Gravity ook nogquote:Op maandag 29 december 2014 13:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
is dit zijn hoogste? Al zijn bekende nummers heb ik al gehoord.
Ohnee, Daughters nog niet.
Ik ga ook proberen het bij 1 keer te laten.quote:Op maandag 29 december 2014 13:21 schreef Homdeck het volgende:
Gebeurt me niet zo vaak, maar dit heb ik oprecht nog nooit eerder gehoord.
Gravity komt ook nog.quote:Op maandag 29 december 2014 13:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
is dit zijn hoogste? Al zijn bekende nummers heb ik al gehoord.
Ohnee, Daughters nog niet.
Simon & Garfunkel in Arena was ook wel een goede poging om me in slaap te sussen.quote:Op maandag 29 december 2014 13:21 schreef BillDauterive het volgende:
John Mayer. De enige artiest die ik gezien heb waar ik bij in slaap gevallen ben.
quote:
Ik ga hem minstens een jaar niet meer horen.quote:Op maandag 29 december 2014 13:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ga ook proberen het bij 1 keer te laten.
Hahaquote:Op maandag 29 december 2014 13:22 schreef Molurus het volgende:
[..]
Simon & Garfunkel in Arena was ook wel een goede poging om me in slaap te sussen.
Eigenlijk zouden afkapbare nummers er gewoon niet in moeten staan natuurlijk.quote:Op maandag 29 december 2014 13:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Bij sommige nummers is het afkappen toch wel een goede uitvinding, hoor.
Dat was ook een schandalig slecht optreden van hem. Ben ik het als JM fan mee eens.quote:Op maandag 29 december 2014 13:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
HahaIk bedoelde het letterlijk. Ik ben op het veld van Pinkpop in slaap gevallen bij John Mayer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |