The Edge [huh?]
675 Pink Try [mwah]
674 Robin Thicke Blurred Lines [leuk voor het eerst als het zomer wordt en daarna wil je het eigenlijk nooit meer horen]
673 Band Aid Do They Know It's Christmas [leuk met kerst, daarna wil je het eigenlijk nooit meer horen]
670 Enya Only Time [huh?]
668 Nina Simone Ain't Got No - I Got Life [ik heb er niks mee]
667 Coldplay A Sky Full Of Stars [huh?]
666 Bangles Eternal Flame[kan eigenlijk niet, maar ja]
665 Fish A Gentleman's Excuse Me [huh?]I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 15:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als Feyenoord-supporter heb ik daar niet zo veel last van.
[..]
Als Feyenoord-supporter heb ik daar niet zo veel last van.![]()
Net als dat ene nummer, met "Mama, just killed a man..." erinquote:Op maandag 29 december 2014 15:56 schreef DeJori het volgende:
Ik ga het toch maar zeggen: ik vind We Are The Champions ook niet geweldig. Veel te vaak gehoord die plaat, net als We Will Rock You overigens.![]()
![]()
Ja nou moet ik gaan bedenken wat ik wil eten
Hotel California van Queen?quote:Op maandag 29 december 2014 15:58 schreef D. het volgende:
[..]
Net als dat ene nummer, met "Mama, just killed a man..." erinIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
675 Pink Try
670 Enya Only Time
ik moet mijn eten in plannen zodat ik geen leuke liedjes misquote:Op maandag 29 december 2014 15:58 schreef DeJori het volgende:
Ja nou moet ik gaan bedenken wat ik wil eten
Dit lijkt me wel een redelijk uurtje om even boodschappen te doen.
Smell y'all later!Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Doet me denken aan Queenquote:Op maandag 29 december 2014 15:58 schreef D. het volgende:
[..]
Net als dat ene nummer, met "Mama, just killed a man..." erinUn dann rettet kein Kavallerie,
[..]
Als Feyenoord-supporter heb ik daar niet zo veel last van.![]()
![]()
Radio 2 app. Kun je meteen insturen wat je gaat eten.quote:Op maandag 29 december 2014 15:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik moet mijn eten in plannen zodat ik geen leuke liedjes misIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
geen smartphonequote:Op maandag 29 december 2014 15:59 schreef DeJori het volgende:
[..]
Radio 2 app. Kun je meteen insturen wat je gaat eten.
Maar boodschappen dus. Tot ergens rondom Gerry & The Pacemakers (ik vind het orgineel van lee towers beter)Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Bij Blurred Lines vraag ik me af of het ook zo'n hit was geworden zonder die clip.. maar ik vind het nog steeds een lekker nummer![]()
![]()
Ik zit me hard af te vragen of ik het liedje kenquote:Op maandag 29 december 2014 16:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bij Blurred Lines vraag ik me af of het ook zo'n hit was geworden zonder die clip.. maar ik vind het nog steeds een lekker nummer![]()
What rhymes with hug me?quote:Op maandag 29 december 2014 16:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik zit me hard af te vragen of ik het liedje ken[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Heerlijk nummerquote:Op maandag 29 december 2014 16:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bij Blurred Lines vraag ik me af of het ook zo'n hit was geworden zonder die clip.. maar ik vind het nog steeds een lekker nummerWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Onmogelijk om niet te kennen.quote:Op maandag 29 december 2014 16:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik zit me hard af te vragen of ik het liedje kenHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Dat hoorde je zelfs onder die steen welquote:Op maandag 29 december 2014 16:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik zit me hard af te vragen of ik het liedje kenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 16:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Train
*gruwel*Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Deze vind ik echt niks.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
De volledige versie zullen ze vast niet draaien
Waar luister ik naar
Ja mensen... hier had ook Ich bin wie du kunnen staan.I love music |Ajax forever
Of gewoon nog eens Limburg!quote:Op maandag 29 december 2014 16:06 schreef peaceman het volgende:
Ja mensen... hier had ook Ich bin wie du kunnen staan.![]()
blof was ook prima geweestquote:Op maandag 29 december 2014 16:06 schreef peaceman het volgende:
Dan was deze net voor het journaal al geweest bedoel je?quote:Op maandag 29 december 2014 16:06 schreef peaceman het volgende:
![]()
Progrock
Je dankt toch God op je blote knieën voor Pink En Robin Thicke na dit.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dat zal het zijn. Wij begrijpen dit niet.quote:Op maandag 29 december 2014 16:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
freakende muzikanten
maar het is gewoon te moeilijk voor ons"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Stelletje haters hier![]()
![]()
Pinkquote:Op maandag 29 december 2014 16:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Je dankt toch God op je blote knieën voor Pink En Robin Thicke na dit.
Wellicht dat ze dat daarom expres zo hebben gedaanquote:Op maandag 29 december 2014 16:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Je dankt toch God op je blote knieën voor Pink En Robin Thicke na dit.
En het is trouwens Robin Thicky"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
mwah... (los van de gedacht of God wel/niet bestaat...)quote:Op maandag 29 december 2014 16:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Je dankt toch God op je blote knieën voor Pink En Robin Thicke na dit.I love music |Ajax forever
manipulatiequote:Op maandag 29 december 2014 16:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wellicht dat ze dat daarom expres zo hebben gedaan![]()
![]()
quote:
't is dat ze in de 70s schaamhaar tot in hun oren hadden, anders kan ik dit niet verklaren.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Robin Tricky - Blurred Council Estatequote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Niet echt.quote:
I call it the year... voor wat betreft het werk: zo afsluiten en dan pas 5 januari 2015 weer terug.Make love, not war ☮![]()
haha dat intro is wel wat 'kriebelig' iddquote:Op maandag 29 december 2014 16:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Na zo'n intro valt dit stukje wel mee
Robert Moog died for our synths
Forum Opties Forumhop: Hop naar: