Da's Nelly Furtadoquote:Op maandag 29 december 2014 15:54 schreef Ferdo het volgende:
[..]
All I can do is try...try...tryhyhy.
Blijkbaarquote:Op maandag 29 december 2014 15:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mooie letters blijkbaar en goed te combineren.
oud-EO- en EO-DJ.quote:
Ah, had al zo'n vermoedenquote:Op maandag 29 december 2014 15:55 schreef Ferdo het volgende:
[..]
oud-EO- en EO-DJ.
Eerstgenoemde verzorgt ook de muzikale invulling van The Passion.
Nee hoor, Pink zingt het ook zo.quote:
Toch maar even opgezocht... ik ken dit nummer gewoon echt niet vrees ik.quote:Op maandag 29 december 2014 15:54 schreef Ferdo het volgende:
[..]
All I can do is try...try...tryhyhy.
Wordt ook bij zo'n wareverhalenprogramma van Net 5 (Beschuldigd dacht ik) gebruikt.quote:Op maandag 29 december 2014 15:56 schreef Molurus het volgende:
[..]
Toch maar even opgezocht... ik ken dit nummer gewoon echt niet vrees ik.
Als Feyenoord-supporter heb ik daar niet zo veel last van.quote:Op maandag 29 december 2014 15:56 schreef DeJori het volgende:
Ik ga het toch maar zeggen: ik vind We Are The Champions ook niet geweldig. Veel te vaak gehoord die plaat, net als We Will Rock You overigens.
quote:Op maandag 29 december 2014 15:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als Feyenoord-supporter heb ik daar niet zo veel last van.
quote:Op maandag 29 december 2014 15:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als Feyenoord-supporter heb ik daar niet zo veel last van.
Net als dat ene nummer, met "Mama, just killed a man..." erinquote:Op maandag 29 december 2014 15:56 schreef DeJori het volgende:
Ik ga het toch maar zeggen: ik vind We Are The Champions ook niet geweldig. Veel te vaak gehoord die plaat, net als We Will Rock You overigens.
Hotel California van Queen?quote:Op maandag 29 december 2014 15:58 schreef D. het volgende:
[..]
Net als dat ene nummer, met "Mama, just killed a man..." erin
ik moet mijn eten in plannen zodat ik geen leuke liedjes misquote:Op maandag 29 december 2014 15:58 schreef DeJori het volgende:
Ja nou moet ik gaan bedenken wat ik wil eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |