Doet me denken aan Queenquote:Op maandag 29 december 2014 15:58 schreef D. het volgende:
[..]
Net als dat ene nummer, met "Mama, just killed a man..." erin
quote:Op maandag 29 december 2014 15:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als Feyenoord-supporter heb ik daar niet zo veel last van.
Radio 2 app. Kun je meteen insturen wat je gaat eten.quote:Op maandag 29 december 2014 15:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik moet mijn eten in plannen zodat ik geen leuke liedjes mis
geen smartphonequote:Op maandag 29 december 2014 15:59 schreef DeJori het volgende:
[..]
Radio 2 app. Kun je meteen insturen wat je gaat eten.
Ik zit me hard af te vragen of ik het liedje kenquote:Op maandag 29 december 2014 16:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bij Blurred Lines vraag ik me af of het ook zo'n hit was geworden zonder die clip.. maar ik vind het nog steeds een lekker nummer
What rhymes with hug me?quote:Op maandag 29 december 2014 16:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik zit me hard af te vragen of ik het liedje ken
Heerlijk nummerquote:Op maandag 29 december 2014 16:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bij Blurred Lines vraag ik me af of het ook zo'n hit was geworden zonder die clip.. maar ik vind het nog steeds een lekker nummer
Onmogelijk om niet te kennen.quote:Op maandag 29 december 2014 16:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat hoorde je zelfs onder die steen welquote:Op maandag 29 december 2014 16:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 december 2014 16:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Of gewoon nog eens Limburg!quote:Op maandag 29 december 2014 16:06 schreef peaceman het volgende:
Ja mensen... hier had ook Ich bin wie du kunnen staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |