quote:Op maandag 29 december 2014 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kleine voetjes![]()
Grote poten
Hihiquote:
I knowquote:
Wrijf het er nog maar eens inquote:
quote:Op maandag 29 december 2014 15:33 schreef Molurus het volgende:
Nu Bee Gees.
Ik heb een keer een interview gezien met 1 van de zangers, die vertelde dat hij tijdens repetities de zang niet zuiver kreeg... toen zei een bandlid: "dan probeer je het toch een octaaf hoger?"
En voila... zo is het kenmerkende geluid van de Bee Gees ontstaan.
ze kunnen dus gewoon niet zingenquote:Op maandag 29 december 2014 15:33 schreef Molurus het volgende:
Nu Bee Gees.
Ik heb een keer een interview gezien met 1 van de zangers, die vertelde dat hij tijdens repetities de zang niet zuiver kreeg... toen zei een bandlid: "dan probeer je het toch een octaaf hoger?"
quote:Op maandag 29 december 2014 15:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah dat is toch niks![]()
M'n ex had 48Ik kon zijn schoenen aantrekken met mijn schoenen aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
quote:Op maandag 29 december 2014 15:33 schreef Molurus het volgende:
Nu Bee Gees.
Maar als jouw ex 48 had, hoe lang was die dan wel nietquote:Op maandag 29 december 2014 15:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Hihi
[..]
I knowLastig schoenen kopen
[..]
Wrijf het er nog maar eens in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |