Staat je loopt je lul achterna er niet in?quote:
Geen moeilijke letters, maar de combi wellichtquote:Op maandag 29 december 2014 15:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
dan heeft ze wel een moeilijke achternaam of voornaam. Zelfs met mijn dubbele naam krijg ik nog best veel.
Ik vind het ook niet veel, maar ik ben misschien dan ook te laat geboren.quote:Op maandag 29 december 2014 15:49 schreef Stickertje het volgende:
heb de hype rond doe maar nooit begrepen
Op 5146, denk ik.quote:Op maandag 29 december 2014 15:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Staat je loopt je lul achterna er niet in?
Wat een boelquote:Op maandag 29 december 2014 15:47 schreef Diaan73 het volgende:
mijn voornaam + achternaam peace: 29 liedjes
mijn voornaam + eigen achternaam: 190 liedjes
mijn voornaam + eigen achternaam-achternaam peace: 9 liedjes
Bijna net zo erg als Vrienten met een F spellen.quote:Op maandag 29 december 2014 15:50 schreef Molurus het volgende:
Was niet zo lang geleden een documentaire over Doe Maar op tv... dat was best interessant. Wel echt gestoorde toestanden rondom concerten.
Henny Frienten zei: "als je dan meisjes van 11-12 jaar in je publiek 'je loopt je lul achterna' hoort zingen dan denk je bij jezelf: 'nu ben ik echt verkeerd bezig'"
quote:
quote:Op maandag 29 december 2014 15:51 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Bijna net zo erg als Vrienten met een F spellen.![]()
In de Frientzone.quote:Op maandag 29 december 2014 15:51 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Bijna net zo erg als Vrienten met een F spellen.![]()
Dat zou idd kunnen.quote:Op maandag 29 december 2014 15:50 schreef D. het volgende:
[..]
Geen moeilijke letters, maar de combi wellicht
Heroïne zou de lijst maar halen.quote:
Ik denk dat hij nog minstens another 45 miles moet.quote:Op maandag 29 december 2014 15:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Goh, die Chris, nog steeds onderweg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |