SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html![]()
![]()
DEEE PANDAAAA WÉÉÉÉL!"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Beetje algemene ontwikkeling kan geen kwaadquote:Op maandag 29 december 2014 13:03 schreef satecl het volgende:
[..]
Zij is meer van John Legend, Avicci en die shit. Tjah wat doe je eraan? Abbey Road drukt ze meteen uit.![]()
![]()
De Panda Well
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Zodra ik ze hoor denk ik waarschijnlijk 'Oh dit nummer!'. Kan gewoon artiest en titel niet plaatsenquote:![]()
Heb ik ook best vaak last van inderdaad.quote:Op maandag 29 december 2014 13:05 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Zodra ik ze hoor denk ik waarschijnlijk 'Oh dit nummer!'. Kan gewoon artiest en titel niet plaatsen
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Tour operatooooooorWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Bijna iedereen hier wel hoorquote:Op maandag 29 december 2014 13:06 schreef Molurus het volgende:
[..]
Heb ik ook best vaak last van inderdaad.
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
QFT. De reclameblokken zijn ook wel ontzettend lang.quote:Op maandag 29 december 2014 13:06 schreef Gehenna het volgende:
Ik trek die reclames met het uur minder goedNiet meer aanwezig in dit forum.![]()
715 Sade Smooth Operator
714 Carly Simon You're So Vain
713 Herman van Veen Anne
712 John Mayer Slowdancing In A Burning Room
711 Golden Earring She Flies On Strange Wings
710 Marvin Gaye Sexual Healing
709 Bob Dylan The Times Are A-Changing
708 Eurythmics Sweet Dreams
707 Rihanna feat. Mikky Ekko Stay
706 Blur Song 2
705 Kraftwerk Autobahn
704 Linkin Park Breaking The Habit
703 The Beatles Michelle
702 Paul de Leeuw & A. Hazes Droomland![]()
Is dit al je eerste 'oh ja dit' momentje?quote:Op maandag 29 december 2014 13:05 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Zodra ik ze hoor denk ik waarschijnlijk 'Oh dit nummer!'. Kan gewoon artiest en titel niet plaatsenNiet meer aanwezig in dit forum.![]()
Het verlies van frits valt niet te compenseren..quote:Op maandag 29 december 2014 13:06 schreef BillDauterive het volgende:
Lopen we nog steeds achter qua topics ten opzichte van vorig jaar?When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
Ik laat ze langs me heengaanquote:Op maandag 29 december 2014 13:06 schreef Gehenna het volgende:
Ik trek die reclames met het uur minder goed![]()
![]()
Sade
Vooral je oren tegen de ander aandrukken, dan hoor je bijna niksquote:Op maandag 29 december 2014 13:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Deze kan wel, heel dicht tegen iemand aanWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Wat is er eigenlijk met frits gebeurd? Wintersport?quote:Op maandag 29 december 2014 13:07 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Het verlies van frits valt niet te compenseren..Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Teardrop van Massive Attack nog even afgeluisterd terwijl ik de auto voor de deur parkeerde.The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Ik luister dan de liedjes die ik 's nachts heb gemist.quote:Op maandag 29 december 2014 13:06 schreef Gehenna het volgende:
Ik trek die reclames met het uur minder goed![]()
![]()
Welke frits?quote:Op maandag 29 december 2014 13:07 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Het verlies van frits valt niet te compenseren..I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Dat hoeft ook nietquote:Op maandag 29 december 2014 13:07 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Het verlies van frits valt niet te compenseren..![]()
![]()
Kom maarquote:Op maandag 29 december 2014 13:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Wil er nou weer niemand met me schuifelen?
Ben ik het helemaal mee eens. Zij alleen nietquote:Op maandag 29 december 2014 13:05 schreef D. het volgende:
[..]
Beetje algemene ontwikkeling kan geen kwaad
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
715 Smooth Operator Sade 1984 1143 1043 1008 1093 947 1155 1269 1261 1678 1270 950 863 888 935 1031 715
Opvallend[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ik druk liever andere dingen tegen iemand aan bij deze muziek, maar goed, ieder zijn dingquote:Op maandag 29 december 2014 13:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vooral je oren tegen de ander aandrukken, dan hoor je bijna niks
I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 13:09 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik druk liever andere dingen tegen iemand aan bij deze muziek, maar goed, ieder zijn ding
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ja, verschil is alleen maar groter geworden sinds gisteravond.quote:Op maandag 29 december 2014 13:06 schreef BillDauterive het volgende:
Lopen we nog steeds achter qua topics ten opzichte van vorig jaar?![]()
Ik denk dat we de 200 topics ook niet gaan halen. 150 gaat makkelijk lukken.quote:Op maandag 29 december 2014 13:09 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ja, verschil is alleen maar groter geworden sinds gisteravond.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als ze de albumversie draaien kom je wel in de buurt.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Die vond het mooi geweest. Ik ben nu de grote topicmotor geworden.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wellicht te hoog maar best mooiFor you, there'll be no more crying.
Het is totaal onbelangrijkquote:Op maandag 29 december 2014 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat we de 200 topics ook niet gaan halen. 150 gaat makkelijk lukken.![]()
Vorig jaar ging het ook te snel, was niet meer te volgen af en toe
quote:Op maandag 29 december 2014 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat we de 200 topics ook niet gaan halen. 150 gaat makkelijk lukken.Hoeveel was het vorig jaar?quote:Op maandag 29 december 2014 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat we de 200 topics ook niet gaan halen. 150 gaat makkelijk lukken.
Mijn laptop is een beetje stuk dus ben er dit jaar helaas niet erg vaak bij
...Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Gestopt met deze reeks. Werd teveel een herhaling van zetten.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Eens, het is geen wedstrijd. Maar ik vind het wel leuk om het te voorspellenquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
We komen wel dicht op de 200 denk ik.quote:Op maandag 29 december 2014 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat we de 200 topics ook niet gaan halen. 150 gaat makkelijk lukken.![]()
Toen ik achter de laptop zat deed ik dat ookquote:Op maandag 29 december 2014 13:08 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Ik luister dan de liedjes die ik 's nachts heb gemist.maar op mobiel werkt alles lastig en onhandig
Robert Moog died for our synths![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 13:07 schreef Molurus het volgende:
[..]
Is dit al je eerste 'oh ja dit' momentje?![]()
![]()
Waar is hij nu eigenlijk?quote:Op maandag 29 december 2014 13:10 schreef D. het volgende:
[..]
De Frits die vorig jaar eigenhandig zorgde voor de helft van alle topicvullingDit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Straks Bob
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Zo is het mobiel nog prima te volgen.When I was a child I had a fever.
Ik moet zeggen dat ik ook minder actief ben dan de vorige editie. Deels ook omdat ik veel van die nummers eigenlijk al veel te vaak heb gehoord.quote:Op maandag 29 december 2014 13:10 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Gestopt met deze reeks. Werd teveel een herhaling van zetten.
Af en toe een paar uurtjes meedoen is leuk... maar 5 dagen nonstop trek ik echt niet.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Fritsgodquote:Op maandag 29 december 2014 13:10 schreef D. het volgende:
[..]
De Frits die vorig jaar eigenhandig zorgde voor de helft van alle topicvulling
Kwam ie langs ja?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Met Mick op de achtergrondFor you, there'll be no more crying.
You're Jan Veen
You probably think this song is about youAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
Mogge trouwensAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
Jullie denken allemaal dat dit liedje over jullie gaat. Maar dat is dus niet zo
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Die komt hierna pas.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
ijdel liedje
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
Eén van de kandidaten over wie het liedje zou kunnen gaan, maar zijn deelname maakt dat twijfelachtig.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Verder een SkyRadio plaatje die ik snel weg zap.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Als je het mij vraagt is de schrijver nogal vein te denken dat ik denk dat dit liedje over mij gaat. Zo briljant is dit nummer niet.quote:Op maandag 29 december 2014 13:12 schreef LDS het volgende:
Jullie denken allemaal dat dit liedje over jullie gaat. Maar dat is dus niet zoNiet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ook het enige van Carly in de lijst
huh? jij moet ook even opgevoed worden volgens mijquote:Op maandag 29 december 2014 13:13 schreef satecl het volgende:
Verder een SkyRadio plaatje die ik snel wegazap.![]()
Ik had nog een ander beaderd ding kunnen posten, vond dit wel meevallenquote:
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dat mag jij vinden.quote:Op maandag 29 december 2014 13:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
huh? jij moet ook even opgevoed worden volgens mijDit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Dan snap ik dat het te veel herhaling werd voor hemquote:Op maandag 29 december 2014 13:10 schreef D. het volgende:
[..]
De Frits die vorig jaar eigenhandig zorgde voor de helft van alle topicvulling
Droom jij dan nooit over wolken in je koffie?quote:Op maandag 29 december 2014 13:14 schreef Molurus het volgende:
[..]
Als je het mij vraagt is de schrijver nogal vein te denken dat ik denk dat dit liedje over mij gaat. Zo briljant is dit nummer niet.![]()
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Mick valt me nu ook pas voor het eerst opluister dit normaal ook nooit
Anne
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase![]()
Ik droom wel eens over cappuccino, maar lager ga ik niet.quote:Op maandag 29 december 2014 13:15 schreef LDS het volgende:
[..]
Droom jij dan nooit over wolken in je koffie?![]()
The spy who loved mequote:![]()
Al heet ie officieel anders geloof ikWhen I was a child I had a fever.
Anne
Staat somethings jumping in my shirt ook in de lijst, daar moet ik aan denken bij your so vein #rareassociatiesEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Nobody Does It Better bedoel je dan?quote:Op maandag 29 december 2014 13:16 schreef Homdeck het volgende:
[..]
The spy who loved me![]()
Al heet ie officieel anders geloof ikFor you, there'll be no more crying.
![]()
de wereld is helemaal niet mooi
Gaat toch over Babet ?Life lies a slow suicide
Ik vind dit dus best wel heel erg mooi
Forza Eniesee!![]()
24/7 luisterenquote:Op maandag 29 december 2014 13:14 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dan snap ik dat het te veel herhaling werd voor hem
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ben van '76, lid komt uit '73, dus die illusie had ik niet.quote:Op maandag 29 december 2014 13:12 schreef LDS het volgende:
Jullie denken allemaal dat dit liedje over jullie gaat. Maar dat is dus niet zo
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Nee dat is fietsquote:En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Wel naar een dochter he. Dat komt minder vaak voor...quote:Op maandag 29 december 2014 13:16 schreef Molurus het volgende:
"A song named after a girl". Hoe origineel.
Die jaquote:Op maandag 29 december 2014 13:16 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Nobody Does It Better bedoel je dan?When I was a child I had a fever.
Oja, dit gaat over haar zusquote:Life lies a slow suicide
Wat een ouwe lulquote:Op maandag 29 december 2014 13:17 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik ben van '76, lid komt uit '73, dus die illusie had ik niet.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
huppekee
ik denk dat er maar 1 liedje is met het woord huppekee in de tekst die ik ken.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Oh, ik met mn '95 dacht het dan juist weer welquote:Op maandag 29 december 2014 13:17 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik ben van '76, lid komt uit '73, dus die illusie had ik niet.![]()
Forza Eniesee!![]()
quote:
En het is dan ook wel weer voorspelbaar van wie dat isquote:Op maandag 29 december 2014 13:18 schreef Bosbeetle het volgende:
huppekee
ik denk dat er maar 1 liedje is met het woord huppekee in de tekst die ik ken.
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 13:18 schreef LDS het volgende:
[..]
Oh, ik met mn '95 dacht het dan juist weer wel![]()
toen leerde ik mijn vriend kennen
Überhaupt niets van McLaren.quote:Op maandag 29 december 2014 13:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Staat somethings jumping in my shirt ook in de lijst, daar moet ik aan denken bij your so vein #rareassociaties
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Nog zo'n lekker groen blaadje hierquote:Op maandag 29 december 2014 13:17 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik ben van '76, lid komt uit '73, dus die illusie had ik niet.![]()
![]()
Ik hoor hier Morgen zal het vrede zijn in
Ach, voor ons lijkt dat nog gisteren, dat jaar.quote:Op maandag 29 december 2014 13:19 schreef djenneke het volgende:
[..]toen leerde ik mijn vriend kennen
hij isvdfbdbnkxlkdfh alasfsdjbgskrg eeen ander ge eh in stakjhkejtbatt om
leuk gijsI'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
quote:![]()
Die wereld van de Aziatische popmuziek is ons helemaal vreemd. Soms is dat wel jammer.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Deze van Mayer
Ik kan die stem van John Mayer niet uitstaan.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Meh"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Je bent maar vijf jaartjes ouder dan ik hoorquote:Op maandag 29 december 2014 13:20 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ach, voor ons lijkt dat nog gisteren, dat jaar.
'95 kan ik me in ieder geval niet meer herinneren hahaquote:Op maandag 29 december 2014 13:20 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ach, voor ons lijkt dat nog gisteren, dat jaar.
Forza Eniesee!![]()
Had ik al gezegd dat er best wat meer stevige muziek in de Top 2000 zou mogen?
4-5 van dit soort nummers achter elkaar en je kunt me opdweilen.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
quote:
Gebeurt me niet zo vaak, maar dit heb ik oprecht nog nooit eerder gehoord.When I was a child I had a fever.
is dit zijn hoogste? Al zijn bekende nummers heb ik al gehoord.
Ohnee, Daughters nog niet.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ze hadden jou beter moeten opvoeden!quote:Op maandag 29 december 2014 13:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit vind ik dan weer niks van SjonDit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Zijn mooiste is al geweest. Heartbreak Warfare
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Gravity ook nogquote:Op maandag 29 december 2014 13:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ohnee, Daughters nog niet.For you, there'll be no more crying.
Ik moet eigenlijk douchen, maar ik heb geen zin om op te staan.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Ik ga ook proberen het bij 1 keer te laten.quote:Op maandag 29 december 2014 13:21 schreef Homdeck het volgende:
Gebeurt me niet zo vaak, maar dit heb ik oprecht nog nooit eerder gehoord.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Gravity komt ook nog.quote:Op maandag 29 december 2014 13:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ohnee, Daughters nog niet.![]()
Vind dit niet zo van Sjonnie.Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Gravity zegt me weinigWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Simon & Garfunkel in Arena was ook wel een goede poging om me in slaap te sussen.quote:Op maandag 29 december 2014 13:21 schreef BillDauterive het volgende:
John Mayer. De enige artiest die ik gezien heb waar ik bij in slaap gevallen ben.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
quote:
Ik ga hem minstens een jaar niet meer horen.quote:Op maandag 29 december 2014 13:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ga ook proberen het bij 1 keer te laten.When I was a child I had a fever.
Bij sommige nummers is het afkappen toch wel een goede uitvinding, hoor.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Hahaquote:Op maandag 29 december 2014 13:22 schreef Molurus het volgende:
[..]
Simon & Garfunkel in Arena was ook wel een goede poging om me in slaap te sussen.Ik bedoelde het letterlijk. Ik ben op het veld van Pinkpop in slaap gevallen bij John Mayer.
![]()
Eigenlijk zouden afkapbare nummers er gewoon niet in moeten staan natuurlijk.quote:Op maandag 29 december 2014 13:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Bij sommige nummers is het afkappen toch wel een goede uitvinding, hoor.
Net op tijd weer terug.
Earring
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Dat was ook een schandalig slecht optreden van hem. Ben ik het als JM fan mee eens.quote:Op maandag 29 december 2014 13:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
HahaIk bedoelde het letterlijk. Ik ben op het veld van Pinkpop in slaap gevallen bij John Mayer.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Een van de betere van de EarringFor you, there'll be no more crying.
Ik ook. Het scheelde niet veel of hetzelfde was mij overkomen bij S&G.quote:Op maandag 29 december 2014 13:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
HahaIk bedoelde het letterlijk. Ik ben op het veld van Pinkpop in slaap gevallen bij John Mayer.
Eens.quote:Op maandag 29 december 2014 13:23 schreef Molurus het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden afkapbare nummers er gewoon niet in moeten staan natuurlijk.
Maar ja, we hebben het met deze lijst te doen, dus dan maar afkappen zodra het kan
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Dat.quote:
Ik ken dit niet, maar het klinkt lekker
Forza Eniesee!![]()
Ik vergeet nog wel eens hoe tof sit nummer van de earings eigenlijk is
Is mij ook wel eens gebeurd op Werchter bij Metallica.quote:Op maandag 29 december 2014 13:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Warm en bier speelden daar wel mee geloof ik.
Edit: bij mij, niet bij Metallica.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Deze hoor je ook niet zo vaak meer.quote:Op maandag 29 december 2014 13:24 schreef Gehenna het volgende:
Ik vergeet nog wel eens hoe tof sit nummer van de earings eigenlijk isDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ben ooit op een houseparty in slaap gevallenquote:Op maandag 29 december 2014 13:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ben toen wakker gekust door een mij onbekende dame, maar voor ik doorhad wat me overkwam was ze alweer weg![]()
![]()
Je bent pas een baas als je midden in de moshpit in slaap valtquote:Op maandag 29 december 2014 13:24 schreef Zorro het volgende:
Is mij ook wel eens gebeurd op Werchter bij Metallica.
Warm en bier speelden daar wel mee geloof ik.![]()
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Echt? Ik ken maar een lied en dan wordt zijn muziek al snel saai. Dacht dat het optreden voor de rest wel goed was.quote:Op maandag 29 december 2014 13:24 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat was ook een schandalig slecht optreden van hem. Ben ik het als JM fan mee eens.Zitten de stoelen zo lekker bij de Ziggodome?quote:Op maandag 29 december 2014 13:24 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik ook. Het scheelde niet veel of hetzelfde was mij overkomen bij S&G.![]()
Nou, of het als instrumental wat is weet ik niet.quote:Op maandag 29 december 2014 13:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind het muzikaal leuk wat ze doen hoor, maar de zang had echt achterwege gelaten mogen worden
Psst, dat was je moeder.quote:Op maandag 29 december 2014 13:25 schreef D. het volgende:
Ben ooit op een houseparty in slaap gevallen
Ben toen wakker gekust door een mij onbekende dame, maar voor ik doorhad wat me overkwam was ze alweer wegAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
En dat is dit Barry nog, George heeft nog nooit een noot zuiver gezongenquote:Op maandag 29 december 2014 13:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind het muzikaal leuk wat ze doen hoor, maar de zang had echt achterwege gelaten mogen wordenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Had je een verkeerd pilletje genomen?quote:Op maandag 29 december 2014 13:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ben ooit op een houseparty in slaap gevallen
Ben toen wakker gekust door een mij onbekende dame, maar voor ik doorhad wat me overkwam was ze alweer weg![]()
![]()
En dan gewoon afkappenquote:
Ultieme naai plaatPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Get up get up get up get up
Pfff, nou vooruit dan maar
*hijs mezelf overeind*Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Als je hier niet op hebt geneukt tel je niet meeLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Yeah Babyyyyy
Is juist leukquote:Op maandag 29 december 2014 13:27 schreef Molurus het volgende:
Ok, welke mafkees heeft hierop gestemd?![]()
Slakkensporen. Overal.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Vind jij Marvin gay dan?quote:Op maandag 29 december 2014 13:27 schreef Molurus het volgende:
Ok, welke mafkees heeft hierop gestemd?
Goeie seksplaat
Mensen die de lijst hebben ingevuld vanuit bed ofzo?quote:Op maandag 29 december 2014 13:27 schreef Molurus het volgende:
Ok, welke mafkees heeft hierop gestemd?Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Veel gayer wordt het niet, toch?quote:
Wat me eraan doet denken... staat "Bloodhound Gang - I wish I was queer" er eigenlijk in?
quote:![]()
![]()
![]()
Niks gays aan Sexual Healingquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Daarna wel iets snellers graag.quote:Op maandag 29 december 2014 13:28 schreef Szura het volgende:
Als je hier niet op hebt geneukt tel je niet mee![]()
![]()
Ah, viel er nét buiten. Als de Top2000 een Top20000 was geweest had hij het vast gehaald, maar ja, het was net één nulletje minder.quote:Op maandag 29 december 2014 13:29 schreef Molurus het volgende:
[..]
Veel gayer wordt het niet, toch?
Wat me eraan doet denken... staat "Bloodhound Gang - I wish I was queer" er eigenlijk in?
quote:Op maandag 29 december 2014 13:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Had je een verkeerd pilletje genomen?![]()
![]()
lekkere polkaquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Damn, zonde. Gemiste kans.quote:Op maandag 29 december 2014 13:29 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ah, viel er nét buiten. Als de Top2000 een Top20000 was geweest had hij het vast gehaald, maar ja, het was net één nulletje minder.
Zou vet zijn als die direct na dit nummer kwam.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Dat betwijfel ikquote:Op maandag 29 december 2014 13:29 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ah, viel er nét buiten. Als de Top2000 een Top20000 was geweest had hij het vast gehaald, maar ja, het was net één nulletje minder.When I was a child I had a fever.
Zo schitterend
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
1 van de mindere van Tom PettyWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Nu is Bob Dylan de beurt."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Verstond ik het toch goed.quote:En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit staat te laag
Ik heb op Sixto Rodriquez gestemd, jammer dat hij er niet tussen staat want dat is ook als Bob Dylan: Hoog niveau.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Meestal heb ik een hekel aan mondharmonica, maar dan houdt -ie zijn mond tenminste ffWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Zou je dat ook zonder die docu gedaan hebben?quote:En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
quote:Op maandag 29 december 2014 13:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Meestal heb ik een hekel aan mondharmonica, maar dan houdt -ie zijn mond tenminste ff
quote:Op maandag 29 december 2014 13:33 schreef Jovatov het volgende:
Ik haal Bob Dylan en Bob Marley altijd door elkaar![]()
![]()
Komt door dat kapselquote:Op maandag 29 december 2014 13:33 schreef Jovatov het volgende:
Ik haal Bob Dylan en Bob Marley altijd door elkaar![]()
![]()
Ook mooi!quote:Op maandag 29 december 2014 13:33 schreef SonicVolcano het volgende:
Iemand die wel kan zingen tenminsteAl mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Bob Carlisle is ook van hetzelfde niveauquote:Op maandag 29 december 2014 13:33 schreef Jovatov het volgende:
Ik haal Bob Dylan en Bob Marley altijd door elkaarDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ze heten allebei Bob, en als je mij zou vragen van wie dit nummer was als ik het gewoon op de radio horen dan zeg ik negen van de tien keer Bob Marleyquote:![]()
![]()
stel je voor dat je het ook nog kon verstaan.....quote:Op maandag 29 december 2014 13:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Meestal heb ik een hekel aan mondharmonica, maar dan houdt -ie zijn mond tenminste ff
misschien zijn het wel Blofwaardige teksten![]()
allebei op hun eigen unieke manier joodsquote:Op maandag 29 december 2014 13:33 schreef Jovatov het volgende:
Ik haal Bob Dylan en Bob Marley altijd door elkaar
Ja, want ik ontdekte hem via MusicMeter. Eerder dan release van docu.quote:Op maandag 29 december 2014 13:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zou je dat ook zonder die docu gedaan hebben?Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 13:34 schreef satecl het volgende:
[..]
Ja, want ik ontdekte hem via MusicMeter. Eerder dan release van docu.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Direct?quote:Op maandag 29 december 2014 13:32 schreef Molurus het volgende:
Dit is vast ook de meest gecoverde artiest in de top 2000.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Zoals 'Chris' altijd kutmuziek is, is 'Bob' altijd goede muziek.quote:Op maandag 29 december 2014 13:33 schreef Jovatov het volgende:
Ik haal Bob Dylan en Bob Marley altijd door elkaar
Zo komen er twee liedjes achter elkaar waar ik op heb gestemd. Song 2 en Autobahn. Ben benieuwd hoelang deze versie van Autobahn duurt![]()
![]()
Waarom draaien ze alle nummers maar half...
dat wegdraaien is echt irritant.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Zanger Bobquote:Op maandag 29 december 2014 13:34 schreef Molurus het volgende:
[..]
Zoals 'Chris' altijd kutmuziek is, is 'Bob' altijd goede muziek.
30 min hoop ik.quote:Op maandag 29 december 2014 13:35 schreef BillDauterive het volgende:
Zo komen er twee liedjes achter elkaar waar ik op heb gestemd. Song 2 en Autobahn. Ben benieuwd hoelang deze versie van Autobahn duurtEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Chris Cornell is het er niet mee eensquote:Op maandag 29 december 2014 13:34 schreef Molurus het volgende:
[..]
Zoals 'Chris' altijd kutmuziek is, is 'Bob' altijd goede muziek.![]()
![]()
Bløf mocht willen dat ze zulke teksten haddenquote:Op maandag 29 december 2014 13:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
stel je voor dat je het ook nog kon verstaan.....
misschien zijn het wel Blofwaardige tekstenWhen I was a child I had a fever.
![]()
![]()
![]()
![]()
I travel the world and the seven seas![]()
![]()
Origineel van Manson is beterFor you, there'll be no more crying.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lekker hoor!
Forza Eniesee!![]()
Je was me voorquote:Op maandag 29 december 2014 13:35 schreef Molurus het volgende:
De cover hiervan van Marilyn Manson is niet onaardig.
Beter zelfs.quote:Op maandag 29 december 2014 13:35 schreef Molurus het volgende:
De cover hiervan van Marilyn Manson is niet onaardig.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 13:35 schreef Molurus het volgende:
De cover hiervan van Marilyn Manson is niet onaardig.![]()
![]()
Dan lopen ze wat uit. Het origineel van Autobahn duurt zo'n 20 minuten, dan is het alweer tijd voor het journaalquote:![]()
![]()
Charles?quote:En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Song 2 draaien ze vast ook na een minuut wegquote:Op maandag 29 december 2014 13:35 schreef BillDauterive het volgende:
Zo komen er twee liedjes achter elkaar waar ik op heb gestemd. Song 2 en Autobahn. Ben benieuwd hoelang deze versie van Autobahn duurt![]()
![]()
Wohoo en klaar......bam!quote:Op maandag 29 december 2014 13:36 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Song 2 draaien ze vast ook na een minuut weg![]()
Tja moeten ze gewoon eens doen, al dat afkappen is toch nergens voor nodig... dan beginnen ze maar wat eerder is toch precies uit te rekenen hoe lang het moet duren...quote:Op maandag 29 december 2014 13:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan lopen ze wat uit. Het origineel van Autobahn duurt zo'n 20 minuten, dan is het alweer tijd voor het journaalEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Dat nummer duurt niet eens 2,5 minuutquote:Op maandag 29 december 2014 13:36 schreef Xrenity het volgende:
[..]
They'd better notquote:Op maandag 29 december 2014 13:36 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Song 2 draaien ze vast ook na een minuut weg
Ach, die kennen we allemaal welquote:Op maandag 29 december 2014 13:36 schreef Xrenity het volgende:
[..]
![]()
I got my head checked by a jumbo jet..... reclamequote:En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Gijs zal dáár nog door het outro heen weten te lullen.quote:Op maandag 29 december 2014 13:36 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Song 2 draaien ze vast ook na een minuut weg
Doet hij nog bij Nee is Niks van de Raggende Manne."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Hallo Jumbo!quote:Op maandag 29 december 2014 13:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
I got my head checked by a jumbo jet..... reclame![]()
Of bij Gas, Trut of Willemquote:Op maandag 29 december 2014 13:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Gijs zal dáár nog door het outro heen weten te lullen.
Doet hij nog bij Nee is Niks van de Raggende Manne.
Iets met singles enzoquote:Op maandag 29 december 2014 13:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tja moeten ze gewoon eens doen, al dat afkappen is toch nergens voor nodig... dan beginnen ze maar wat eerder is toch precies uit te rekenen hoe lang het moet duren...When I was a child I had a fever.
Zinder pratende DJ's moeten ze al een heel eind komenquote:Op maandag 29 december 2014 13:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tja moeten ze gewoon eens doen, al dat afkappen is toch nergens voor nodig... dan beginnen ze maar wat eerder is toch precies uit te rekenen hoe lang het moet duren...
Volgend jaar Rihanna de jaarwisseling graag!"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Zeiknummer ditFor you, there'll be no more crying.
It's alright, I know it's right.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |