Ik ook. Het scheelde niet veel of hetzelfde was mij overkomen bij S&G.quote:Op maandag 29 december 2014 13:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
HahaIk bedoelde het letterlijk. Ik ben op het veld van Pinkpop in slaap gevallen bij John Mayer.
Eens.quote:Op maandag 29 december 2014 13:23 schreef Molurus het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden afkapbare nummers er gewoon niet in moeten staan natuurlijk.
Dat.quote:
Is mij ook wel eens gebeurd op Werchter bij Metallica.quote:Op maandag 29 december 2014 13:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
HahaIk bedoelde het letterlijk. Ik ben op het veld van Pinkpop in slaap gevallen bij John Mayer.
Deze hoor je ook niet zo vaak meer.quote:Op maandag 29 december 2014 13:24 schreef Gehenna het volgende:
Ik vergeet nog wel eens hoe tof sit nummer van de earings eigenlijk is
Ben ooit op een houseparty in slaap gevallenquote:Op maandag 29 december 2014 13:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je bent pas een baas als je midden in de moshpit in slaap valtquote:Op maandag 29 december 2014 13:24 schreef Zorro het volgende:
Is mij ook wel eens gebeurd op Werchter bij Metallica.
Warm en bier speelden daar wel mee geloof ik.
Echt? Ik ken maar een lied en dan wordt zijn muziek al snel saai. Dacht dat het optreden voor de rest wel goed was.quote:Op maandag 29 december 2014 13:24 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat was ook een schandalig slecht optreden van hem. Ben ik het als JM fan mee eens.
Zitten de stoelen zo lekker bij de Ziggodome?quote:Op maandag 29 december 2014 13:24 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik ook. Het scheelde niet veel of hetzelfde was mij overkomen bij S&G.
Nou, of het als instrumental wat is weet ik niet.quote:Op maandag 29 december 2014 13:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind het muzikaal leuk wat ze doen hoor, maar de zang had echt achterwege gelaten mogen worden
Psst, dat was je moeder.quote:Op maandag 29 december 2014 13:25 schreef D. het volgende:
Ben ooit op een houseparty in slaap gevallen
Ben toen wakker gekust door een mij onbekende dame, maar voor ik doorhad wat me overkwam was ze alweer weg
En dat is dit Barry nog, George heeft nog nooit een noot zuiver gezongenquote:Op maandag 29 december 2014 13:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind het muzikaal leuk wat ze doen hoor, maar de zang had echt achterwege gelaten mogen worden
Had je een verkeerd pilletje genomen?quote:Op maandag 29 december 2014 13:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ben ooit op een houseparty in slaap gevallen
Ben toen wakker gekust door een mij onbekende dame, maar voor ik doorhad wat me overkwam was ze alweer weg
En dan gewoon afkappenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |