24/7 luisterenquote:Op maandag 29 december 2014 13:14 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dan snap ik dat het te veel herhaling werd voor hem
Ik ben van '76, lid komt uit '73, dus die illusie had ik niet.quote:Op maandag 29 december 2014 13:12 schreef LDS het volgende:
Jullie denken allemaal dat dit liedje over jullie gaat. Maar dat is dus niet zo
Nee dat is fietsquote:
Wel naar een dochter he. Dat komt minder vaak voor...quote:Op maandag 29 december 2014 13:16 schreef Molurus het volgende:
"A song named after a girl". Hoe origineel.
Die jaquote:Op maandag 29 december 2014 13:16 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Nobody Does It Better bedoel je dan?
Oja, dit gaat over haar zusquote:
Wat een ouwe lulquote:Op maandag 29 december 2014 13:17 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik ben van '76, lid komt uit '73, dus die illusie had ik niet.
Oh, ik met mn '95 dacht het dan juist weer welquote:Op maandag 29 december 2014 13:17 schreef Ferdo het volgende:
[..]
quote:
En het is dan ook wel weer voorspelbaar van wie dat isquote:Op maandag 29 december 2014 13:18 schreef Bosbeetle het volgende:
huppekee
ik denk dat er maar 1 liedje is met het woord huppekee in de tekst die ik ken.
quote:Op maandag 29 december 2014 13:18 schreef LDS het volgende:
[..]
Oh, ik met mn '95 dacht het dan juist weer wel![]()
Überhaupt niets van McLaren.quote:Op maandag 29 december 2014 13:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Staat somethings jumping in my shirt ook in de lijst, daar moet ik aan denken bij your so vein #rareassociaties
Nog zo'n lekker groen blaadje hierquote:Op maandag 29 december 2014 13:17 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ach, voor ons lijkt dat nog gisteren, dat jaar.quote:Op maandag 29 december 2014 13:19 schreef djenneke het volgende:
[..]toen leerde ik mijn vriend kennen
quote:
Je bent maar vijf jaartjes ouder dan ik hoorquote:Op maandag 29 december 2014 13:20 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ach, voor ons lijkt dat nog gisteren, dat jaar.
'95 kan ik me in ieder geval niet meer herinneren hahaquote:Op maandag 29 december 2014 13:20 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ach, voor ons lijkt dat nog gisteren, dat jaar.
quote:
Ze hadden jou beter moeten opvoeden!quote:Op maandag 29 december 2014 13:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit vind ik dan weer niks van Sjon
Gravity ook nogquote:Op maandag 29 december 2014 13:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
is dit zijn hoogste? Al zijn bekende nummers heb ik al gehoord.
Ohnee, Daughters nog niet.
Ik ga ook proberen het bij 1 keer te laten.quote:Op maandag 29 december 2014 13:21 schreef Homdeck het volgende:
Gebeurt me niet zo vaak, maar dit heb ik oprecht nog nooit eerder gehoord.
Gravity komt ook nog.quote:Op maandag 29 december 2014 13:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
is dit zijn hoogste? Al zijn bekende nummers heb ik al gehoord.
Ohnee, Daughters nog niet.
Simon & Garfunkel in Arena was ook wel een goede poging om me in slaap te sussen.quote:Op maandag 29 december 2014 13:21 schreef BillDauterive het volgende:
John Mayer. De enige artiest die ik gezien heb waar ik bij in slaap gevallen ben.
quote:
Ik ga hem minstens een jaar niet meer horen.quote:Op maandag 29 december 2014 13:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ga ook proberen het bij 1 keer te laten.
Hahaquote:Op maandag 29 december 2014 13:22 schreef Molurus het volgende:
[..]
Simon & Garfunkel in Arena was ook wel een goede poging om me in slaap te sussen.
Eigenlijk zouden afkapbare nummers er gewoon niet in moeten staan natuurlijk.quote:Op maandag 29 december 2014 13:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Bij sommige nummers is het afkappen toch wel een goede uitvinding, hoor.
Dat was ook een schandalig slecht optreden van hem. Ben ik het als JM fan mee eens.quote:Op maandag 29 december 2014 13:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
HahaIk bedoelde het letterlijk. Ik ben op het veld van Pinkpop in slaap gevallen bij John Mayer.
Ik ook. Het scheelde niet veel of hetzelfde was mij overkomen bij S&G.quote:Op maandag 29 december 2014 13:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
HahaIk bedoelde het letterlijk. Ik ben op het veld van Pinkpop in slaap gevallen bij John Mayer.
Eens.quote:Op maandag 29 december 2014 13:23 schreef Molurus het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden afkapbare nummers er gewoon niet in moeten staan natuurlijk.
Dat.quote:
Is mij ook wel eens gebeurd op Werchter bij Metallica.quote:Op maandag 29 december 2014 13:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Deze hoor je ook niet zo vaak meer.quote:Op maandag 29 december 2014 13:24 schreef Gehenna het volgende:
Ik vergeet nog wel eens hoe tof sit nummer van de earings eigenlijk is
Ben ooit op een houseparty in slaap gevallenquote:Op maandag 29 december 2014 13:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je bent pas een baas als je midden in de moshpit in slaap valtquote:Op maandag 29 december 2014 13:24 schreef Zorro het volgende:
Is mij ook wel eens gebeurd op Werchter bij Metallica.
Warm en bier speelden daar wel mee geloof ik.
Echt? Ik ken maar een lied en dan wordt zijn muziek al snel saai. Dacht dat het optreden voor de rest wel goed was.quote:Op maandag 29 december 2014 13:24 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat was ook een schandalig slecht optreden van hem. Ben ik het als JM fan mee eens.
Zitten de stoelen zo lekker bij de Ziggodome?quote:Op maandag 29 december 2014 13:24 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik ook. Het scheelde niet veel of hetzelfde was mij overkomen bij S&G.
Nou, of het als instrumental wat is weet ik niet.quote:Op maandag 29 december 2014 13:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind het muzikaal leuk wat ze doen hoor, maar de zang had echt achterwege gelaten mogen worden
Psst, dat was je moeder.quote:Op maandag 29 december 2014 13:25 schreef D. het volgende:
Ben ooit op een houseparty in slaap gevallen
Ben toen wakker gekust door een mij onbekende dame, maar voor ik doorhad wat me overkwam was ze alweer weg
En dat is dit Barry nog, George heeft nog nooit een noot zuiver gezongenquote:Op maandag 29 december 2014 13:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind het muzikaal leuk wat ze doen hoor, maar de zang had echt achterwege gelaten mogen worden
Had je een verkeerd pilletje genomen?quote:Op maandag 29 december 2014 13:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ben ooit op een houseparty in slaap gevallen
Ben toen wakker gekust door een mij onbekende dame, maar voor ik doorhad wat me overkwam was ze alweer weg
En dan gewoon afkappenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |