quote:Op maandag 29 december 2014 13:33 schreef Jovatov het volgende:
Ik haal Bob Dylan en Bob Marley altijd door elkaar
Komt door dat kapselquote:Op maandag 29 december 2014 13:33 schreef Jovatov het volgende:
Ook mooi!quote:Op maandag 29 december 2014 13:33 schreef SonicVolcano het volgende:
Iemand die wel kan zingen tenminste
Bob Carlisle is ook van hetzelfde niveauquote:Op maandag 29 december 2014 13:33 schreef Jovatov het volgende:
Ze heten allebei Bob, en als je mij zou vragen van wie dit nummer was als ik het gewoon op de radio horen dan zeg ik negen van de tien keer Bob Marleyquote:
stel je voor dat je het ook nog kon verstaan.....quote:Op maandag 29 december 2014 13:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Meestal heb ik een hekel aan mondharmonica, maar dan houdt -ie zijn mond tenminste ff
allebei op hun eigen unieke manier joodsquote:Op maandag 29 december 2014 13:33 schreef Jovatov het volgende:
Ja, want ik ontdekte hem via MusicMeter. Eerder dan release van docu.quote:Op maandag 29 december 2014 13:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Zou je dat ook zonder die docu gedaan hebben?
quote:Op maandag 29 december 2014 13:34 schreef satecl het volgende:
[..]
Ja, want ik ontdekte hem via MusicMeter. Eerder dan release van docu.
Direct?quote:Op maandag 29 december 2014 13:32 schreef Molurus het volgende:
Dit is vast ook de meest gecoverde artiest in de top 2000.
Zoals 'Chris' altijd kutmuziek is, is 'Bob' altijd goede muziek.quote:Op maandag 29 december 2014 13:33 schreef Jovatov het volgende:
Zanger Bobquote:Op maandag 29 december 2014 13:34 schreef Molurus het volgende:
[..]
Zoals 'Chris' altijd kutmuziek is, is 'Bob' altijd goede muziek.
30 min hoop ik.quote:Op maandag 29 december 2014 13:35 schreef BillDauterive het volgende:
Zo komen er twee liedjes achter elkaar waar ik op heb gestemd. Song 2 en Autobahn. Ben benieuwd hoelang deze versie van Autobahn duurt
Chris Cornell is het er niet mee eensquote:Op maandag 29 december 2014 13:34 schreef Molurus het volgende:
[..]
Zoals 'Chris' altijd kutmuziek is, is 'Bob' altijd goede muziek.
Bløf mocht willen dat ze zulke teksten haddenquote:Op maandag 29 december 2014 13:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
stel je voor dat je het ook nog kon verstaan.....
misschien zijn het wel Blofwaardige teksten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |